Marki, Radzymin, Wołomin

Moderator: Wiliam

kamil139
Posty: 12
Rejestracja: 12 mar 2009, 21:14

Post autor: kamil139 » 02 sie 2011, 16:27

Dlaczego Radzymin miałby dodatkowo dopłacać? Jak wygląda finansowanie tras podmiejskich? Jaka jest cena za wzkm.

tomkrt
Posty: 189
Rejestracja: 23 gru 2006, 12:12

Post autor: tomkrt » 03 sie 2011, 0:44

Gminy podwarszawskie finansują 40 % kosztów funkcjonowania linii poza granicami Warszawy. Obecna cena wozokilometra to 7,51

Podział kosztów między gminami czyli jak dzielone jest te 40 % pomiędzy gminy podwarszawskie.
W przypadku 738 Marki -10%, Radzymin - 90%
740 - Marki - 50% , Radzymin - 50%

zavrat
Posty: 75
Rejestracja: 03 cze 2008, 16:48

Post autor: zavrat » 27 paź 2011, 10:34

740 i 734 mają być zlikwidowane - jeszcze w listopadzie.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 27 paź 2011, 15:34

Zamiast tego Lki czy "mamy was w dupie"?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

zavrat
Posty: 75
Rejestracja: 03 cze 2008, 16:48

Post autor: zavrat » 27 paź 2011, 16:54

"L"-ki:

1. Sieraków - Struga (pętla 718) - Nadma - Struga (pętla 718)
2. Załubice - Rynia (pętla 705)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 paź 2011, 17:30

Trochę szkoda, ale lepsze to, niż nic... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 27 paź 2011, 17:35

A jakieś dodatkowe kursy na 705 będą z tej racji :?:
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 27 paź 2011, 17:42

No w tej sytuacji przydałoby się raz na godzinę do Rynii. Ale skoro Radzymin tak chce to ok. 740 nie jest faktycznie niezbędną linią, ale Lka z Załubic mogłaby kończyć w Białobrzegach.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 27 paź 2011, 17:47

zavrat pisze:740 i 734 mają być zlikwidowane - jeszcze w listopadzie.
Będzie przetarg to porozmawiamy.

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 28 paź 2011, 8:03

zavrat pisze:"L"-ki:

1. Sieraków - Struga (pętla 718) - Nadma - Struga (pętla 718)
2. Załubice - Rynia (pętla 705)
Gdzieś dzwoni ale nie w tym kościele. Generalnie eLek w tym rejonie będzie więcej.
Obrazek

Łukasz
Posty: 10717
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 paź 2011, 10:56

SławekM pisze:
zavrat pisze:740 i 734 mają być zlikwidowane - jeszcze w listopadzie.
Będzie przetarg to porozmawiamy.
Przetarg przetargiem, a szwagier już pewnie tablice przekłada do właśnie sprowadzonych nysek!
ŁK

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 08 lis 2011, 17:19

Łukasz pisze:
SławekM pisze:Będzie przetarg to porozmawiamy.
Przetarg przetargiem, a szwagier już pewnie tablice przekłada do właśnie sprowadzonych nysek!
Zaraz zaczną wszystkie 7xx zmieniać w Lxx.
Czy 718 przejmie kursy Warszawskie czy linia 738? Mimo że 740 jeżdziło rzadko, to zawsze dodatkowa linia była.

705 tez powinna zostac wzmocniona.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 08 lis 2011, 17:56

Bon Jovi pisze:
Łukasz pisze: Przetarg przetargiem, a szwagier już pewnie tablice przekłada do właśnie sprowadzonych nysek!
Zaraz zaczną wszystkie 7xx zmieniać w Lxx.
A czemu nie? Dla gminy to będzie lepiej. Za te same pieniądze może więcej kursów mieć.
Jak za kurs 7xx jest 6,50 (nie wiem jak jest po waloryzacji) a w przetargu na prywaciarza wyjdzie 3,50...

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 08 lis 2011, 17:59

Linia 734 i 740 może teraz kosztować taniej i wybrać teraz prywaciaża za niższe pieniądze na obsługe linii o tych samych trasach. Coś na wzór linii 742.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 lis 2011, 18:14

Bon Jovi pisze:Coś na wzór linii 742.
Właśnie ja bym dążył w tym kierunku - żeby robić osobne przetargi na brygady "podmiejskie", z mniejszymi wymaganiami. Dzięki temu gminy by zaoszczędziły... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