Strona 15 z 26
: 01 gru 2012, 20:40
autor: ARTUR P
Szeregowy_Równoległy pisze:ARTUR P pisze:
Żartujesz? Krakowskie Przedmieście to jedna z "wizytówek" Warszawy, a jak ktoś z Leszna przyjedzie na Krakowskie Przedmieście bedzie mógł zobaczyć wozy, których nie uświadczy u siebie
![:sick: :sick:](./images/smilies/eusa_sick.gif)
Estetyka jest ważniejsza od tego, co wóz ma do zaoferowania? Rozumiem, że lepiej, żeby latem ludzi woziły SU15 po liftingu niż klimatyzowany, ale obity SU18? A zimą wsadzimy ludzi do 81XX, posadzimy na kawałkach plastiku udających foteliki, włączymy coś, co szumi, ale nie grzeje i też będzie lepiej, bo wózek taki śliczny, więc grzać nie musi?
Estetyka jest bardzo ważna, a nie wyobrażam sobie by latem ludzi na 175 woziły SU15 po liftingu
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Natomiast pisząc o wozach 81xx masz rację, ale i tak dalej twierdzę że MOB58 powinien wypaść z 175 na rzacz Mercedesów z Kleszczowej
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
: 01 gru 2012, 20:41
autor: bartoni722
Ale Mercedesy mają wkurwiający sygnał zamykania drzwi. Jak by to wpłynęło na narządy słuchowe naszych kochanych turystów?
: 01 gru 2012, 20:42
autor: ARTUR P
bartoni722 pisze:Równie dobrze mogłyby jeździć na 704, one są w środku takie same jak zwykłe SU18...
W przypadku hybryd, chodzi o emisję spalin
[ Dodano: |1 Gru 2012|, 2012 20:43 ]
Kelly pisze:Zgadnij sam. Albo czekaj podpowiem. Policz odległość R10 od najbliższego przystanku tej linii a potem policz od 180.
Skoro Ostrobramska dojeżdża do Wileńskiego na 162, to czemu nie może dojechać na 175 na Nowy Świat?
: 01 gru 2012, 20:45
autor: ashir
ARTUR P pisze:Poza tym mógłby ktoś dokładniej rozpisać podział brygad na 517 w dp i obsługę.
517
DP
R-7 "Woronicza"
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
7, 011, 013
R-11 "Kleszczowa"
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
1, 3, 8
R-13 "Stalowa"
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
2, 5, 6, 012
Mobilis
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
4, 9, 010
: 01 gru 2012, 20:45
autor: Shiom
DLA ARTUR P:
Raczej tak nie powinno być..
Kleszczowa ma chociażby 189 i 401 po nosem i gdyby wszedł tam jakiś Mobilis w zamian za Mercedesy( które od dziś jeżdżą na 189).. to ten fakt byłby niewykorzystany.
Poza tym czego chcesz od Mobilisowskich SU18.. Ciche, Klimatyzowane, z Biletomatami, z Warszawską Tapicerką, z wyświetlaczami, dobrze wyglądające na zewnątrz i w środku.. Moim zdaniem Conecta chociażby z wyglądu i jakości wykonania są gorsze - no ale dla niektórych widocznie Mercedes to och i ach i trzeba je pchać na prestiżowe linie.
![(-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
: 01 gru 2012, 20:45
autor: bartoni722
Ja się poddaje. Wracając do tematu: które brygady 422 będą na Mercedesy? Czyżby 1, 2 i 3?
: 01 gru 2012, 20:47
autor: Jakub
Co to za nowy skrót Mob58?
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 01 gru 2012, 20:48
autor: bartoni722
U18 z Mobilisu.
: 01 gru 2012, 20:48
autor: ashir
Jakub pisze:Co to za nowy skrót Mob58?
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nazwa grupy przetargowej.
: 01 gru 2012, 20:48
autor: Szeregowy_Równoległy
Nie taki nowy
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: 01 gru 2012, 20:49
autor: ARTUR P
Shiom pisze:DLA ARTUR P:
Raczej tak nie powinno być..
Kleszczowa ma chociażby 189 i 401 po nosem i gdyby wszedł tam jakiś Mobilis w zamian za Mercedesy( które od dziś jeżdżą na 189).. to ten fakt byłby niewykorzystany.
Poza tym czego chcesz od Mobilisowskich SU18.. Ciche, Klimatyzowane, z Biletomatami, z Warszawską Tapicerką, z wyświetlaczami, dobrze wyglądające na zewnątrz i w środku.. Moim zdaniem Conecta chociażby z wyglądu i jakości wykonania są gorsze - no ale dla niektórych widocznie Mercedes to och i ach i trzeba je pchać na prestiżowe linie.
![(-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
Nic nie pisałem o 189 i 401.
: 01 gru 2012, 20:52
autor: ashir
ARTUR P pisze:Skoro Ostrobramska dojeżdża do Wileńskiego na 162, to czemu nie może dojechać na 175 na Nowy Świat?
Na
162 wozy nie dojeżdżają tylko na Dw. Wileński, poza tym z Ostrobramskiej jest dosyć prosta i krótka droga.
: 01 gru 2012, 20:54
autor: Shiom
Nic nie pisałem o 189 i 401.
No dobrze, ale jak chcesz mercedesy na 175 i 180 to trzeba je będzie z czegoś zdjąć, a najwięcej ich będzie na 189, 401 i 517, jak wynika z wcześniejszej dyskusji, jak i informacji na omni-busie. Więc logiczne się wydaje, że jak chcesz wpakować Merce w jakiejś większej ilości na 175 czy 180, to musisz je zdjąć całkowicie, albo częściowo z tamtych linii.
: 01 gru 2012, 20:55
autor: ARTUR P
ashir pisze:ARTUR P pisze:Skoro Ostrobramska dojeżdża do Wileńskiego na 162, to czemu nie może dojechać na 175 na Nowy Świat?
Na
162 wozy nie dojeżdżają tylko na Dw. Wileński, poza tym z Ostrobramskiej jest dosyć prosta i krótka droga.
Pierwsze kursy z Wileńskiego na Targówek są po dojeździe na pusto z R10. Dojechac od Ronda Waszyngtona na Nowy Świat to też dosyć prosta i krótka droga
Ja się już poddaje.
[ Dodano: |1 Gru 2012|, 2012 20:57 ]
Shiom pisze:Nic nie pisałem o 189 i 401.
No dobrze, ale jak chcesz mercedesy na 175 i 180 to trzeba je będzie z czegoś zdjąć, a najwięcej ich będzie na 189, 401 i 517, jak wynika z wcześniejszej dyskusji, jak i informacji na omni-busie. Więc logiczne się wydaje, że jak chcesz wpakować Merce w jakiejś większej ilości na 175 czy 180, to musisz je zdjąć całkowicie, albo częściowo z tamtych linii.
Nic nie pisałem o Mercedesach na 180.
: 01 gru 2012, 20:58
autor: ashir
ARTUR P pisze:Pierwsze kursy z Wileńskiego na Targówek są po dojeździe na pusto z R10. Dojechac od Ronda Waszyngtona na Nowy Świat to też dosyć prosta i krótka droga
Ja się już poddaje.
![:sad: :sad:](./images/smilies/icon_sad.gif)
Są też brygady, które jadą na EC Siekierki lub zaczynają/kończą na Al. Witosa. Właściwe to często brygady Ostrobramskie w innym miejscu zaczynają, a w innym kończą.