Strona 139 z 285

: 11 mar 2009, 14:43
autor: pawulon
Nie wiem jak jest po południu, ale też widziałem ładnie zapełnione E-5 w kierunku Gocławia o różnych porach: wczesno i późnopopołudniowych. Natomiast rano wydaje mi się, że E-5 bardzo dobrze spełnia swoje zadanie wywożąc ludzi z Gocławia do Centrum, bo na który kurs by nie spojrzeć, to jest naładowany po dach. Jak wcześniej napisaliscie z 507 może być tak, że spełnia kilka zadań na raz: łącznie z dowozem do kładki na Saskiej, gdzie są spore wymiany pasażerskie.
Lipa pisze:117 też nie liczę: na Francuskiej stoi do Zwycięzców, nie bez przyczyny E-5 przerzucono oficjalnie na Saską
Hehe...zdziwiłbyś się. Jeszcze z E-5 to się zgodzę, natomiast ja podróżuję 147 i zawsze rano spotyka się z 509 przy Fieldorfa i w 90% pierwsze na Rondo waszyngtona przyjeżdża 147 =D> Rano przejazd przez Saską jest zdecydowanie mniej korzystny. Natomiast i popołudniu dosyć często się zdaża, że kiedy na Rondzie Waszyngtona apotykają się 147 i 509 to 147 pierwsze dojeżdza do Bora Komorowskiego. Nie licze juz 123, które ze Wschodniego odjeżdża 4-5 min przed 147, a 147 i tak potrafi byc pierwsze na Abrahama tak ze 2-3 min przed 123.

: 11 mar 2009, 14:58
autor: Rosa
No, Francuską to za dlugo nie pojeździmy bo przypominam że w lipcu ma się rozpocząc remont Francuskiej a po 1.5 rocznym remoncie to juz bedzie wąziutka lokalna uliczka.

: 11 mar 2009, 16:53
autor: pawulon
Rosa pisze:No, Francuską to za dlugo nie pojeździmy bo przypominam że w lipcu ma się rozpocząc remont Francuskiej a po 1.5 rocznym remoncie to juz bedzie wąziutka lokalna uliczka.
Aż, tak długo ma trwać remont? 1,5 roku? :shock: Mam pytanko czy remont dotyczy całej arterii Francuska-Paryska? Jeśli tak to czy wiadomo, czy będzie zamknięta cała arteria Francuska-Paryska podczas remontu?

: 11 mar 2009, 17:49
autor: jajcys
Colony pisze:Sam się w sumie zastanawiałem czy takie 407 nie byłoby sensowniejsze, ale od strony Muzeum Narodowego nic by taka zmiana nie dała. Dlatego, że to nie koordynacja powoduje podjeżdżanie dwójkami tylko korki na Prostej i Emilii Plater, które sprawiają, że 507 się spóźnia podjeżdżając zaraz przed E-5 lub nawet zaraz po.

Widzę też, że nie za bardzo sprawdza się bujany rozkład 411. Ono i tak się spóźnia, więc one masowo podjeżdżają na Abrahama razem. Zwykła koordynacja nawet mimo spóźniania się nie powodowałaby aż takich par.
Jeżeli takie 407 odjeżdżało by z Emilii Plater nie sztywno według rozkładu, a odczekało 6 min od pojawienia się spóźnionego 507, nie byłoby problemu. Przy częstotliwości 6min i tak nie wychodziłoby się "na rozkład"
Oczywiście Ci z 507 za Muzeum Narodowym już nie mają szans się przesiąść i gniotą się jak śledzie z żalem patrząc jak przy Stacji Krwiodawstwa albo na wiadukcie wyprzedza ich puste E-5.
Dlatego niech zlikwidują E-5, zamiast to 407. Wtedy w 507 nie trzeba będzie wchodzić "na pych" i Saska Kępa nie będzie odprowadzać wzrokiem pustych lewarów.

: 11 mar 2009, 17:52
autor: fik
jajcys pisze:Jeżeli takie 407 odjeżdżało by z Emilii Plater nie sztywno według rozkładu, a odczekało 6 min od pojawienia się spóźnionego 507, nie byłoby problemu.
Ależ oczywiście, że by był, skąd założenie, że kolejne 507 również nie przyjedzie punktualnie?

: 11 mar 2009, 17:56
autor: jajcys
fik pisze:
jajcys pisze:Jeżeli takie 407 odjeżdżało by z Emilii Plater nie sztywno według rozkładu, a odczekało 6 min od pojawienia się spóźnionego 507, nie byłoby problemu.
Ależ oczywiście, że by był, skąd założenie, że kolejne 507 również nie przyjedzie punktualnie?
Zakładam, że opóźnienie kolejnego 507 zbytnio się nie zmieni. Jeżeli np. o godzinie 16:00 było -3, to o 16:12 nie powinno być -9.

: 11 mar 2009, 19:03
autor: person
Chłopcy, bo ja już się zgubiłem: rozmowa zaczęła się od braku koordynacji E-5 z 507 w popołudniowym szczycie, przez co 507 jeździ zatłoczone. W między czasie okazało się, że to mieszkańcy Saskiej Kępy zapychają 507 i przydałaby im się kolejna linia w imię "dobra ludu gocławskiego i kępińskiego".

