: 06 lut 2010, 0:01
A jak wygląda tam z biletami? Czy trzeba kasować bilet, czy kierowcy to nie interesuje? Czy zdarzają tam się kontrole?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Mają płacone z kilometra, ale jak poprosisz to bilet dostaniesz.A jak wygląda tam z biletami? Czy trzeba kasować bilet, czy kierowcy to nie interesuje? Czy zdarzają tam się kontrole?
Zdaniem władz, ma ona dowozić do kolei, a nie do miasta...Tm pisze:Tylko czemu pętla ma być przy stacji? powinna być w centrum Piaseczna.
Zgadza się. Bilety ZTM-KMŁ nie będą ważne w pociągach KM i WKD.Solaris U10 pisze:2. łomiankowskie miesięczne są ważne w całej 1. strefie ZTM ("liniach nadzorowanych przez ZTM", z czego by wynikało, że nie w KM i WKD).
Przecież do granicy mieliśmy jeździć na biletach w strefie 1 i tak jest.Solaris U10 pisze:1. Na obszarze Warszawy w KMŁ obowiązują wszystkie bilety ZTM oprócz czasowych (wbrew innym zapowiedziom, nie ma informacji o tym, że będą to tylko bilety na strefę 1+2)
No i poszedł sobie na spacer pomysł integracji kolei w ramach komunikacji miejskiejperson pisze:Bilety ZTM-KMŁ nie będą ważne w pociągach KM i WKD.
http://www.ztm.waw.pl/informacje.php?i=160&c=98&l=1Kto dowiezie do kolei w Piasecznie?
Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg na obsługę komunikacyjną lokalnych linii dowozowych L-2 i L-5, które będą kursowały na terenie gminy Piaseczno. Oferty można składać do 2 kwietnia.
Przewoźnik będzie musiał wykonać ok. 170 tys. wozokilometrów autobusami zabierającymi co najmniej 40 pasażerów (z 15 miejscami siedzącymi). Głównym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena.
Autobusy do Złotokłosu i Bobrowca będą kursowały od 4 maja do 31 grudnia 2010 r. na następujących trasach:
L-2: PKP Piaseczno – Dworcowa – Stołeczna – Pod Bateriami – Gołków – Gołkowska – Gołków-Letnisko – Lipowa – Głosków-Szkolna – Milenium – Radnych – Runów – Solidarności – Henryków-Urocze – Solidarności – Złotokłos – Społeczna – 3 Maja – Złotokłos (3 Maja) – Złotokłos – Piaseczyńska – Wólka Pracka – Ogrodowa – Baszkówka – Sadowa – Głosków – Milenium – Radnych - Gołków-Letnisko – Radnych – Gołków – Zielona – Gołkowska – Piaseczno - Pod Bateriami – Stołeczna – Sienkiewicza – Dworcowa - PKP Piaseczno.
L-5: PKP Piaseczno - Dworcowa - Stołeczna - Pod Bateriami - Gołków – Gołkowska - Gołków-Letnisko – Piaseczno – Główna – Kamionka - Główna – Bobrowiec – Bobrowiecka – Mazowiecka – Bobrowiec.
Dzięki uruchomieniu linii L-2 i L-5 pasażerowie uzyskają szybkie połączenie ze stacją kolejową w Piasecznie oraz wygodne przesiadki do linii 709 i 727. W godzinach szczytu linia L-2 będzie kursowała w dni powszednie z częstotliwością co 60 minut, a linia L-5 co 30 minut.
W piaseczyńskich autobusach będzie obowiązywał Wspólny Bilet. Honorowane będą wyłącznie bilety ZTM ważne w 2. strefie (90-dniowe, 30-dniowe (z wyłączeniem biletów na jedną linię), dobowe, 3-dniowe, 7-dniowe, bilety seniora). Oprócz tego będzie można podróżować również na podstawie biletów emitowanych przez przewoźnika wybranego w przetargu.
A kasownik to kierowca w ręku będzie trzymał?SławekM pisze:W praktyce jak zobacze Setrę S215/315 czy inne badziewie, to się nie ździwię..
Biorąc pod uwagę kosmiczne cyrki z kasownikami na S9, to się nie zdziwię.Adam G. pisze:A kasownik to kierowca w ręku będzie trzymał?SławekM pisze:W praktyce jak zobacze Setrę S215/315 czy inne badziewie, to się nie ździwię..