Modernizacje linii kolejowych w Polsce

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 29 lis 2011, 9:27

Ale E30 to ciąg W-Z (ba, europejski korytarz numer ileśtam, dla którego problem Rzeszów - Kraków niegodny uwagi), a Warszawa - Rzeszów jakby poprzecznie... czemu mieszasz jedno z drugim?
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27407
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 lis 2011, 11:14

A dlaczego mam nie mieszać? Fakty są takie: modernizujemy CMK i E-30. W zaistniałej sytuacji modernizacja Kolbuszowy i Starachowic, uzasadniania połączeniem Rzeszów-Wawa, jest nadmiarem dobra.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2274
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 19 gru 2011, 14:56

Pytanie - czy może jest lub ktoś posiada mapkę co jest zrobione co się robi a co dopiero zostanie zrobione na linii kolejowej z Warszawy do Gdyni. Z góry bardzo dziękuję.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 19 gru 2011, 16:18

Grzegorz Piotrowski z forum SSC [wątek: http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 1&page=311] dawno nie aktualizował ;) ale jest:
http://piotrowski.waw.pl/E65_20110828.pdf (koniec sierpnia)
i odcinek Gdańsk - Gdynia
http://piotrowski.waw.pl/E65_20111014.pdf

Na pewno na obu mapach brakuje rozkopanego odcinka Pruszcz Gdański - Gdańsk Południowy (plus obie stacje rozkopane), no ale tak jak mówię - dawno nie aktualizowane.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2274
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 19 gru 2011, 20:18

przewoz pisze:Grzegorz Piotrowski z forum SSC [wątek: http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 1&page=311] dawno nie aktualizował ;) ale jest:
http://piotrowski.waw.pl/E65_20110828.pdf (koniec sierpnia)
i odcinek Gdańsk - Gdynia
http://piotrowski.waw.pl/E65_20111014.pdf

Na pewno na obu mapach brakuje rozkopanego odcinka Pruszcz Gdański - Gdańsk Południowy (plus obie stacje rozkopane), no ale tak jak mówię - dawno nie aktualizowane.
O to mi chodziło - wielkie dzięki. Nie mogę wyjść z podziwu ile można to robić.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 gru 2011, 20:31

Tak naprawdę wychodzi na to, że nawet na półmetku roboty nie jesteśmy!!!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2274
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 19 gru 2011, 20:32

Glonojad pisze:Tak naprawdę wychodzi na to, że nawet na półmetku roboty nie jesteśmy!!!
Dokładnie - to jest Polska paranoja. A pociągi przez Bydgoszcz muszą się telepać...

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 19 gru 2011, 21:16

Nikt nie mówił, że pod koniec 2011 będziemy za półmetkiem. Poza tym ja też czekam na aktualizację tych plików, bo sytuacja się zmienia mimo wszystko. Jest dużo odcinków rozgrzebanych wraz ze stacjami.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 gru 2011, 21:29

Tylko wszyscy mówili, że w 2012 prace będą zakończone. Zresztą jak się cofnąć do 2005, to miały być zakończone w 2010. Ja mam sklerozę, ale jeszcze nie aż taką.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 20 gru 2011, 11:01

Nie, no jeżeli się cofnąć jeszcze przed 2000 rok, to do Białegostoku juz dziś byśmy jeździli na ponad połowie trasy 160km/h, jak nie 200. Mówienie o terminach w momencie, w którym nic się nie robi nie ma większego sensu :) Dopóki nie ruszyły pierwsze przetargi, to w ogóle terminami nie powinno się operować :)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 20 gru 2011, 11:27

W momencie startu prac koniec miał być 'na Euro'...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36653
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 20 gru 2011, 12:22

MichalJ pisze:W momencie startu prac koniec miał być 'na Euro'...
A będziemy się jeszcze starali o jakieś Euro? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 20 gru 2011, 12:38

Bastian pisze:
MichalJ pisze:W momencie startu prac koniec miał być 'na Euro'...
A będziemy się jeszcze starali o jakieś Euro? :>
Oczywiście - o eurowalutę.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 20 gru 2011, 14:19

MichalJ pisze:W momencie startu prac koniec miał być 'na Euro'...
ja tylko kojarzę, że "najważniejsza więkscość trasy" (ta bardziej problematyczna) :P
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 20 gru 2011, 21:19

MichalJ pisze:W momencie startu prac koniec miał być 'na Euro'...
Ta inwestycja rozpisywana od początku lat 2000 nigdy z żadnym Euro nie była wiązana. Ja jej również nie wiążę, bo w momencie w którym się faktycznie rozpoczęły zamówienia było z góry wiadomo, że 2014 to termin najwcześniejszy.

ODPOWIEDZ