Kolejni, którzy w imię "obiektywnych czynników" próbowali ugrać coś dla siebie (dodać kolejną linię)? :-?

: 11 mar 2009, 20:42
autor: Bastian
jajcys pisze:Zakładam, że opóźnienie kolejnego 507 zbytnio się nie zmieni. Jeżeli np. o godzinie 16:00 było -3, to o 16:12 nie powinno być -9.
No i błąd, bo właśnie stąd się biorą nieregularności w kursowaniu.

: 11 mar 2009, 21:31
autor: floyd
pawulon pisze: Aż, tak długo ma trwać remont? 1,5 roku? :shock: Mam pytanko czy remont dotyczy całej arterii Francuska-Paryska? Jeśli tak to czy wiadomo, czy będzie zamknięta cała arteria Francuska-Paryska podczas remontu?
Zamknięta będzie Francuska (od Zwycięzców do Ronda Waszyngtona).

: 11 mar 2009, 22:30
autor: pawcio
jajcys pisze:Dlatego niech zlikwidują E-5, zamiast to 407. Wtedy w 507 nie trzeba będzie wchodzić "na pych" i Saska Kępa nie będzie odprowadzać wzrokiem pustych lewarów.
Mnie się marzy jedna linia 506, która pochłonęłaby jelonkowską końcówkę 506 i E-6 oraz gocławską 507 i E-5. Wówczas można by spokojnie dać tej linii rozkład rzędu 4-6/15/7,5//15 i byłby cacy. Żadnych problemów z rozjeżdżającą się koordynacją. Przed zamknięciem Świętokrzyskiej z powodu metra nie do zrealizowania.
Lipa pisze:więc od razu widać ile telepie się to 111 - wychodzi dłużej o jakieś 8 minut
Gruba przesada. Chyba że licząc od pętli.

: 11 mar 2009, 23:42
autor: Bastian
pawcio pisze:Mnie się marzy jedna linia 506, która pochłonęłaby jelonkowską końcówkę 506 i E-6
I jechała przez pl. Zawiszy aż do ronda Waszyngtona po trasie 8? :-s

: 11 mar 2009, 23:47
autor: Colony
Bastianie. Od kiedy 506 jeździ przez Plac Zawiszy? Toż chyba Pawciowi chodziło o trasę przez Plater?

: 12 mar 2009, 0:12
autor: jajcys
geograf pisze:Chłopcy, bo ja już się zgubiłem: rozmowa zaczęła się od braku koordynacji E-5 z 507 w popołudniowym szczycie, przez co 507 jeździ zatłoczone. W między czasie okazało się, że to mieszkańcy Saskiej Kępy zapychają 507 i przydałaby im się kolejna linia w imię "dobra ludu gocławskiego i kępińskiego".

Kolejni, którzy w imię "obiektywnych czynników" próbowali ugrać coś dla siebie (dodać kolejną linię)? :-?
Jeżeli 507 zostanie dobrze zsynchronizowane z E-5 i przestanie być zatłoczone to będzie i tak mały sukces. Ugrać coś dla siebie - hmm..nie powiedziałbym że na Kępie jest tak kolorowo, jak na Gocławiu. U nas jedynym sensownym i bezpośrednim dojazdem do centrum jest 507. W szczycie z autobusu na Stacji wytacza się ok. 20-25 os. , wchodzi ok. 1/2 tego. Liczba mieszkańców porównywalna, nie widze sensu istnienia E-5.
pawcio pisze:Mnie się marzy jedna linia 506, która pochłonęłaby jelonkowską końcówkę 506 i E-6 oraz gocławską 507 i E-5. Wówczas można by spokojnie dać tej linii rozkład rzędu 4-6/15/7,5//15 i byłby cacy.
A może po prostu skrócić E-2?
Bastian pisze:
jajcys pisze:Zakładam, że opóźnienie kolejnego 507 zbytnio się nie zmieni. Jeżeli np. o godzinie 16:00 było -3, to o 16:12 nie powinno być -9.
No i błąd, bo właśnie stąd się biorą nieregularności w kursowaniu.
W praktyce opóźnienie w szczycie prawie zawsze na Centrum jest - 2-3 min. Po godzinie 19 spada do 1-2 min, po 21.30 jest 0-1. Wiem, że w teorii biorą z tego się nieregularności w kursowaniu ale jako stały użytkownik 507 mówię, jak jest

: 12 mar 2009, 1:24
autor: Bastian
Colony pisze:Bastianie. Od kiedy 506 jeździ przez Plac Zawiszy? Toż chyba Pawciowi chodziło o trasę przez Plater?
Powiadasz? No to zobaczmy, co napisał:
pawcio pisze:Przed zamknięciem Świętokrzyskiej z powodu metra nie do zrealizowania.
W takim razie którędy, biorąc pod uwagę, że w tym przypadku Świętokrzyska oznacza także Prostą? :P

: 12 mar 2009, 11:08
autor: Lipa
pawcio pisze:
Lipa pisze:więc od razu widać ile telepie się to 111 - wychodzi dłużej o jakieś 8 minut
Gruba przesada. Chyba że licząc od pętli.
Liczyłem 111 od Umińskiego a E-5/507 od Bora. Od Abrahama wyjdzie pewnie z 6-7 minut różnicy w czasie przejazdu.