Aleja Komisji Edukacji Narodowej

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 gru 2013, 9:33

BJ pisze:N37 też wydaje się mocno dyskusyjną kandydatką.
W końcu m. in. dlatego ostatni kurs N83 jest o 2.45, a nie godzinę później, bo można podjechać N37 do Al. Lotników i łapać pierwsze kursy 709 i reszty.
Na wszystko, z wyjątkiem pierwszego 715 o dzikiej godzinie, można zdążyć pierwszą 4. Urwanie paru minut z N37 IMHO jest wartościowsze niż zapewnienie dogodniejszej przesiadki RAZ w środku nocy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 03 gru 2013, 11:28

bepe pisze:
BJ pisze:N37 też wydaje się mocno dyskusyjną kandydatką.
W końcu m. in. dlatego ostatni kurs N83 jest o 2.45, a nie godzinę później, bo można podjechać N37 do Al. Lotników i łapać pierwsze kursy 709 i reszty.
Do al. Lotników jeździ N33.
Żartujesz?
N33 jedzie rozkładowo 8 min. dłużej niż N37. W praktyce będzie to między 10 a w skrajnych przypadkach 20 min. dłużej - zależy od nocy.
N33 nie zdąża się na pierwsze 727 i 715. Zostaje tylko 709 o 4.21, na które też nie ma gwarancji zdążenia - zwłaszcza w noce weekendowe.

Także dziękuję bardzo, N37 musi zostać jako łącznik z 709 etc. Ew. mogłoby po prostu mieć przystanek przy MW w okolicy Biedronki, ale to niewiele daje, skoro pierwsze 709 i 727 zaczynają od Lotników.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 03 gru 2013, 11:33

fik pisze:
BJ pisze:N37 też wydaje się mocno dyskusyjną kandydatką.
W końcu m. in. dlatego ostatni kurs N83 jest o 2.45, a nie godzinę później, bo można podjechać N37 do Al. Lotników i łapać pierwsze kursy 709 i reszty.
Na wszystko, z wyjątkiem pierwszego 715 o dzikiej godzinie, można zdążyć pierwszą 4. Urwanie paru minut z N37 IMHO jest wartościowsze niż zapewnienie dogodniejszej przesiadki RAZ w środku nocy.
Tą pierwszą, która jedzie z Mokotowa, dojeżdżasz na 4.27 na Al. Lotników i: czekasz 11 min. na 709, 48 min. na 715, 26 min. na 727 i prawie godzinę na 739?
No, akurat 739 wcześniej i tak nie kursuje, ale na całą resztę zdążasz wcześniej wyruszając obecnym N37 o 3.45.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 03 gru 2013, 11:37

fik pisze:
BJ pisze:N37 też wydaje się mocno dyskusyjną kandydatką.
W końcu m. in. dlatego ostatni kurs N83 jest o 2.45, a nie godzinę później, bo można podjechać N37 do Al. Lotników i łapać pierwsze kursy 709 i reszty.
Na wszystko, z wyjątkiem pierwszego 715 o dzikiej godzinie, można zdążyć pierwszą 4. Urwanie paru minut z N37 IMHO jest wartościowsze niż zapewnienie dogodniejszej przesiadki RAZ w środku nocy.
709 - 4:01 4:21
727 - 4:13
715 - 4:15
4 - 4:27
Jak chcesz zdążyć, to nie wiem.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 gru 2013, 11:55

OK, nie wpadłem na to, że Organizator w swoim geniuszu może włączać kursy od drugiego przystanku na trasie. Cóż, widzę zatem dwa rozwiązania - pierwsze kursy muszą startować z Wilanowskiej, albo Piaseczno i spółka musi naumieć się przesiadać na Wyścigach, gdzie N34 jest w tej samej chwili co N37 na Lotników.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 03 gru 2013, 16:12

fik pisze:OK, nie wpadłem na to, że Organizator w swoim geniuszu może włączać kursy od drugiego przystanku na trasie. Cóż, widzę zatem dwa rozwiązania - pierwsze kursy muszą startować z Wilanowskiej, albo Piaseczno i spółka musi naumieć się przesiadać na Wyścigach, gdzie N34 jest w tej samej chwili co N37 na Lotników.
Jest jeszcze trzecia możliwość, czyli N37 bez zmian.
Wyścigi? Chyba bliżej już będzie z M Służew do Al. Lotników.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 gru 2013, 16:18

N37 bez zmian nie realizuje pożądanego skrócenia czasu przejazdu N37, to dość logiczne.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 03 gru 2013, 16:25

Tak, pytanie, czy jest to niezbędne. Jeśli tak, to ok - ja przejść się z Metra Służew mogę. Ale jak ma być to sama zmiana dla zmiany, to nie ma co utrudniać życia Puławskiej i miejscowościom podmiejskim.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 gru 2013, 16:53

Może by przestało przyjeżdżać po odjeździe na Kabaty.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Marvin
Posty: 172
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:55
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: Marvin » 04 gru 2013, 16:10

bepe pisze:Właśnie też mam wrażenie, że nic dziennego tam nie pasuje.
Pasuje 700 w stronę DWC oraz 108 w kursach wariantowych na Domaniewską.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 04 gru 2013, 18:03

fik pisze:Może by przestało przyjeżdżać po odjeździe na Kabaty.
To może jednak rozsądniej byłoby dołożyć brygadę, a nie szukać na siłę oszczędności kosztem trasy i przesiadki?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 gru 2013, 18:16

Ale co to za przesiadka...? A poza tym plan nocnych jest wyjątkowo sztywny.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 04 gru 2013, 20:54

KwZ pisze:Ale co to za przesiadka...?
Póki co bardzo fajna.

ODPOWIEDZ