Strona 14 z 26

Małe modernizacje tramwajowe

: 19 cze 2015, 23:22
autor: Walas
dev pisze:W ogóle to ja zauważyłem, że tramwajarze coś olewają i traktują po swojemu te ograniczenia prędkości. Na kolei to nie do pomyślenia przekroczyć choćby o kilometr a tutaj wolna amerykanka.
Oj ja znam przypadki gdzie maszynista jechał 25km/h zamiast 20km/h.

Małe modernizacje tramwajowe

: 19 cze 2015, 23:38
autor: dev
Ale przekroczenia prędkości prawie nigdy się nie zdarzają - domyślam się że w metrze i na WKD jest podobnie.

ale domyślam się że chodzi o przepisy. Taki kolejarz dostałby od razu wilczy bilet, a w TW to pewnie inaczej wygląda.

Małe modernizacje tramwajowe

: 20 cze 2015, 1:46
autor: Szeregowy_Równoległy
Dobra, to mam kolejne pytanie odnośnie ograniczeń: Przed Muzeum Powstania, jadąc od Daszyńskiego, stała dyszka. Bo bujało na boki paskudnie, szyna się wygięła. Szyna dalej jest wygięta, dalej wagonem buja, dyszka zniknęła, a i tak mało kto tam 30 przekracza. Ktoś nad tymi dychami w ogóle panuje? Akurat w tym miejscu powinno stanąć ograniczenie do, powiedzmy, 30, a nie opcja zerojedynkowa: albo bezsensowna dycha, albo brak jakiegokolwiek ograniczenia.
I po drugie: Wiadukt między Maryninem a Kołem. Czym jest spowodowana różna długość ograniczenia do 20km/h? Ograniczenie wg spisu ograniczeń wisi z powodu ograniczonej widoczności i złego stanu technicznego wiaduktu. To czemu w kierunku Koła odcinek z ograniczeniem jest znacznie dłuższy i w momencie, kiedy znak nakazuje jechać 20km/h, widoczność jest więcej niż dobra? Odległość między ograniczeniem a szczytem wzniesienia w kierunku Radiowej jest znacznie mniejsza.

Małe modernizacje tramwajowe

: 20 cze 2015, 7:58
autor: drobert
W kierunku Koła ograniczenie kiedyś zaczynało się trochę dalej, przed samym wiaduktem ale było przesunięte ze względu na wychlapy. Torowisko dawno zostało naprawione ale ograniczenia nikt nie przesunął. Kolejne ograniczenie moim zdaniem bez sensu to przy Parku Kaskada gdzie wiadukt po remoncie, widoczność bardzo dobra a 20 stoi ze 200 metrów. Kolejna rzecz, to 10 prze Forcie Wola gdzie uszkodzony tor jest dopiero ze 150 metrów za znakiem i na równym odcinku jedzie się 10 kiedy na dobrą sprawę znak mógłby stanąć znacznie dalej.

Małe modernizacje tramwajowe

: 20 cze 2015, 8:57
autor: Glonojad
Oczywiście obaj zglosiliscie te uwagi droga służbową?

Małe modernizacje tramwajowe

: 20 cze 2015, 12:24
autor: Stary Pingwin
Znaczy się mamy wykazać osobom biorącym m.in. za to pieniądze, że się mylą? My som proste robole, nam nie płacą za myślenie.

Małe modernizacje tramwajowe

: 20 cze 2015, 12:42
autor: Szeregowy_Równoległy
Nie jestem oszołomiony, żeby wskazywać jakiekolwiek błędy ludziom, którzy mają bezpośredni wpływ na mój komfort pracy. Także finansowy.

Małe modernizacje tramwajowe

: 20 cze 2015, 13:05
autor: Flash8222
Czyli koło się zamyka, a gdybyś to zgłaszał to byś nie wypisywał gdzie stoją niepotrzebne dychy i wszyscy byliby Tobie wdzięczni nie wiedząc nawet, że to dzięki Tobie :P Ty jesteś od prowadzenia tramwaju i marudzenia odnośnie ograniczeń, a nie od tego by informować gdzie są zbędne dychy? Korona Tobie z głowy by nie spadła od tego :P
Glonojad pisze:Oczywiście obaj zglosiliscie te uwagi droga służbową?
Ty naiwny, to jest ostatnia rzecz jaką by zrobił szeregowy :D Prędzej oleje ograniczenie które według niego jest zbędne niż to zgłosi :D

Małe modernizacje tramwajowe

: 20 cze 2015, 13:36
autor: Bastian
Zaczynam mieć wrażenie, że trzeba uruchomić anonimowy telefon zaufania lub przynajmniej dobrze ukrytą skrytkę kontaktową... :twisted:

Małe modernizacje tramwajowe

: 20 cze 2015, 13:47
autor: fik
Stary Pingwin pisze:Znaczy się mamy wykazać osobom biorącym m.in. za to pieniądze, że się mylą? My som proste robole, nam nie płacą za myślenie.
Zabrzmiałeś jak pasażer, który nie pofatyguje się do motorniczego, żeby poinformować go, że klima nie działa.

Małe modernizacje tramwajowe

: 20 cze 2015, 20:55
autor: Glonojad
Stary Pingwin pisze:Znaczy się mamy wykazać osobom biorącym m.in. za to pieniądze, że się mylą? My som proste robole, nam nie płacą za myślenie.
Stanowisko motorniczego jest stanowiskiem robotniczym? Mam wątpliwości. :P

Małe modernizacje tramwajowe

: 20 cze 2015, 21:58
autor: pawcio
Nie jest nierobotniczym.

Małe modernizacje tramwajowe

: 21 cze 2015, 11:19
autor: Stary Pingwin
Za czasów kartek motorniczy dostawał kartkę na mięso 4 kg, robotniczą.
Zakładam, że przełożeni są mądrzejsi ode mnie i wiedzą, co czynią. Gdybym ja był mądrzejszy, to ja był bym przełożonym.
Pasażer nie jest podporządkowany motorniczemu służbowo, zgłoszenie czegokolwiek nie skutkuje negatywnie.
Swoim torem, zastanawia mnie, jak można na prostym torowisku bez kolizji z innymi uczestnikami ruchu, postawić 30. Nawet nie pytam przełożonych o to, bo nie chcę usłyszeć tej samej śpiewki, co 35 lat temu- mieszka tam ważny generał, któremu przeszkadza hałas. Chyba nie był na żadnych manewrach, że taki wrażliwy.

Małe modernizacje tramwajowe

: 21 cze 2015, 19:39
autor: dev
A skoro mówimy o starych czasach to może ktoś z Was zna sekret dlaczego na linii 10 kiedyś był zakaz na 13N mimo że była obsługiwana przez "Mokotów"?

RE: Małe modernizacje tramwajowe

: 21 cze 2015, 20:31
autor: kveld
dev pisze:A skoro mówimy o starych czasach to może ktoś z Was zna sekret dlaczego na linii 10 kiedyś był zakaz na 13N mimo że była obsługiwana przez "Mokotów"?
Ich wycie przeszkadzało komuś ważnemu mieszkającemu przy Skierniewickiej.