pawcio pisze: ↑19 lut 2019, 7:33
Gdzieś coś trzyma, skoro powtarza się co układ koordynacyjny. 14 podstawowo jest koordynowana z 15, a nie na Puławskiej, więc z 10 wychodzi trochę przypadkowo. To pośrednio zejście się koordynacji Marszałkowskiej na południe i Puławskiej na północ.
Nie zgodzę się. Spokojnie można by to połączyć. To chyba kwestia bardzo niskiego priorytetu dla koordynacji na Puławskiej - jest 5 linii, to jakoś to będzie - nikt nie patrzy że 20/34 minut trasy 14 pokrywa się dokładnie z 10 - i mamy odstęp 1-2 minutowy przez cały dzień w obu kierunkach.
W tym wypadku Puławska nie jest w ogóle sprzeczna z Marszałkowską. Weźmy na przykład DŚ:
4 z Wyścigów: 9, z Żerania: 14
10 z Wyścigów: 6, z Górczewskiej: 4
14 z Banacha: 2, z Wilanowskiej: 5
15 z Marymontu: 5, z Al.Krakowskiej: 14
18 ze Służewca: 11, z Żerania: 1
35 z Bemowa: 13, z Wyścigów: 12
Takie godziny odjazdów dają:
- na Puławskiej w stronę centrum idealne 3-3-3-3-3
- na Puławskiej w stronę Mokotowa idealne 3-3-3-3
- na Filtrowej w stronę Ochoty idealne 7-8
- na Filtrowej w stronę Politechniki idealne 7-8
- na Marszałkowskiej w stronę Muranowa 3-6-3-3
- na Marszałkowskiej w stronę Mokotowa 3-6-3-3
Wyższy priorytet ma niestety np. Jana Pawła, gdzie i tak mamy 2 linie częste, które na papierze są idealnie skoordynowane, blokując przez to takie przypadki jak Puławska - w teorii 5 linii, a w godzinach odjazdów 2 słabe, bo reszta się pokrywa...