Marki, Radzymin, Wołomin
Moderator: Wiliam
Zastanawiałbym się mocno nad reorganizacją wtedy. Jakaś siekiera między Wileńskim a Markami i tam jakieś mniejsze linie. Po za tym może 132 przedłużone po trasie 732 (nie wiem czy we wszystkich kursach).
A jak się nic nie zmieni to pewnie się skończy na jakiejś rodzinie linii 23x.
A jak się nic nie zmieni to pewnie się skończy na jakiejś rodzinie linii 23x.
wydłużać 132 w niektorych kursach to pewnie lepiej zrobić 232, ale nikt nie poznał klucza jeszcze, kiedy się daje numer, a kiedy literki
232/238/738/318 ?
232/238/738/318 ?
ŁK
Jeśli bez zmiany tras, to 210, 310 i 232.
Na chwile obecną mówi się tylko o zamianie linii 718, 732 oraz 805 w ich odpowiedniki w wersji linii miejskich.
Ja bym też chętnie widział jakieś zmiany, włączenie do obsługi Marek już istniejących linii miejskich (kosztem tych które są teraz) ale nic na to nie wskazuje.
Ja bym też chętnie widział jakieś zmiany, włączenie do obsługi Marek już istniejących linii miejskich (kosztem tych które są teraz) ale nic na to nie wskazuje.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
To przystankiem granicznym dla 738 i L40 będzie Struga?
W liniach Lxx nie ma pierwszej strefy.
Wszystko na to wskazuje.ashir pisze:To przystankiem granicznym dla 738 i L40 będzie Struga?
Ponadto będzie ciekawy przypadek - L-ka w taryfie podmiejskiej kursująca fragmentem trasy po strefie miejskiej (z zatrzymaniami na przystankach).
Ps. Dodam jako ciekawostkę, że rozpatrywane jest wzmocnienie obecnej linii 805 gdy już będzie linią miejską. A dalej są kolejne plany...
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
You don't say?MichalJ pisze:W liniach Lxx nie ma pierwszej strefy.
Dodam, do wypowiedzi Domasa, że analogicznie tak było z L17 do CH Marki i tak cały czas przystanki graniczne ma L-7, masz jeszcze coś mądrego do powiedzenia na temat linii lokalnych z którymi pewnie styczność miałeś tylko na mapie?MichalJ pisze:W liniach Lxx nie ma pierwszej strefy.
http://www.ztm.waw.pl/integracja.php?i=3&c=103&l=12. Strefy biletowe
We wszystkich liniach na całym obszarze obowiązywania oferty ważne są tylko bilety przeznaczone dla strefy 2. lub 1. i 2. Bilety dla strefy 1. oraz bilety KMŁ są nieważne.
I co teraz, misiaczki?
Było to pisane za czasów, kiedy rzeczywiście żadna linia lokalna nie jeździła w strefie 1. Zresztą z pewnością wiesz, że na wozach zaktualizowano naklejki, że na liniach lokalnych obowiązują bilety od dobowego wzwyż w strefie 1, 1 i 2 oraz 2?
Zapis jest zapis. Zresztą gdyby linie L nie wjeżdżały do 1 strefy, to ten zapis byłby niepotrzebny.
Inna sprawa, że w ogóle te linie to jest jakaś paranoja...
Inna sprawa, że w ogóle te linie to jest jakaś paranoja...
To nie jest zapis z żadnej uchwały, a zwykła niezaktualizowana informacja. Tak samo jak wcześniej bilety 30 dniowe z oferty Warszawa+Łomianki i Warszawa+Czosnów były niemożliwe do wykorzystania w strefie 1 w linii lokalnej. Możesz dalej pisać zza komputera i nie wierzyć - to już Twoja sprawa. Natomiast czyjego przychodu i jakiego rejestru kasownika? Biletów nie trzeba kasować to raz, a dwa to przychód to przewoźnik to ma, ale tylko z tych biletów co pasażerowie u niego je zakupią. Pasażerowie z biletami ZTM są nie na rękę takiemu przewoźnikowi, bo za nich nic nie dostaje.
No właśnie mógłby dostawać od skasowanych, gdyby tak zapisać w umowie.