Remont Ĺrednicy 2011/2012
Moderator: JacekM
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 17:21
Zw że wg TVN WARSZAWA remont zacznie się już za chwilę ...
"Decyzja ma rygor natychmiastowej wykonalności. Oznacza to, że inwestor może rozpocząć przebudowę, nie czekając na uprawomocnienie się decyzji. - Prace obejmą odcinek o długości ok. 1,3 km i rozpoczną się na przełomie lutego i marca"
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 58957.html
"Decyzja ma rygor natychmiastowej wykonalności. Oznacza to, że inwestor może rozpocząć przebudowę, nie czekając na uprawomocnienie się decyzji. - Prace obejmą odcinek o długości ok. 1,3 km i rozpoczną się na przełomie lutego i marca"
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 58957.html
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 17:21
wszystko się na DC nie zmieścimarekw pisze:przeciez przez centralny maja jezdzic. a do gdanskiego ile by sie jechalo?
7002 ma rozkładowy czas przejazdu WWO - W.Gdańska 13 minut /jest to relacja z postojem tylko w wawa zoo/ najwięcej czasu traci się na zmianę czoła..
A nie ma możliwości żeby z Rembertowa od razu kierować na Gdański /relacje siedleckie/ ? A na odcinku Rembertów -Wschodnia jakieś połączenie dodatkowe
Możesz pojechać z Rembertowa na Gdański, ale z pominięciem Wschodniego, przez Warszawę Wschodnią Towarową - Michałów, jak każde towarowe ze wschodu przez Wisłę.zofey pisze:A nie ma takich torów od Rembertowa? Od czego jest trzecia para? Z mapy na kolej.one.pl wynikałoby że nie ma problemu.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 17:21
Dlatego mogliby wysiadać w Rembertowie i przesiadać się do czegoś co by jechało na Wschodni ..zofey pisze:. Na Wschodnim wysiada nieporównywalnie mniej ludzi niż na Śródmieściu.
Wydaje się to dobrym rozwiązaniem, tylko np. dlaczego nie pomyślano o tym 5 lat temu w czasie remontu tunelu ? Pewnie coś stoi na przeszkodzie i to nie tylko kolejarskie "nie da się "
Sporo. Myślę, że byłyby problemy z przepustowością (tam nie ma SBL). Może okazałoby się, że trzeba szybko rozdzielać pociągi na wschód na Jagiellonce na Pragę (dalej Gdańsk i Białystok) i Wschodnią Towarową (dalej na Terespol i Lublin) oraz na zachód za Gdańskim, via Wolę i głowicę Zachodniego i na Radom oraz via WOA - Gołąbki/Józefinów na linię 1/4 i 3...marekw pisze:i ile wtedy jechalby pociag z Rembertowa na Gdanski?
PS. Kurcze, nie pamiętam, czy jest przejście z Woli na Radom... Coś mi świta, że nawet tak towarowy mi poleciał kiedyś, ale musiałbym się upewnić.
Edytka: jest tylko jedno "ale": na Gdańskim może się nie dać urządzić przesiadek, więc nie wiem, czy ten Wschodni ze zmianą czoła nie ma więcej sensu...
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Radom - Wola jest ale przecina prawie cala oś Włochy - Zachodnia.chester pisze:PS. Kurcze, nie pamiętam, czy jest przejście z Woli na Radom... Coś mi świta, że nawet tak towarowy mi poleciał kiedyś, ale musiałbym się upewnić.
Przecież nowa infrastruktura peronowa jest. 4 tory. Jak ma się nie dać?chester pisze:Edytka: jest tylko jedno "ale": na Gdańskim może się nie dać urządzić przesiadek, więc nie wiem, czy ten Wschodni ze zmianą czoła nie ma więcej sensu...
Ja mam taki pomysł.
Niech S2 i otwocka część S1 (jako całość S1 nie będzie istniała ) pojadą na Gdański jeśli jest taka możliwość (Kolej Nadwiślana jeszcze istnieje?). KM2 i KM7 dojadą do Wschodniego.
Na 4 pary/h nawet bez SBL i specjalnej infrastruktury powinno starczyć miejsca.
To moim zdaniem rozwiązanie minimum dla pasażerów, a do zrobienia dla kolejarzy. Poza tym nadal przydałby się ten autobus zastępczy co kilka minut.
Gdy SKM'ki zaczną się przepełniać, będzie można przerzucać część KM. Np. te mińskie, które są poza taktem (30-minutowym).
Oczywiście 7-wagonowa Łukowianka czy 2-jednostkowa Rudka też by się przydały .
Niech S2 i otwocka część S1 (jako całość S1 nie będzie istniała ) pojadą na Gdański jeśli jest taka możliwość (Kolej Nadwiślana jeszcze istnieje?). KM2 i KM7 dojadą do Wschodniego.
Na 4 pary/h nawet bez SBL i specjalnej infrastruktury powinno starczyć miejsca.
To moim zdaniem rozwiązanie minimum dla pasażerów, a do zrobienia dla kolejarzy. Poza tym nadal przydałby się ten autobus zastępczy co kilka minut.
Gdy SKM'ki zaczną się przepełniać, będzie można przerzucać część KM. Np. te mińskie, które są poza taktem (30-minutowym).
Oczywiście 7-wagonowa Łukowianka czy 2-jednostkowa Rudka też by się przydały .
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 17:21
Nie wiem jak technicznie da się to rozegrać tzn obsługa ER 75 na Gdańskim ale jeśli już organizować bezpośrednią przeprawę przez Wisłę to dla jak największej populacji podróżnych, kosztem nawet wielkiego tłoku /remont to remont/ komu nie pasuje, niech wysiada w Rembertowie ..zofey pisze: KM2 i KM7 dojadą do Wschodniego.