Koordynacje rozkładów
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Nowy rok, nowa jakość. Linie 10, 18 i 35 jadą na tą samą minutę od trasy Łazienkowskiej w kierunku Królikarni.
Trasa łazienkowska 01
6:25 35 » Wyścigi (ostatni przystanek: Wyścigi)
6:25 14 » Metro Wilanowska (ostatni przystanek: Metro Wilanowska)
6:25 10 » Wyścigi (ostatni przystanek: Wyścigi)
7:40 10 » Wyścigi (ostatni przystanek: Wyścigi)
7:40 35 » Wyścigi (ostatni przystanek: Wyścigi)
7:40 18 » PKP Służewiec (ostatni przystanek: PKP Służewiec)
Na popołudnie to samo. Wiwat!
6:25 35 » Wyścigi (ostatni przystanek: Wyścigi)
6:25 14 » Metro Wilanowska (ostatni przystanek: Metro Wilanowska)
6:25 10 » Wyścigi (ostatni przystanek: Wyścigi)
7:40 10 » Wyścigi (ostatni przystanek: Wyścigi)
7:40 35 » Wyścigi (ostatni przystanek: Wyścigi)
7:40 18 » PKP Służewiec (ostatni przystanek: PKP Służewiec)
Na popołudnie to samo. Wiwat!
Radosław został poprawiony. Pierwotnie 35 było później.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Tramwajów na Puławskiej nie da się ze sobą dobrze skoordynować. Tam już dawno powinna nastąpić komasacja numerków.
A mi się wydaje, że ZTM/WTP jest na tyle dużym przedsiębiorstwem, że powinien w ramach oszczędności zatrudnić kogoś/zespół ludzi z odpowiednim wykształceniem w dziedzinie optymalizacji lub zakupić odpowiednie oprogramowanie tego typu i dałoby się to zrobić. Nie mówię o równych taktach z każdego krańca, ale na pewno można to zrobić sporo lepiej. Albo wskazać te kilka linii, które wszystko psują i odpowiednio zmienić te 2-3 trasy. Ale nikogo to nie obchodzi i cała Puławska zawsze będzie stadem (niby 5 linii a w praktyce częstotliwości są gorsze niż jedna "magistralna").Autobus Czerwon pisze: ↑02 sty 2019, 19:49Tramwajów na Puławskiej nie da się ze sobą dobrze skoordynować. Tam już dawno powinna nastąpić komasacja numerków.
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
No to fajnie że tylko dzięki polityce 4 musi skręcać na placu Bankowym, 14 koniecznie musi jeździć puste jak bęben na Wilanowską zamiast na przykład na Służewiec zamiast 18 która w obecnym układzie komunikacyjnym wydaje się w ogóle zbędna. Tak samo niezbędna jest unikalna relacja 10 z Nowowiejskiej w Niepodległości, czy na Kercelaku.
10 na Kercelaka jest tymczasowo jeszcze przez rok.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ten niedasizm koordynacyjny w rozkładach ZTM od lat to zgroza dla pasażerów czekających na wielu odcinkach, niewygoda dla motorniczych i niegospodarność, za którą ktoś powinien w końcu ponieść odpowiedzialność. Jak w ogóle można usprawiedliwiać potrójne stado?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Skoro obowiązującą linią partii miasta jest nielikwidowanie żadnych istniejących połączeń, bo mogą być protesty, to lepiej nie będzie.Autobus Czerwon pisze: ↑02 sty 2019, 22:03No to fajnie że tylko dzięki polityce 4 musi skręcać na placu Bankowym, 14 koniecznie musi jeździć puste jak bęben na Wilanowską zamiast na przykład na Służewiec zamiast 18 która w obecnym układzie komunikacyjnym wydaje się w ogóle zbędna. Tak samo niezbędna jest unikalna relacja 10 z Nowowiejskiej w Niepodległości, czy na Kercelaku.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Rozróżniasz pojęcia "wyjaśniać" i "usprawiedliwiać"?
Największą zmorą koordynacyjną jest koszt wymiany karteczek na przystankach w całym mieście. Dlatego koordynację się ustawia raz a potem ona czeka na lepszą okazję do wdrożenia. Obecny układ był przygotowany w marcu a wszedł w wrześniu z końcem wakacji. A w między czasie kilka odcinkowych zmian czasów przejazdu było. Z Radosławem na czele.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale jak można było do tego w ogóle dopuścić? Przecież ta trójca tramwajowa nie ma nawet szans zmieścić się na przystankach.
Przesunięcie 35 o 3 minuty później (idealnie dla północnej Puławskiej) daje trójpociąg na Broniewskiego i daje układ 6-2 dla 4+35 na odcinku Bankowy-Wyścigi. Tak dla przykładu.
Gdzieś tu na forum jest mój plik do zabawy w koordynacje. Stary, jeszcze z układem 5/10, ale wystarczający dla zrozumienia, że ułożenie koordynacji na całej sieci proste nie jest. Ale mailem z załącznikiem też mogę służyć.
Gdzieś tu na forum jest mój plik do zabawy w koordynacje. Stary, jeszcze z układem 5/10, ale wystarczający dla zrozumienia, że ułożenie koordynacji na całej sieci proste nie jest. Ale mailem z załącznikiem też mogę służyć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Tak ładnie jeździło się po Puławskiej w okresie świątecznym, kiedy pod kołami nie pałętała się 14 z 18. Jak to jest że ciąg równoległy obsługują 2, w porywach 3 linie, a na Puławskiej musi ich być 5?
miłośnik 13N