OLT Express

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 12 kwie 2012, 14:40

Glonojad pisze:
Lukasz436 pisze:. Dlatego podebrano samolot z HANOI chociaż mówiło się że może Ameryka dostanie po tyłku.
A nie dostała? Wypadło połączenie kiełbasiano - wódkowe z Krakowa do Chicago, nie?
Rok temu - wtedy ten samolot poszedł na HANOI :smile:

[ Dodano: |12 Kwi 2012|, 2012 14:43 ]
Rosa pisze:
Lukasz436 pisze: Co ma LOT du Eurolotu i dlaczego tak jest. Podpowiem - co się mówi obecnie. Nowe Dreamlinery będą zarejestrowane w..... EuroLocie:)
Nie dziwię sie że tak może byc jeśli juz ofcjalnie zdano sobie sprawe że LOT to bakrut. To co się teraz dzieje to jest jazda bez trzymanki. Bilety LOT sprzedaje już na 2013 rok (a co ze ściągnięta kasą jak padną?) rozklad na lato na 767 ma ulozony bez żadnej rezerwy, drobna awaria (o co nie będzie trudno w samolotach około 20 letnich) spowoduje że wszystko sie posypie. No a na dodatek na nasz rynek wszedł OLT który z pewnoscia odbierze spora częśc pasazerow, choć głównie oczywiscie Eurolotu.
No i nie zapominajmy że teraz LOT i Eurolot beda mialy
B767
B737
Embraer
ATR
Bombardier
Fantastyczna gratka dla nas milosników komunikacji ale takie zróznicowanie taboru chyba nie jest czyms poządanym.
Spokojnie - nie jest tak źle jak to wygląda.

LOT niedługo z wszystkimi B737 się żegna.

ATR-y już robią papa.

B767 wymiana na B787

Embraer - bardzo dobry samolot. Dodatkowo mają być dokupywane kolejne E195.

I co lepsze - LOT zmierza żeby zostać 4 gwiazdkową linią, obecnie ma 3.

Do Bankructwa LOT-u daleka droga, oj daleka, chodź na pewno niektórym wydaję się że to już tuż tuż:)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 kwie 2012, 15:19

A co będzie latało po Europie? Wszędzie Embrayery? Nie, żebym protestował, bo 190/5 wygodne są a, w przeciwieństwie do "ołówków", pasują do rękawów, ale wydaje mi się to absurdalne, że większe maszyny na krajówkach OLT będą latać, niż LOT po Europie - w końcu zasadniczo z wielkością (pojemnością) maszyny rośnie też jej zasięg.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 12 kwie 2012, 15:38

Glonojad pisze:A co będzie latało po Europie? Wszędzie Embrayery? Nie, żebym protestował, bo 190/5 wygodne są a, w przeciwieństwie do "ołówków", pasują do rękawów, ale wydaje mi się to absurdalne, że większe maszyny na krajówkach OLT będą latać, niż LOT po Europie - w końcu zasadniczo z wielkością (pojemnością) maszyny rośnie też jej zasięg.
Tak po Europie będą latały E170/175/195. To są idealne samoloty na takie trasy. Nie potrzeba wysyłać Boeinga.

Pamiętajmy że nie sztuką jest przewieść komplet pasażerów, sztuką jest przewieść jak najwięcej pasażerów po najwyższych cenach (via klasa biznes). OLT robi na odwrót...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 kwie 2012, 15:44

Nie no, jeśli do takiego Paryża będzie dzięki temu więcej lotów, to OK. Z drugiej strony - jeśli część potencjalnych pasażerów, którzy się nie zmieścili, poleci przez to konkurencją - to na pewno warto o nich nie walczyć? No wiem, ekonomiczna, ale...

To do czego jest to 737, jak nie do latania po Europie? :shock:
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 12 kwie 2012, 16:00

Glonojad pisze:Nie no, jeśli do takiego Paryża będzie dzięki temu więcej lotów, to OK. Z drugiej strony - jeśli część potencjalnych pasażerów, którzy się nie zmieścili, poleci przez to konkurencją - to na pewno warto o nich nie walczyć? No wiem, ekonomiczna, ale...

To do czego jest to 737, jak nie do latania po Europie? :shock:
No nie - oczywiście że B737 jest do latania po Europie, ale, ale w naszych warunkach E195 sprawdza się o wiele lepiej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 kwie 2012, 18:57

Glonojad pisze:To do czego jest to 737, jak nie do latania po Europie? :shock:
Od latania po Stanach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 kwie 2012, 20:17

Biorąc pod uwagę, że stanowią one (wg wiki) jedną czwartą światowej floty samolotów komunikacyjnych, wydaje mi się to jednak przesadą. Choć niewątpliwie - poetycką ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 12 kwie 2012, 20:35

Lukasz436 pisze:
Pamiętajmy że nie sztuką jest przewieść komplet pasażerów, sztuką jest przewieść jak najwięcej pasażerów po najwyższych cenach (via klasa biznes). OLT robi na odwrót...
I chwała mu za to.
A LOT się pewnie srogo zawiedzie jesli uważają że wyżyją z biznes klasy swoimi malymi embaerami.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 12 kwie 2012, 20:53

Lukasz436 pisze:Wcale to nie zależało od tego. Pekin MUSI ruszyć - nie ważne czy w samolocie będzie 10 osób czy full on po prostu MUSI ruszyć.
Dlaczego tak MUSI?

Samoloty LOTu jeszcze latają na krajowych rejsach? Czy to wszystko to już EuroLOT?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 12 kwie 2012, 20:59

Teoria spiskowa. :)

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 12 kwie 2012, 21:07

BJ pisze:
Lukasz436 pisze:Wcale to nie zależało od tego. Pekin MUSI ruszyć - nie ważne czy w samolocie będzie 10 osób czy full on po prostu MUSI ruszyć.
Dlaczego tak MUSI?

Samoloty LOTu jeszcze latają na krajowych rejsach? Czy to wszystko to już EuroLOT?
Tłumaczę - PLL LOT dostał zgodę na przeloty nad Syberią. PLL LOT zobowiązał się że takie połączenie ruszy w 2012r.. Jeżeli by nie ruszyło sloty zostały utracone. Dlatego PEKIN tak jak pisałem MUSI ruszyć kosztem innego połączenia (HANOI).

Samoloty LOT-u to są samoloty LOT-u, na ten moment nic się nie zmieniło. Oczywiście nie jest żadną tajemnicą że nieraz samolot EuroLotu jest podmieniany na samolot LOT-u.

[ Dodano: |12 Kwi 2012|, 2012 21:07 ]
Rosa pisze:
Lukasz436 pisze:
Pamiętajmy że nie sztuką jest przewieść komplet pasażerów, sztuką jest przewieść jak najwięcej pasażerów po najwyższych cenach (via klasa biznes). OLT robi na odwrót...
I chwała mu za to.
A LOT się pewnie srogo zawiedzie jesli uważają że wyżyją z biznes klasy swoimi malymi embaerami.
Pytanie czy ta chwała dobrze się zakończy.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 12 kwie 2012, 21:17

Lukasz436 pisze: Tłumaczę - PLL LOT dostał zgodę na przeloty nad Syberią. PLL LOT zobowiązał się że takie połączenie ruszy w 2012r.. Jeżeli by nie ruszyło sloty zostały utracone.
No to by zostały utracone i co?

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 12 kwie 2012, 21:24

MichalJ pisze:
Lukasz436 pisze: Tłumaczę - PLL LOT dostał zgodę na przeloty nad Syberią. PLL LOT zobowiązał się że takie połączenie ruszy w 2012r.. Jeżeli by nie ruszyło sloty zostały utracone.
No to by zostały utracone i co?
Tłumaczę - w listopadzie przylecą dwa B787 - do kwietnia 2013 będzie już pięć B787. Samoloty B787 miały być dostarczone już dawno temu. PLL LOT tylko takimi samolotami może zaoferować lepszy produkt. Dlatego została zgłoszona chęć latania do PEKIN-u, TOKJO oraz SZANGHAJ. Niestety B787 na ten moment nie ma to do PEKINU poleci B767 zabrany z HANOI. W Listopadzie jak będą 787 uruchomione zostanie TOKJO. Jeżeli teraz PLL LOT nie poleciałby do PEKINU to utraciłby szansę latania do miast które wymieniłem wyżej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 12 kwie 2012, 21:26

Błagam, piszmy po polsku - Pekinu, Tokio, Szanghaju.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 12 kwie 2012, 21:27

JacekM pisze:Błagam, piszmy po polsku - Pekinu, Tokio, Szanghaju.
Popieram i przepraszam.

ODPOWIEDZ