Remont Średnicy 2011/2012

Moderator: JacekM

Gdybyś dojeżdżał od strony Mińska lub Otwocka, które połączenie by Ci bardziej pasowało:

na Dworzec Wschodni
35
43%
na Dworzec Gdański
47
57%
 
Liczba głosów: 82

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 26 maja 2011, 18:43

zofey pisze:@ 517. Wszystko co przejeżdża koło Wschodniego mogłoby być wzmocnione... Zamiast losować co o ile po prostu uruchomili linię zS2. Połączenie Wileńska-Kijowska będzie po zakończeniu remontu torów tramwajowych wystarczająco dobre.
Mnie tu nie tyle o wschodni chodzi co o Ursus. Ale i tak ludzie pewnie wybraliby pchanie się do kolei niż 517 bo ten stoi na Ryżowej i Kleszczowej. Powinni uruchomić jakieś Z-7 na trasie przybliżonej do ursuskiego E-5.
Ja to bym w ogóle E-5 przywrócił.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 26 maja 2011, 18:55

Sorry. Zobaczyłem Wschodni to już nie patrzyłem dalej.
Faktycznie, taka linia, jako rozwiązująca wiele problemów na raz, mogłaby być wzmocniona.

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 maja 2011, 19:42

ZEA_R-0 pisze:517 na czas remontu powinno być zasilone :!:
Jestem zdecydowanie na tak. Dodatkowe brygady można wziąć z wtyczek.
zofey pisze:704 też powinna być wzmocniona.
Jak gmina Halinów da kasę to może być wzmocniona. :]

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 27 maja 2011, 9:14

szkoda ze nikt nie pomyślał o wprowadzeniu Lini wahadłowej Wschodnia - Centralna - Zachodnia nawet co 30 minut. Zamiast wszystkich pociągów KM i SKM Co jeżdżą przez centralny. tylko musiał by to być maksymalnie długi skład 3X19WE lub 3XFlirt
a tak to są godziny gdzie pociągi jeżdżą bardzo często ale popołudniowy szczyt w stronę Wschodnią to już jest duża luka :/

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 27 maja 2011, 9:47

Jeszcze jest czas i miejsce na wprowadzenie pociągów Wschodnia-Zachodnia. Przecież PKP tnie połączenia i na Centralnym robią się dziury, których 2-3 dodatkowe KM'y na godzinę nie załatają. Siedlce i Skierniewice/Dęblin występują mniej więcej w tym samym czasie, a co z resztą godziny?

[ Dodano: |27 Maj 2011|, 2011 09:52 ]
przerwy w odjazdach z Centralnej w kierunku wschodnim w popołudniowym szczycie:
15:22-15:38 !!!
15:44-15:55
16:30-16:42
16:52-17:05
17:30-17:48

[ Dodano: |27 Maj 2011|, 2011 09:58 ]
przerwy w przyjazdach na Centralną z kierunku wschodniego w porannym szczycie:
7:43-7:55 !!! (tu mógłby wjechać jeden z dwóch siedleckich kończących na Wschodniej; jako że jest to EN57 jadący wcześniej do Siedlec w popołudniowym szczycie, mógłby mieć nawet te 3 jednostki i załatwiać problemy z dojazdem do centrum na 8)
8:41-8:53 - niby są pociągi KM o 8:41 i SKM o 8:57, ale może w nich brakować miejsc, dodatkowy by się przydał zdecydowanie.

[ Dodano: |27 Maj 2011|, 2011 10:08 ]
Zachodnia-Centralna (przyjazd)
7:20-7:30
7:40-7:50
7:54-8:04
8:05-8:15-8:26-8:35
9:12-9:23-9:35

[ Dodano: |27 Maj 2011|, 2011 10:11 ]
Centralna (odjazd) - Zachodnia
15:44-15:59
16:18-16:29
17:30-17:40
I najlepsze: 17:58-18:24 :dance:

[ Dodano: |27 Maj 2011|, 2011 10:15 ]
I ludzie w takich porach będą się tłoczyć w komunikacji zastępczej zamiast podjechać normalnym pociągiem...

PePe
Posty: 271
Rejestracja: 24 gru 2008, 13:38
Lokalizacja: Rembertów

Post autor: PePe » 27 maja 2011, 10:34

zofey pisze:I ludzie w takich porach będą się tłoczyć w komunikacji zastępczej zamiast podjechać normalnym pociągiem...
jakoś mnie to nie dziwi specjalnie :neutral: ](*,)

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 27 maja 2011, 10:52

PePe pisze:
zofey pisze:I ludzie w takich porach będą się tłoczyć w komunikacji zastępczej zamiast podjechać normalnym pociągiem...
dla mnie to dobrze :) bo ja zamierzam jeździć pociągami wiec będzie luźniej :)

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 27 maja 2011, 11:14

No to czytaj ze zrozumieniem. Właśnie wymieniałem pory w których nie ma żadnych pociągów.

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 27 maja 2011, 11:46

ja nie miałem na myśli tylko tych przedziałów czasowych /ale fakt tak to zabrzmiało :)/
a ogólnie stwierdzenie ze im więcej ludzi przesiądzie się do kom zastępczej tym więcej miejsca w pociągach będzie.

Tak swoja drogą ciekawe co podstawi SKM Warszawa na pociągi przez Centralną czy to będzie coś więcej niż 1X EN57 /14WE / 19WE

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 27 maja 2011, 20:08

Nxo pisze:szkoda ze nikt nie pomyślał o wprowadzeniu Lini wahadłowej Wschodnia - Centralna - Zachodnia nawet co 30 minut. Zamiast wszystkich pociągów KM i SKM Co jeżdżą przez centralny. tylko musiał by to być maksymalnie długi skład 3X19WE lub 3XFlirt
Pomijam już ,,drobne'' trudności z łączeniem 3x 19WE - powiedz mi na którym peronie na Centralnym lub Zachodnim zmieści się taki skład? Szczególnie na Zachodnim
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26930
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 maja 2011, 21:02

Na dalekobieżnych są OIDP perony 300 m a nawet jeden 400m na Zachodnim.

Na Centralnym wszystkie są 400 m.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 27 maja 2011, 22:37

Na WWO 3x19WE nie mieści się w peronach. Przynajmniej tak jest przy peronie 6 i 7. Tylko nie mogę sobie przypomnieć jaka mają długość.
Najdłuższy tor na Zachodnim to jak mnie pamięć nie myli to tor 25 przy peronie 4 na który nie ma wjazdu od Centralnego ( jeżeli się jedzie po torze właściwym). Pomijam że jest to tor wyjazdowy ze Szczęśliwic, bo przy takiej ilości pociągów jakie teraz wyjeżdżają ze Szczęśliwic to żaden problem.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 28 maja 2011, 7:23

Ale perony 6 i 7 na WWO mają się nijak do pociągu przez Centralny. Nie wiem jak na Zachodniej. Ale przecież są pociągi międzynarodowe, które od czasu do czasu mają 12 wagonów. Czy nie ma?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 28 maja 2011, 9:02

Przez układ dalekobieżny średnicy regularnie jeździły składy 15-wagonowe (z wagonami 24.5m), 16-wagonowe też bywały, ale to już wagon potrafił wystawać za peron.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 30 maja 2011, 21:17

INFORMACJA!!
Dalej brak. Rozkłady jazdy na A4 i jeden plakat na cały tunel (zerwany z resztą) na Wschodnim to po prostu jakaś kpina z pasażerów. Jak na złość, nagłośnienie na peronach 6 i 7 nie działa jak trzeba od niedawna.

ODPOWIEDZ