Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27605
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Skąd Ci się biorą 4 obiegi na S3? Przy czasie przejazdu <60' i częstotliwości 60' to wymagałoby godzinnych postojów na obu końcach, a dobrze wiemy że na Lotnisku to jest niewykonalne.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No to nawet. Nie za dużo tego taboru nakupowali?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
O, to robota dla dyżurnych na WGO na najbliższe 10 lat będzie
A tak przy okazji. Jak wygląda zaawansowanie budowy przystanku Jelonki? Wtedy KM albo SKM będą musiały puścić jakąś nową linię.
A tak przy okazji. Jak wygląda zaawansowanie budowy przystanku Jelonki? Wtedy KM albo SKM będą musiały puścić jakąś nową linię.
Tak, sprawdziłem i teraz to 3 obiegi. 8 na S4/40.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Czy to nie czasem S5 - Ożarów - Rembertów przez Gdański?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Owszem, ale SKM broni się przed tym rękoma i nogami. Brak środków, taboru...
Jak powstanie przystanek to coś musi go obsługiwać, bo będzie kompromitacja.
Jak powstanie przystanek to coś musi go obsługiwać, bo będzie kompromitacja.
Tabor jest, środki są, po prostu infra jeszcze nie przystosowana.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Jaka? Przecież całkiem niedawno KM/IC tam jeździło.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36868
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
I zatrzymywało się?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Dość często, choć nie na stacji.
ŁK
- Solaris U10
- Posty: 2716
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
W planach jest przystanek pod Górczewską podstawowo w celu wykorzystania podczas objazdów średnicy. Kolejarze szykują przetarg.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27605
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Czekanie z uruchomieniem linii, na którą jest tabor, z przepustowością też raczej nie powinno być problemu, na parę dodatkowych przystanków o niskim znaczeniu dla całej linii, jest raczej nierozsądne.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Generalnie widać w ogóle brak chęci na uruchomienie tej linii. SKM jakiś czas temu zarzekało się, że to dopiero po zakupach taboru z KPO. Niby bogaty Ożarów też nie specjalnie ma chęć się z W-wą dogadywać. Ta linia od Powązek do Ożarowa i tak nie miałaby się gdzie zatrzymać.
Załatwili z KM kilka par (zwykle opóźnionych) wydłużonych obiegów, puszczonych 4 minuty po składzie na Sochaczew/Łowicz.
A tak naprawdę to największy problem robi się w Ursusie, gdzie potrafi wysiąść 20-25% pociągu.
A o ten nowy przystanek zapytałem, bo widziałem wpis, że w przyszłym roku ma być gotowy, ale to mało realne chyba.
Załatwili z KM kilka par (zwykle opóźnionych) wydłużonych obiegów, puszczonych 4 minuty po składzie na Sochaczew/Łowicz.
A tak naprawdę to największy problem robi się w Ursusie, gdzie potrafi wysiąść 20-25% pociągu.
A o ten nowy przystanek zapytałem, bo widziałem wpis, że w przyszłym roku ma być gotowy, ale to mało realne chyba.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27605
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jakby co, to za tydzień kończy się dodatkowe honorowanie biletów ZTM/KM wprowadzone na czas przebudowy Zachodniego. Bilety jednorazowe i dwudziestominutowe przestają być ważne w pociągach KM (z wyjątkiem "standardowego" honorowania w RL na odcinku Lotnisko - Płudy).
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories