OLT Express

Moderator: JacekM

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 15 lut 2012, 11:28

No i IC ma nowego powaznego konkurenta w postaci linii lotniczych OLT Express który od kwietnia ma latac na trasach
Gdańsk – Warszawa, Szczecin, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków, Łódź oraz z przesiadką Rzeszów
Katowice – Gdańsk, Rzeszów, Poznań z przesiadką Szczecin
Kraków – Wrocław, Gdańsk, Poznań z przesiadką Szczecin
Łódź – Gdańsk, Wrocław
Poznań – Gdańsk, Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków, Szczecin
Rzeszów – Warszawa, Katowice i z przesiadką Gdańsk, Wrocław, Szczecin
Warszawa – Rzeszów, Wrocław, Gdańsk, Poznań, Szczecin
Wrocław – Łódź, Poznań, Warszawa, Gdańsk, Kraków z przesiadką Szczecin i Rzeszów
Szczecin – Gdańsk, Poznań, Warszawa i z przesiadką Rzeszów, Kraków, Katowice, Wrocław

Loty od 99 zł Airbusami 319 i 320 i na razie w cenie 99 ma byc około polowy miejsc czyli conajmniej kilkadziesiat na lot.
http://www.fly4free.pl/olt-express-mnos ... -od-99-zl/

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 15 lut 2012, 11:50

Lol, ja za ulgowy 37% w EIC płacę do Gdańska ok. 80 PLN, więc chyba nawet ja podziękuję za pociąg w drodze na Openera.

Mierzą wysoko - te Airbusy to naprawdę duże samoloty jak na loty krajowe.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 15 lut 2012, 12:03

A skoro nie rządza nimi idioci to chyba maja w planach aby te Airbusy zapelnić ludźmi.

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 15 lut 2012, 12:04

Na fly4free, notka o dzisiejszej konferencji prasowej OLT i planach, poprzedzona jest leadem:
OLT Express – tak obecnie nazywają się linie lotnicze, które od połowy ubiegłego roku kształtują się na bazie niemieckiego OLT, polskiego Jet Airways i linii czarterowej Yes Airways. To wszystko pod patronatem właściciela, czyli spółki Amber Gold – znanej z tego, że jej działalność na rynku usług finansowych trafiła na listę ostrzeżeń publicznych Komisji Nadzoru Finansowego.

OLT Express ma rewolucjonizować polskie niebo, a o swoich planach spółka opowiadała dziś na konferencji w Warszawie.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

cns80
Posty: 981
Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa-Lucerny

Post autor: cns80 » 15 lut 2012, 14:36

Radziłbym sprawdzić wiek tych Airbusów :)

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6107
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 15 lut 2012, 14:58

A wiesz jaki jest? To ciekawe, skąd je mają no i bardzo optymistyczny plan, aby zapełnić takiego Airbusa na trasie np. Wawa - Gdańsk. Fajny widok będzie, ale chyba to jeszcze za wcześnie na sukces.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 15 lut 2012, 15:00

Piotrek pisze:To ciekawe, skąd je mają no i bardzo optymistyczny plan, aby zapełnić takiego Airbusa na trasie np. Wawa - Gdańsk.
Myślę, że z tymi cenami na tej trasie problemu mieć nie będą akurat ;)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Michał J
Posty: 287
Rejestracja: 29 gru 2007, 1:08

Post autor: Michał J » 15 lut 2012, 15:39

Samoloty młode nie są. SP-IAA pochodzi z 1995 roku, SP-IAB z 1996, a SP-IAC z 1999 roku. Pochodzenie różne. Od Szwajcarii, przez Chiny, czy Turcję, a trzeci z Francji. Koniec końców ostatnim właścicielem samolotów była Polska linia Yes.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 15 lut 2012, 15:43


Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 15 lut 2012, 18:57

BJ pisze:Lol, ja za ulgowy 37% w EIC płacę do Gdańska ok. 80 PLN, więc chyba nawet ja podziękuję za pociąg w drodze na Openera.

Mierzą wysoko - te Airbusy to naprawdę duże samoloty jak na loty krajowe.
Brzmi to idyllicznie, ale należy pamiętać, że OLT ostatnio pootwierał masę różnych kierunków i potem sukcesywnie je likwidował.
Życzę im jak najlepiej, ale zachowuję poważny dystans.
noidea

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 15 lut 2012, 20:26

Dlatego trzeba korzystać póki latają :)
Na razie do Gdańska nie ma problemu z biletami za 99 zł, nawet na majowke mozna sobie zarezerwować. Wyloty z W-wy 8:30 14:30 19:00 20:15
Do Wrocławia takze 99 zł.
Niech się tylko rozreklamują żeby biedne airbusiki puste nie latały. :)

Piottr
Posty: 1295
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 15 lut 2012, 20:59

Piotrek pisze:To ciekawe, skąd je mają no i bardzo optymistyczny plan, aby zapełnić takiego Airbusa na trasie np. Wawa - Gdańsk.
Myślę, że spokojnie się uda. Cena biletu kolejowego na tą trasę osiąga 130 zł przy czasie przejazdu rzędu 7 godzin, autobusy Polskiego Busa kursują co 2 godziny, a jak zaczynali to na tej trasie w wakacje zdarzała się i potrójna (!) trakcja autobusowa. Akurat na tej trasie o frekwencję w samolocie bym się nie obawiał, przy dobrej cenie.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 15 lut 2012, 21:12

Tym bardziej że teraz otwiera się mozliwosc porannego lotu w jedna stronę, załatwienia swoich spraw i wieczornego powrotu za cene ok 200 zł.
Inną kwestia jest to że Airbus 4x dziennie to podaż 600 pasażerów. Ciekawe czy znajda ich aż tylu i jaką cene będą musieli docelowo zaoferowac aby im się to udalo.

cns80
Posty: 981
Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa-Lucerny

Post autor: cns80 » 16 lut 2012, 14:53

Piotrek pisze:A wiesz jaki jest?
Domyślam się od kogo przejmą leasing ;) No chyba że Niemcy potężnie doinwestują i wyleasingują nowe, ale w to przy liniach low cost nie wierzę :)

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 16 lut 2012, 16:24

Wejście jest spektakularne, wyjdzie z tego albo piękna klęska albo uda im się przekonac polaków że mozna latac po kraju. Oczywiście szanse na to pierwsze sa duzo większe ale dla nas siedzacych z boku ciekawe będzie ogladanie tego co sie będzie dzialo.
Moze oni licza na to że jak w koncu nadejdzie nieuchronny upadek LOTu to juz beda na naszym rynku i będzie im łatwiej coś wtedy zdziałać?
Najtrudniej będzie miał teraz Eurolot, nie wiem ile czasu oni będą w stanie wytrzymac konkurecje z OLT.

ODPOWIEDZ