Strona 14 z 19

: 18 kwie 2013, 13:58
autor: draco
Bastian pisze:
draco pisze:Duet 19 i 35 jest o tyle atrakcyjny, że pozwala na koordynację czasową obu linii, nawet przy różnej częstotliwości.
A można wiedzieć jak, skoro trasą 19 jest (w szczycie) w obu kierunkach o 3 minuty szybciej, niż trasą 35, a 19 miałaby jeździć co 5 minut? :>
Wprowadzając zielone światło dla tramwajów. Eh, kolejne marzenie...

: 18 kwie 2013, 15:36
autor: Glonojad
A skąd pewność, że po wprowadzeniu priorytetów różnica czasów przejazdu by się zmieniła?

: 18 kwie 2013, 16:51
autor: draco
Glonojad pisze:A skąd pewność, że po wprowadzeniu priorytetów różnica czasów przejazdu by się zmieniła?
Pewności nie mam. Piszemy przecież o przyszłości. ;-)
Poza tym docelowo widzę 35 na Wilanowie i wtedy problem zniknie.

: 18 kwie 2013, 18:54
autor: Glonojad
Proponuję jednak takie rzeczy, jak różnice czasów przejazdu linii koordynowanych a jadących różnymi trasami pośrednim brać "na dziś".

: 22 kwie 2013, 9:23
autor: draco
Bastian pisze:
draco pisze:Duet 19 i 35 jest o tyle atrakcyjny, że pozwala na koordynację czasową obu linii, nawet przy różnej częstotliwości.
A można wiedzieć jak, skoro trasą 19 jest (w szczycie) w obu kierunkach o 3 minuty szybciej, niż trasą 35, a 19 miałaby jeździć co 5 minut? :>
Wczoraj wymyśliłem inne, nieco rewolucyjne, rozwiązanie. 17 przez Broniewskiego na MMłociny, zaś 19 Marymoncką na Tarchmoin.

: 22 kwie 2013, 11:32
autor: KwZ
Nad zamianą 17 z 33 (wówczas słabym) myślałem jeszcze przy otwieraniu metra na Bielanach. W końcu nagle 2/3 ludzi, którzy wcześniej jeździli tramwajami do centrum, teraz jest w strefie dojścia do metra. Pytanie, czy jedna słaba linia do centrum ma sens, czy jednak będzie za rzadka i nie atrakcyjna. Podział 17 na 17 i 37 oznacza, że ZTM i tak nie chce utrzymywać tam częstej linii. Z drugiej strony wolę układ jednej silnej linii na Marymonckiej niż dwóch słabych: jednej do centrum a drugiej na Pragę (6).

Potem pojawił się jeszcze argument o 17 dowożącej do Arkadii i pozwalającej na likwidację 510.

: 29 kwie 2013, 21:25
autor: Nordyk110
draco pisze: zaś 19 Marymoncką na Tarchmoin
i po510 ...nie sądzę . :D
Ale pomysł ciekawy i tworzy jakiś układ tramwajowy z 2 . ;-)

: 29 kwie 2013, 22:41
autor: Os0
Na 99% liniami z Tarchomina będą 2 i 17 (najprawdopodobniej skrócone do Kieleckiej - w zamian 33 na Służewiec).

: 10 sie 2013, 18:40
autor: michj
Można by linię 17 pozostawić na :mewa: Młociny a 37 wydłużyć przez Marymoncką na Tarchomin.

: 10 sie 2013, 19:16
autor: Glonojad
Nie, to zły pomysł. Silne 17 na Tarchomin, a nie żadne ogryzki. (-X Zwłaszcza, gdyby 17/37 miało być skrócone do Kieleckiej - wówczas zapewne 33 miałoby częstotliwość 3-4 minuty w szczycie, a 17/37 byłyby liniami słabymi - do tego na jednym wspólnym torze przy różnych końcówkach... bardzo zły pomysł.

: 10 sie 2013, 19:21
autor: michj
A 37 zlikwidować czy pozostawić na trasie do zoo :?:

: 10 sie 2013, 19:27
autor: Glonojad
Zlikwidować. Sądzę, że pasażerowie z Tarchomina ładnie zapełnią tramwaje na Marymonckiej (oby nie zbyt ładnie nawet) i uzasadni się nie tylko 17, ale nawet pozostawienie lokalnego 6 (coby jednak "coś" skręcało z Marymonckiej do Metra Młociny).

Na trasie do ZOO z JPII było 16. Woziło muchi. 37 robiłoby dokładnie to samo, bo niby czemu miało być inaczej?

: 10 sie 2013, 20:03
autor: JacekM
BTW, to póki co pisanie patykiem po wodzie, ale czy po otwarciu Targowej...
a) 3 będzie mocną linią?
b) 28 wróci na Grochów?

: 10 sie 2013, 20:05
autor: michj
Moja propozycja jest taka:
Większość linii mniej więcej na dawne trasy:
25 BANACHA - ... - Most Poniatowskiego - Al. Zieleniecka - Targowa - 11 Listopada - Odrowąża - Matki Teresy - Rembielińska - Annopol - ANNOPOL
26 OS. GÓRCZEWSKA - ... - Solidarności - Targowa - Zamoyskiego - Grochowska - WIATRACZNA
Linie 20 i 28 zakończone jedna na Dw. Wschodnim, druga na Kawęczyńskiej:
20 BOERNEROWO - ... - Solidarności - Targowa - Kijowska - ...
28 KOŁO - ... - Jagiellońska - Ratuszowa - Targowa - Kijowska - ...
3 i 6 - jedna na Wiatraka, druga na Gocławek:
3 (lub oznaczona 21) ... - Targowa - Ratuszowa - Jagiellońska - ŻERAŃ FSO
6 ... - Targowa - Ratuszowa - Jagiellońska - ... - KOŁO
Ew. można 4 i 18 zamienić mostami.
Co o tym sądzicie? :idea:

: 10 sie 2013, 20:48
autor: Glonojad
25? Zapomnij. Zapomnij także, że uda Ci się osłabić połączenie Bródna z Wileniakiem (zabrałeś 26 i 3, dałeś tylko 25 - dwa sloty w plecy) - ja bym obstawiał coś wręcz przeciwnego.

Czy 26 potrzebne jest na Wiatracznej? Powątpiewam.

Obecny układ 18+20 na Żeraniu FSO wydaje mi się optymalny, aczkolwiek nie zdziwiłbym się, gdyby rzeczywiście 20 pojechało na Kijowską (pal sześć kraniec) a w zamian powstała lokalna 21 z FSO na Pragę Pd - po otwarciu metra będzie wspólny przystanek w kierunku FSO (jak i Bródna zresztą).