Strona 146 z 147

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 03 gru 2024, 11:02
autor: fik
Skąd Ci się biorą 4 obiegi na S3? Przy czasie przejazdu <60' i częstotliwości 60' to wymagałoby godzinnych postojów na obu końcach, a dobrze wiemy że na Lotnisku to jest niewykonalne.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 03 gru 2024, 13:19
autor: Glonojad
No to nawet. Nie za dużo tego taboru nakupowali?

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 03 gru 2024, 19:06
autor: Wiliam
Walas pisze:
02 gru 2024, 4:43
Łukasz pisze:
01 gru 2024, 22:51

To chyba z Zachodniego jest sterowane, więc akurat dla dyżurnych ulga.
Nie. Na WGO jest normalnie obsada dyżurnych.
Na razie jest, ale po zrobieniu średnicy sterowanie Główną ma trafić do LCS na Zachodniej.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 03 gru 2024, 21:18
autor: Paweł D.
O, to robota dla dyżurnych na WGO na najbliższe 10 lat będzie ;)

A tak przy okazji. Jak wygląda zaawansowanie budowy przystanku Jelonki? Wtedy KM albo SKM będą musiały puścić jakąś nową linię.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 04 gru 2024, 20:09
autor: zxcvbnm
fik pisze:
03 gru 2024, 11:02
Skąd Ci się biorą 4 obiegi na S3? Przy czasie przejazdu <60' i częstotliwości 60' to wymagałoby godzinnych postojów na obu końcach, a dobrze wiemy że na Lotnisku to jest niewykonalne.
Tak, sprawdziłem i teraz to 3 obiegi. 8 na S4/40.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 04 gru 2024, 20:10
autor: zxcvbnm
Paweł D. pisze:
03 gru 2024, 21:18
O, to robota dla dyżurnych na WGO na najbliższe 10 lat będzie ;)

A tak przy okazji. Jak wygląda zaawansowanie budowy przystanku Jelonki? Wtedy KM albo SKM będą musiały puścić jakąś nową linię.
Czy to nie czasem S5 - Ożarów - Rembertów przez Gdański?

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 04 gru 2024, 20:36
autor: Paweł D.
Owszem, ale SKM broni się przed tym rękoma i nogami. Brak środków, taboru...
Jak powstanie przystanek to coś musi go obsługiwać, bo będzie kompromitacja.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 04 gru 2024, 20:38
autor: zxcvbnm
Paweł D. pisze:
04 gru 2024, 20:36
Owszem, ale SKM broni się przed tym rękoma i nogami. Brak środków, taboru...
Jak powstanie przystanek to coś musi go obsługiwać, bo będzie kompromitacja.
Tabor jest, środki są, po prostu infra jeszcze nie przystosowana.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 04 gru 2024, 20:39
autor: Paweł D.
Jaka? Przecież całkiem niedawno KM/IC tam jeździło.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 04 gru 2024, 22:38
autor: Bastian
Paweł D. pisze:
04 gru 2024, 20:39
Jaka? Przecież całkiem niedawno KM/IC tam jeździło.
I zatrzymywało się? :-s

Re: Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 04 gru 2024, 22:42
autor: Łukasz
Bastian pisze:
Paweł D. pisze:
04 gru 2024, 20:39
Jaka? Przecież całkiem niedawno KM/IC tam jeździło.
I zatrzymywało się? :-s
Dość często, choć nie na stacji.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 05 gru 2024, 5:27
autor: Solaris U10
Paweł D. pisze:
03 gru 2024, 21:18
O, to robota dla dyżurnych na WGO na najbliższe 10 lat będzie ;)

A tak przy okazji. Jak wygląda zaawansowanie budowy przystanku Jelonki? Wtedy KM albo SKM będą musiały puścić jakąś nową linię.
W planach jest przystanek pod Górczewską podstawowo w celu wykorzystania podczas objazdów średnicy. Kolejarze szykują przetarg.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 05 gru 2024, 7:46
autor: fik
Bastian pisze:
04 gru 2024, 22:38
Paweł D. pisze:
04 gru 2024, 20:39
Jaka? Przecież całkiem niedawno KM/IC tam jeździło.
I zatrzymywało się? :-s
Czekanie z uruchomieniem linii, na którą jest tabor, z przepustowością też raczej nie powinno być problemu, na parę dodatkowych przystanków o niskim znaczeniu dla całej linii, jest raczej nierozsądne.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 05 gru 2024, 8:34
autor: Paweł D.
Generalnie widać w ogóle brak chęci na uruchomienie tej linii. SKM jakiś czas temu zarzekało się, że to dopiero po zakupach taboru z KPO. Niby bogaty Ożarów też nie specjalnie ma chęć się z W-wą dogadywać. Ta linia od Powązek do Ożarowa i tak nie miałaby się gdzie zatrzymać.
Załatwili z KM kilka par (zwykle opóźnionych) wydłużonych obiegów, puszczonych 4 minuty po składzie na Sochaczew/Łowicz.
A tak naprawdę to największy problem robi się w Ursusie, gdzie potrafi wysiąść 20-25% pociągu.

A o ten nowy przystanek zapytałem, bo widziałem wpis, że w przyszłym roku ma być gotowy, ale to mało realne chyba.

Kolej w aglomeracji warszawskiej

: 08 gru 2024, 11:31
autor: fik
Jakby co, to za tydzień kończy się dodatkowe honorowanie biletów ZTM/KM wprowadzone na czas przebudowy Zachodniego. Bilety jednorazowe i dwudziestominutowe przestają być ważne w pociągach KM (z wyjątkiem "standardowego" honorowania w RL na odcinku Lotnisko - Płudy).