10szt 52xx już jest odstawionych.wincenty pisze: ↑17 lis 2021, 14:52A wiadomo kiedy BTSy przechodzą na stan MZA?Flash8222 pisze: ↑17 lis 2021, 11:56Powiedzmy, że tymczasowe ulokowanie gazowych Solarisów na Ostrej do czasu aż BTSy nie będą należeć do MZA ma sens. Wtedy można dać je na Woronicza, wszystkie przegubowe gazowe Solarisy na Kleszczowej, Ostra i tak dostaje 90 Autosanów, ale przerzucenie solówek gazowych na Kleszczową w ogóle sensu nie ma. Jako jedyny zakład Kleszczowa ma wręcz nadwyżkę solówek.
Ale wtedy i tak 30 nowych plus 10 ostrobramskich przegubów serii 77xx nie umożliwi przejścia wszystkich 60 wozów 52xx na Woronicza.
Rozdysponowanie taboru
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Więc niech ,,gorsze" 200 tys. Ursynowa i Wilanowa jeździ samymi szrotami mistrzu?SławekM pisze: ↑16 lis 2021, 21:42Niech ręka boska broni od wysyłania czegoś nowszego na Woronicza. Tam obecnie jedynie trzeba wysyłać starsze pojazdy (np. 85xx lub 88xx). Na status "graciarni" długo pracowali. Skoro nie dba się o tabor...beni pisze: ↑16 lis 2021, 21:27Od początku liczyłem na taki ruch:
Solówki CNG na R3 w zamian za 18xx
Przeguby CNG na R2 w zamian za 52xx wykupione i wysłane na R1 tam kasacja 81xx
LNG na R3 w zamian za kasacje SU18 z 2005 resztka plus 88xx utylizacja i 83xx z 2010r na R1 za 81xx
No ale MZA widzę pomiesza lepiej.
Bez przesady, Woronicza ma też 60 elektryków. 

-
- Posty: 135
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Elektryki są tylko na 503 i na fragmecie Wilanowa. Jakieś 10%.
Ale o czym dyskusje? CNG jest póki co na R2/R3, a LNG na R3, więc wysyłanie gazowców na inne zajezdnie nie jest możliwe, a R2 ma nadbagaż solówek więc wysyłanie tan 43xx wydaje się kompletnie nie logiczne. Chyba, że oddadzą 42xx, w sumie wszystko możliwe u nich...
A z tym przydziałem to można się kłócić. Zawsze przy zakupach jakiś wozów któraś zajezdnia jest poszkodowana bo dostaje starszy tabor. Nie licząc elektryków, to na R3 już dawno nic nie kupywano, więc dajcie się nacieszyć SU IV CNG
A z tym przydziałem to można się kłócić. Zawsze przy zakupach jakiś wozów któraś zajezdnia jest poszkodowana bo dostaje starszy tabor. Nie licząc elektryków, to na R3 już dawno nic nie kupywano, więc dajcie się nacieszyć SU IV CNG

Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nie wiem jaki fragment Wilanowa masz na myśli, ale jeżdżą też na 251.Placuszek44 pisze: ↑17 lis 2021, 16:49Elektryki są tylko na 503 i na fragmecie Wilanowa. Jakieś 10%.

Ja jako pasażer wolę starsze pojazdy, te nowe z dwiema rzeźniami w przedniej części pojazdu, mają tragiczny układ siedzeń. W 85xx układ siedzeń jest najlepszy, a tych sporo ma szansę zgarnąć zakład "Woronicza", więc nie bardzo rozumiem, skąd to marudzenie. Bez przerwy się uderzam o te wystające poręcze przy rzeźni dla wózka dziecięcego, których dziecko i tak się nie trzyma, więc nie wiem, po co one tam w ogóle są.Placuszek44 pisze: ↑17 lis 2021, 16:49Elektryki są tylko na 503 i na fragmecie Wilanowa. Jakieś 10%.
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
85 są akurat ok, ale 81, 88 i wszystkie Solbusy to rupiecie. Wiadomo, że gdzieś te wozy muszą być, ale to co jest teraz na Woronicza to gruba przesada. Gazu nie ma, ale nowsze diesle można przenieść.
No, na R1 trafią te 85xx po dostawach Autosanów i 52xx po okresie opieki przez BTS.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
SU12 IV CNG #4335-4339 z dniem 23.11 z Ostrobramskiej na Kleszczową.
Przez użytkownika z nickiem na literę "b", już nie przykładam uwagi, żeby dać jakieś info. Skoro są lepsi specjaliści...

Ale.. Po co? Po co Kleszczowej 5 wozów innego typu? Koszty utrzymania? Szkolenia? To teraz na R3 zamawiam 10 Manów CNG 

Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Też tego zupełnie nie rozumiem

Bo jeżeli Kleszczowa ma moce przerobowe do tankowania CNG, to powinna dostać nowe przeguby, bo solówek nie potrzebuje.
A jeżeli to Ostrobramska ma nadal za dużo solówek, to powinna przekazać kolejne SU12 na Stalową.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.