Strona 141 z 167

Koordynacje rozkładów

: 05 sty 2019, 9:47
autor: pawcio
Ale akurat czasy przejazdu na Marszałkowskiej są stabilne. Słabe ale stabilne.

Koordynacje rozkładów

: 05 sty 2019, 9:51
autor: Łukasz
Słabe, stabilne, ale niezgodne z rozkładem. Rzeczywiście jednak offsety się pewnie zgadzają.

Koordynacje rozkładów

: 05 sty 2019, 9:55
autor: beni
Koordynacja w Warszawie to fikcja pisana nićmi. Aby z pętli poszło w takcie a dalej to jak już pisałem. I wszędzie tak jest jedynie poza szczytem, w weekendy gdzieniegdzie czuć koordynację a tak to szkoda słów temat rzeka.

Koordynacje rozkładów

: 05 sty 2019, 9:58
autor: pawcio
Paradoksalnie dla mnie, i nie wiem z czego to wynika, papierową koordynację najlepiej się układa dla szczytu. Im rzadziej, tym trudniej osiągnąć sensowny wynik.

Koordynacje rozkładów

: 05 sty 2019, 11:45
autor: Georg
Papier wszystko przyjmie. Myślałem że teraz czasy przejazdu są układane ma podstawie bieżącego położenia pojazdu. Jeśli np. na danym odcinku autobus czy tramwaj zawsze jest po czasie, to gdzieś wcześniej jest go za mało. Tylko nie wiem czy dotyczy to także linii bardzo krótkich (np. 320)?

Koordynacje rozkładów

: 05 sty 2019, 11:57
autor: man1956
Np. 111 w stronę Esperanto na przystanku Muzeum Narodowe jest zawsze (tzn. od kilku lat) 3-4 min. po czasie. Sygnalizowałem to już dawno temu, ale bez skutku.

Koordynacje rozkładów

: 05 sty 2019, 12:01
autor: Łukasz
man1956 pisze:Np. 111 w stronę Esperanto na przystanku Muzeum Narodowe jest zawsze (tzn. od kilku lat) 3-4 min. po czasie. Sygnalizowałem to już dawno temu, ale bez skutku.
Na początkowym odcinku trasy czasy są zawsze bardziej wyżyłowane. Może minutę mogliby dodać dodać gdzieś.

Koordynacje rozkładów

: 05 sty 2019, 14:23
autor: Mariusz98
To by za to tą minutę gdzieś indziej odjęli znając logikę ZTM

Koordynacje rozkładów

: 05 sty 2019, 20:09
autor: drobert
Mamy przykład Parku Olszyna gdzie w szczycie są kolejni tramwajów a ZTM uznał, że tak wszystko dobrze działa, że minutę można zabrać. Mamy więc na przejazd od Romaszewskiego minutę, gdzie po drodze mamy światła na przejeździe przez jezdnię i kolejne światła na skrzyżowaniu i na każdych trzeba postać.

Koordynacje rozkładów

: 05 sty 2019, 20:14
autor: pawcio
Patrz na sumę czasu od Piasków do pierwszego Radosława. Podział tej sumy na pojedyncze odcinki jest wtórne.

Koordynacje rozkładów

: 05 sty 2019, 20:43
autor: drobert
W sumie jest 10 minut i w szczycie to trochę mało

Koordynacje rozkładów

: 10 sty 2019, 1:12
autor: beni
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7, ... linii.html

Według ZTM teoretycznie 3 składy o tej samej porze na przystanku pojadą jak dwa wcześniejsze są na plus 1 hahahaha :shock: :shock: :D :-D

Koordynacje rozkładów

: 10 sty 2019, 7:58
autor: Georg
A co to jest za dziura na 33 w szczycie? Zamiast równe 6 w szczycie jest 4-4-8. A w międzyszczycie już co 6. W jakim celu?
Puławska jakoś faktycznie dziwnie wygląda. Co tam jest z czym skoordynowane?

Koordynacje rozkładów

: 10 sty 2019, 8:09
autor: pawcio
33 jest dziurawe w szczycie, bo brakuje jakiś 6 brygad na peny szczyt. Dla lepszej koordynacji z 17 jest 4-4-8 zamiast 6-6-4.
Skoordynowane jest wszystko ze wszystkim. Są koordynacje ważne, ważniejsze i najważniejsze, ale dla Puławskiej nie ma jednej twardej kotwicy.

Koordynacje rozkładów

: 10 sty 2019, 8:54
autor: rudy
Na Andersa też stada trzech linii. Przykładowe odjazdy w popołudniowym szczycie - przystanek Muranów :arrow: Centrum:
16: 03, 04, 04, 11, 12, 12, 19, 20, 20 itd.
A potem siedem minut czekania na tramwaj. Czasem sytuację ratuje spóźniona 35 (15 i 18 są punktualne), ale chyba nie o to chodzi.