OLT Express
Moderator: JacekM
No i IC ma nowego powaznego konkurenta w postaci linii lotniczych OLT Express który od kwietnia ma latac na trasach
Gdańsk – Warszawa, Szczecin, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków, Łódź oraz z przesiadką Rzeszów
Katowice – Gdańsk, Rzeszów, Poznań z przesiadką Szczecin
Kraków – Wrocław, Gdańsk, Poznań z przesiadką Szczecin
Łódź – Gdańsk, Wrocław
Poznań – Gdańsk, Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków, Szczecin
Rzeszów – Warszawa, Katowice i z przesiadką Gdańsk, Wrocław, Szczecin
Warszawa – Rzeszów, Wrocław, Gdańsk, Poznań, Szczecin
Wrocław – Łódź, Poznań, Warszawa, Gdańsk, Kraków z przesiadką Szczecin i Rzeszów
Szczecin – Gdańsk, Poznań, Warszawa i z przesiadką Rzeszów, Kraków, Katowice, Wrocław
Loty od 99 zł Airbusami 319 i 320 i na razie w cenie 99 ma byc około polowy miejsc czyli conajmniej kilkadziesiat na lot.
http://www.fly4free.pl/olt-express-mnos ... -od-99-zl/
Gdańsk – Warszawa, Szczecin, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków, Łódź oraz z przesiadką Rzeszów
Katowice – Gdańsk, Rzeszów, Poznań z przesiadką Szczecin
Kraków – Wrocław, Gdańsk, Poznań z przesiadką Szczecin
Łódź – Gdańsk, Wrocław
Poznań – Gdańsk, Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków, Szczecin
Rzeszów – Warszawa, Katowice i z przesiadką Gdańsk, Wrocław, Szczecin
Warszawa – Rzeszów, Wrocław, Gdańsk, Poznań, Szczecin
Wrocław – Łódź, Poznań, Warszawa, Gdańsk, Kraków z przesiadką Szczecin i Rzeszów
Szczecin – Gdańsk, Poznań, Warszawa i z przesiadką Rzeszów, Kraków, Katowice, Wrocław
Loty od 99 zł Airbusami 319 i 320 i na razie w cenie 99 ma byc około polowy miejsc czyli conajmniej kilkadziesiat na lot.
http://www.fly4free.pl/olt-express-mnos ... -od-99-zl/
Na fly4free, notka o dzisiejszej konferencji prasowej OLT i planach, poprzedzona jest leadem:
OLT Express – tak obecnie nazywają się linie lotnicze, które od połowy ubiegłego roku kształtują się na bazie niemieckiego OLT, polskiego Jet Airways i linii czarterowej Yes Airways. To wszystko pod patronatem właściciela, czyli spółki Amber Gold – znanej z tego, że jej działalność na rynku usług finansowych trafiła na listę ostrzeżeń publicznych Komisji Nadzoru Finansowego.
OLT Express ma rewolucjonizować polskie niebo, a o swoich planach spółka opowiadała dziś na konferencji w Warszawie.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Brzmi to idyllicznie, ale należy pamiętać, że OLT ostatnio pootwierał masę różnych kierunków i potem sukcesywnie je likwidował.BJ pisze:Lol, ja za ulgowy 37% w EIC płacę do Gdańska ok. 80 PLN, więc chyba nawet ja podziękuję za pociąg w drodze na Openera.
Mierzą wysoko - te Airbusy to naprawdę duże samoloty jak na loty krajowe.
Życzę im jak najlepiej, ale zachowuję poważny dystans.
noidea
Myślę, że spokojnie się uda. Cena biletu kolejowego na tą trasę osiąga 130 zł przy czasie przejazdu rzędu 7 godzin, autobusy Polskiego Busa kursują co 2 godziny, a jak zaczynali to na tej trasie w wakacje zdarzała się i potrójna (!) trakcja autobusowa. Akurat na tej trasie o frekwencję w samolocie bym się nie obawiał, przy dobrej cenie.Piotrek pisze:To ciekawe, skąd je mają no i bardzo optymistyczny plan, aby zapełnić takiego Airbusa na trasie np. Wawa - Gdańsk.
Tym bardziej że teraz otwiera się mozliwosc porannego lotu w jedna stronę, załatwienia swoich spraw i wieczornego powrotu za cene ok 200 zł.
Inną kwestia jest to że Airbus 4x dziennie to podaż 600 pasażerów. Ciekawe czy znajda ich aż tylu i jaką cene będą musieli docelowo zaoferowac aby im się to udalo.
Inną kwestia jest to że Airbus 4x dziennie to podaż 600 pasażerów. Ciekawe czy znajda ich aż tylu i jaką cene będą musieli docelowo zaoferowac aby im się to udalo.
Wejście jest spektakularne, wyjdzie z tego albo piękna klęska albo uda im się przekonac polaków że mozna latac po kraju. Oczywiście szanse na to pierwsze sa duzo większe ale dla nas siedzacych z boku ciekawe będzie ogladanie tego co sie będzie dzialo.
Moze oni licza na to że jak w koncu nadejdzie nieuchronny upadek LOTu to juz beda na naszym rynku i będzie im łatwiej coś wtedy zdziałać?
Najtrudniej będzie miał teraz Eurolot, nie wiem ile czasu oni będą w stanie wytrzymac konkurecje z OLT.
Moze oni licza na to że jak w koncu nadejdzie nieuchronny upadek LOTu to juz beda na naszym rynku i będzie im łatwiej coś wtedy zdziałać?
Najtrudniej będzie miał teraz Eurolot, nie wiem ile czasu oni będą w stanie wytrzymac konkurecje z OLT.