136, 504, 505 i im podobne

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 10 sie 2008, 10:40

ITS A 218 pisze:oże, ja to pisałem w lutym. Kiedy to było...Wtedy z tego co widziałem, 136 faktycznie miało małą frekwencję w DS. Dlatego to napisałem. Teraz jak jest to nie wiem, bo nie korzystam z tej linii, ale wydaje mi się, że jest lepiej i ten mój post który przytoczyłeś już dawno jest nieaktualny.
:arrow: A to sorki ale odniosłem się do Twojej wypowiedzi już wszystko jest oky. Pozdrawiam

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 07 wrz 2008, 1:13

Obserwuję, że SU10 na 165 w w godz. szczytu pękają w szwach. Linia ma coraz większą popularność ale wszyscy chętni przestają się do niej mieścić. IMHO najwyższy czas aby w DP zaczęły kursować na niej wyłącznie solówki, tym bardziej, że 138 zniknęło z Kłobuckiej już na stałe. W DS jest OK i SU10 spokojnie wystarczają.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 wrz 2008, 13:50

Ja ciągle liczę, że nową pętlą 157 będzie DWC.
Możesz jaśniej?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 wrz 2008, 13:53

pawcio pisze:
Ja ciągle liczę, że nową pętlą 157 będzie DWC.
Możesz jaśniej?
No z Żelaznej pojechać na DWC, nie pchając tego w Ochotę; wzmocnić za to 504, przerzucić 136 na Wołoską, a 186 pojechać np. na Lotnisko, albo w ogóle skrócić w Ochotę.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 24 wrz 2008, 15:53

Fikander pisze:a 186 pojechać np. na Lotnisko, albo w ogóle skrócić w Ochotę.
Przerażająca wizja :shock: :-?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 wrz 2008, 16:35

dzidek pisze:
Fikander pisze:a 186 pojechać np. na Lotnisko, albo w ogóle skrócić w Ochotę.
Przerażająca wizja :shock: :-?
Ale jakiś merytoryczny argument?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 24 wrz 2008, 17:58

Fikander pisze:a 186 pojechać np. na Lotnisko
Fikander pisze:Ale jakiś merytoryczny argument?
Właśnie, można jakiś?
Bo co jak co, ale 186 pracuje naprawdę świetnie i chyba nie ma co przy niej na siłę kombinować.
Fikander pisze:No z Żelaznej pojechać na DWC, nie pchając tego w Ochotę; wzmocnić za to 504
To ma niewątpliwie sens. Tylko wzmocnienie 504 musiałoby być naprawdę znaczne.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 wrz 2008, 18:15

BJ.2052 pisze:Właśnie, można jakiś?
Bo co jak co, ale 186 pracuje naprawdę świetnie i chyba nie ma co przy niej na siłę kombinować.
Racjonalizacja połączeń Służewiec (tj GM) - Ochota, realizowanych obecnie przez trzy linie, przy czym linie obsługujące największy wspólny potok (136 i 186) jadą z różnych przystanków, a linie jadące z jednego przystanku mają niekoordynowalne częstotliwości w DP. Po racjonalizacji dostajemy klarowne rozdzielenie potoków w ciąg ŻiW/na Starą Ochotę, wzmacniając zaś 504 dostajemy większą regularność kursowania linii w relacji skrętnej Marynarska-ŻiW.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 wrz 2008, 18:21

Fikander pisze:Racjonalizacja połączeń Służewiec (tj GM) - Ochota
Byłaby ona rzeczywiście przydatna, ale do tego chyba długa droga - nie wykrystalizował się jasny korytarz transportowy na tej trasie, trudno by było więc bezapelacyjnie uzasadnić cięcia którejś z linii. Tym niemniej jest to problem wciąż żywy i wart przemyśleń, choć nie najpilniejszy.


