: 16 paź 2008, 19:24
Tylko wtedy zmniejszasz podaż w relacji Gocław - Grochów o co chyba też były pretensje...
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
A w Zerzniu, Zbytkach itd. to co las, że nikt nie mieszka?!! Od razu uprzedzam, że nie przejdzie coś takiego. To dopiero byłyby protesty: przede wszystkim z Wawra ale i na pewno Gocławiowi nie dopasowałoby takie połączenie.Colony pisze:Zastanawiam się czy nie dałoby rady załatwić problemu ze 123 i ewentualną nadpodażą na Fieldorfa przez prostą zamianę. Przy okazji Jantar (gdzie mieszkam) przestałby się rzucać. Otóż zamiast 147, które od Gocławia jeździ Francuską do Dworca Wschodniego. Moglibyśmy puścić tamtędy 148 jadące prosto Bora od TS na Wschodni właśnie. Natomiast 147 można zakrańcować na Gocławiu (zmieści się razem z 311) tyle, że nadal jeździłoby Fieldorfa.
W ten sposób:
- zachowujemy podaż na Fieldorfa, a wzmacniamy wręcz w relacji do Wschodni
- brak zagrożenia dla 123, co jest z punktu widzenia Gocławia istotne
- zachowanie połączenia do szkół gocławskich przez 147 oraz dojazdu do Wschodniego przez Kępę w postaci 148
- wzmacniamy Paryską i Francuską, które czasami kuleją w przeciwieństwie do Saskiej
Połączenie Grochów-Lotnisko realizuje dobrze 188. Jedyna strata to dojazd z tamtych okolic na Dolny Mokotów i Ursynów. Autobusy w ciągu Bora jeżdżą wystarczająco często żeby pasażerom z Wawra opłacało się przesiadać.
Hej tylko Zerzeń, Zbytki ma już połączenie w Grochowem w postaci 142 i 702, więc proszę was nie kombinujcie w ten sposób, a już colony to poszedł po całości ze swoim projektem! Jakoś budowa ronda MOP do mnie nie przemawia, bo zapewne to wszystko odbije się właśnie na Międzylesiu - Zwoleńskiej (bądź Lucerny) Bronowskiej (bądź Kadetów) i całym Wale Miedzeszyńskim!!Krzysiek_S pisze:Hmm, a może 115 z Aleksandrowa do Wschodniego trasą 147 od Gocławia, 147 skoordynowane z 123 co 20 minut[ 130 też raczej nie będzie częściej] w szczycie do Wschodniego, 137 co 15 przez Chrzanowskiego.
Wawer centralny nie potrzebuje 3 linii na Grochów , stąd moje wahania w sprawie 115, za to potrzebuje dodatkowej linii do tramwaju[ do centrum] omijająca korki MOP[ przez 2 lata Wawer się będzie męczył]. W zamian za 147 do tramwaju Zerzeń dostaje 130 bezpośrednio do centrum i 147 na Grochów[ szkoły].
Co za brednie! Jak można ulicę Abrahama nazywać opłotkami Gocławia. Piszący te słowa chyba nigdy nie wystawił nosa na drugą stronę ulicy Bora-Komorowskiego i wydaje mu się, że Meissnera to centrum Gocławia. Przecież sumaryczna częstotliwość 151 i 123 na Meissnera jest wyższa niż 111 na Abrahama zarówno w DP jak i w DS.Życie Warszawy pisze:Jesienią ubiegłego roku, pomimo, że w naszej części osiedla mieszka dużo młodych ludzi, w tym studentów, zabrano nam połączenie z Uniwersytetem – linię 111, którą skierowano opłotkami Gocławia (ul. Abrahama). Gdyby którykolwiek z urzędników ruszył się zza biurka i wybrał na przystanek na ul. Abrahama przy jeziorku, dostrzegłby od razu, że tak częsta linia jest tam zbędna.
W większości kursów nikt tam nie wsiada, ani nie wysiada. Widocznie ZTM nie zależy na pasażerach, skoro wycofuje linię z gęsto zabudowanej ul. Meissnera i kieruje ulicą, gdzie na przystankach następuje jedynie wymiana powietrza w autobusie.
Autorowi artykułu nieśmiało przypomnę, że na tej jak pisze opłotkowej ulicy jest przychodnia ,z której korzystają mieszkańcy Pragi Południe, a nie tylko Gocławia,często wiekowi.Jesienią ubiegłego roku, pomimo, że w naszej części osiedla mieszka dużo młodych ludzi, w tym studentów, zabrano nam połączenie z Uniwersytetem – linię 111, którą skierowano opłotkami Gocławia (ul. Abrahama). Gdyby którykolwiek z urzędników ruszył się zza biurka i wybrał na przystanek na ul. Abrahama przy jeziorku, dostrzegłby od razu, że tak częsta linia jest tam zbędna.
hmm a Abrahama to już nie jest główna ulica Gocławia (przychodnia, gimnazjum).I najważniejszy jest bezpośredni dojazd do centrum głównych ulic (Bora,Umińskiego,Jugosławiańska,Meissnera)
Według autora artykułu Abrahama to nie Gocław, bo 111 z Gocławia zabrano.hubik pisze:Chyba, że jak autor "artykułu" od którego rozpoczęła się ta dyskusja, twierdzisz że Abrahama to opłotki Gocławia...
Oj pawciu chyba nie do końca jest tak jak piszesz. Bo opłotki to jakieś pogranicze Gocławia, tylko coś tu nie gra, jeśli 111 jeżdzi opłotkami to jednak jest na Gocławiu. Znaczy to ,że autor nie wie o czym pisze. Chyba trzeba IMHO sobie to odpuścić. Szkoda zdrowia.pawcio pisze:Według autora artykułu Abrahama to nie Gocław, bo 111 z Gocławia zabrano.hubik pisze:Chyba, że jak autor "artykułu" od którego rozpoczęła się ta dyskusja, twierdzisz że Abrahama to opłotki Gocławia...
pawcio pisze:Szkoda, jak szkoda. Taki artykuł potrafi sporo rzeczy skomplikować.
myślę że niektórym należy przypomnieć że jedne z pierwszych bloków na Gocławiu powstały właśnie na ul. Abrahama i uliczkach od niej odchodzących...pasażer pisze:pawcio pisze:Szkoda, jak szkoda. Taki artykuł potrafi sporo rzeczy skomplikować.
To fakt ,ale pisanie, że Abrahama to opłotki. To oczywista bzdura. Należałoby identycznie potraktować (napisać) o Umińskiego, Jugoslowiańskiej czy Meissnera. Czyż nie tak?
Poprawię cześć poprzednich nieprawdziwych informacji ....Bastian pisze:I była to pierwsza obwodowa z autobusami
Ta "mała" korekta PONOWNIE zniszczylaby cała atrakcyjnośc 111 dla Wilgi.lukkul pisze: Z małą korektą.
151 Abrahama-Bora-Jugosławiańska-Gocław i 111 Meissnera-Bora-Umińskiego-Gocław.
Otrzymalibyście dodatkowo 151.