Natomiast zupełnie się nie zgodzę co do 157. To niszowa linia, którą ostatnio całkiem nieźle udało się podratować (jeszcze żeby jeździła regularniej... (-o< ), mimo że w pewnym momencie prawie zaczynała się już osuwać w niebyt. Twoja propozycja zamordowałaby ją ponownie.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 24 wrz 2008, 18:24

Fikander pisze:
BJ.2052 pisze:Właśnie, można jakiś?
Bo co jak co, ale 186 pracuje naprawdę świetnie i chyba nie ma co przy niej na siłę kombinować.
Racjonalizacja połączeń Służewiec (tj GM) - Ochota, realizowanych obecnie przez trzy linie, przy czym linie obsługujące największy wspólny potok (136 i 186) jadą z różnych przystanków, a linie jadące z jednego przystanku mają niekoordynowalne częstotliwości w DP. Po racjonalizacji dostajemy klarowne rozdzielenie potoków w ciąg ŻiW/na Starą Ochotę, wzmacniając zaś 504 dostajemy większą regularność kursowania linii w relacji skrętnej Marynarska-ŻiW.
Ja wiem, że Stara Ochota ma przesyt linii łączących Ochotę z Wolą ale 186 jest jedną z najbardziej istotnych a w zasadzie jedyną linią łączącą Rakowiec z Wolą i Żoliborzem i niech tak pozostanie :)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 wrz 2008, 18:27

dzidek pisze:Rakowiec z Wolą
136 :>
dzidek pisze:i Żoliborzem
157 :> :>

Może i istotną, ale nie jedyną. Znajomości układu ko0munikacyjnego więc raczej nie będę ci gratulował :P
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 24 wrz 2008, 18:36

Bastian pisze:
dzidek pisze:Rakowiec z Wolą
136 :>
dzidek pisze:i Żoliborzem
157 :> :>

Może i istotną, ale nie jedyną. Znajomości układu ko0munikacyjnego więc raczej nie będę ci gratulował :P
No proszę... 136 ma w tej chwili tak nieciekawą trasę na Woli, że niemal o niej zapomniałem. Co do 157 to linia bez korków ma dłuższy czas przejazdu a do tego pojawia się czasem raz na 40 min. na przystanku więc nie jest konkurencją dla 186. W zasadzie mieszkańcy Ochoty bez 157 czy 136 poradziliby sobie i obydwie linie razem wzięte mają mniejsze zapełnienie od 186 na Rakowcu ;) To wyjaśnia zapotrzebowanie mieszkańców :)

Ewentualnie proponowałbym poprawić częstotliwości 186 i 504 wycofując zupełnie z Ochoty 136. Skoro tak bardzo komuś zależy na zmianach w tym rejonie miasta ;) Wyjdzie z korzyścią dla wszystkich...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 wrz 2008, 18:41

dzidek pisze:Ja wiem, że Stara Ochota ma przesyt linii łączących Ochotę z Wolą ale 186 jest jedną z najbardziej istotnych a w zasadzie jedyną linią łączącą Rakowiec z Wolą i Żoliborzem i niech tak pozostanie :)
A gdzie napisałem, że chcę ją wycofać z Rakowca? :shock: Wprost przeciwnie, najchętniej bym jeszcze do niej dołożył 414, może by przestało muchy wozić.
Bastian pisze:Twoja propozycja zamordowałaby ją ponownie.
Gdyż ponieważ?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 24 wrz 2008, 18:44

Fikander pisze:A gdzie napisałem, że chcę ją wycofać z Rakowca? :shock: Wprost przeciwnie, najchętniej bym jeszcze do niej dołożył 414, może by przestało muchy wozić.
No to nie widzę możliwości by 186 jechało z Tarchomina tylko do Rakowca bo gdzie zakrańcować tę linię? Nie ma możliwości chyba, że Racławicką do Wołoskiej i na Spartańską ale czy jest sens?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 wrz 2008, 18:45

dzidek pisze:No to nie widzę możliwości by 186 jechało z Tarchomina tylko do Rakowca bo gdzie zakrańcować tę linię?
Lotnisko bądź Szczęśliwice (przez Szpital ofc).

[ Dodano: Sro 24 Wrz, 2008 18:47 ]
dzidek pisze:Ewentualnie proponowałbym poprawić częstotliwości 186 i 504 wycofując zupełnie z Ochoty 136.
Ale to nie z Ochoty trzeba wycofywać linie, a ze Służewca.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Zablokowany