Skąd ten Swing?Tramwar pisze:W dniu 9 września 2013r. wpisano na stan TW wagon 120Na 3291 (zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 186)
120Na SWING
Ciężko, żeby nowy egzemplarz miał numery taborowe które nadaje dopiero eksploatator.Tyrystor pisze:Na Wolę dojechał kolejny Swing... Nowy, numerów nie miał, jak za okno wyglądałem.
Ze fabryki.Tyrystor pisze:Tylko dlaczegoSkąd ten Swing?Tramwar pisze:W dniu 9 września 2013r. wpisano na stan TW wagon 120Na 3291 (zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 186)
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Ten z 09.09 3291 przyjechał 30.08.2013Tyrystor pisze:Na Wolę dojechał kolejny Swing... Nowy, numerów nie miał, jak za okno wyglądałem. Tylko dlaczegoSkąd ten Swing?Tramwar pisze:W dniu 9 września 2013r. wpisano na stan TW wagon 120Na 3291 (zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 186)
Zaś dziś dotarł 3292.
Popatrz np. tu (pierwsze z brzegu, na pewno nie to zdecydowało, bo za świeże):beni pisze:To w takim razie dojechał 3293.
Czyli 3 miesiące przed terminem Pesa zakończy dostawy (o ile 3294 i 3295 dotrą w tym miesiącu). Jak dla mnie nagroda Nobla będzie się należeć, że jednak w tym dziwnym kraju coś wcześniej niż termin mówi można zrobić.
http://www.rynek-kolejowy.pl/47764/db_z ... erland.htm Robota pali się w rękach. Brawo! Jest po co przyśpieszać realizację starych zamówień? Jak najbardziej.
Usilnie błagam o niepisanie bredni. W kwestii dostaw pozostałych 2 pojazdów również.beni pisze:Zaś dziś dotarł 3292.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Dzięki, moje życie stało się prostsze. Nie wpadłbym na to.MisiekK pisze:Ciężko, żeby nowy egzemplarz miał numery taborowe które nadaje dopiero eksploatator.Tyrystor pisze:Na Wolę dojechał kolejny Swing... Nowy, numerów nie miał, jak za okno wyglądałem.
Naprawdę??????? To tramwai niebudują w T3? WOW.MisiekK pisze:Ze fabryki.Tyrystor pisze:Tylko dlaczego Skąd ten Swing?
Szkoda tylko, że nie wczytałeś się w zacytowany komunikat z Tramwaru, napiszę jaśniej "(nr fabr. 186)". Swingów miało być 186, 3291 ma taki numer fabryczny, stąd zrozumiałem, że jest ostatnim. A za oknem przejechał kolejny na lawecie. Dopiero kilka postów później odpisałeś:
Nie można było od razu napisać, że w TW są 184 Swingi, zatem (mimo że dotarł już Swing o numerze fabrycznym 186) my czekamy na ostatnie dwa? Nie, przecież to było za trudne.MisiekK pisze:Usilnie błagam o niepisanie bredni. W kwestii dostaw pozostałych 2 pojazdów również.beni pisze:Zaś dziś dotarł 3292.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Wiem, że to fabryczne, ale nie byłem już pewien, czy nasze idą z numerami po kolei i Kluż oraz Kaliningrad dostały Swingi 187 i kolejne, czy to my mamy dziury w numeracji fabrycznej. A przez tę niepewność 186. Swing na R-3 i widok kolejnego na lawecie wprowadził mnie w konsternację.Os0 pisze:To są numery fabryczne. 4 "warszawskie" swingi poszły do Klużu, a jeden 3-członowy do Kaliningradu (chyba to ten ).
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Znów proszę o niepisanie bredni jak się czegoś nie wie. Wagon 3292 ma VIN 115, 3293 117. Ostatnie 4 wagony mają brakujące w Warszawie VIN-y.
A budują.Tyrystor pisze: To tramwai niebudują w T3? WOW.
Przecież masz to na Tramwarze na który się powołujesz....Tyrystor pisze:Nie można było od razu napisać, że w TW są 184 Swingi, zatem (mimo że dotarł już Swing o numerze fabrycznym 186) my czekamy na ostatnie dwa? Nie, przecież to było za trudne.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Nie żadne pisanie bredni tylko prawda. Cztery pudła które szły na linii montażowej dla Warszawy poszły za granicę. Powstała luka.
Dlatego vin nie szedł po kolei:
daty dostaw
18.05.2012 - 113/3228
23.05.2012 - 114/3229
29.05.2012 - 116/3231
30.05.2012 - 115/001/CLUJ/81
08.06.2012 - 117/002/CLUJ/82
13.06.2012 - 118/3233
18.06.2012 - 119/3230
20.06.2012 - 120/3232
25.06.2012 - 123/3238
26.06.2012 - 124/3239
16.07.2012 - 125/3234
23.07.2012 - 126/3235
27.07.2012 - 127/3236
13.08.2012 - 128/3237
.....
28.08.2012 - 121/003/CLUJ/83 wagon skończony na początku lipca
.....
30.09.2012 - 122/004/CLUJ/84 wagon skończony w połowie lipca
Pozdrawiam czyli de facto vin 115, 117, 121 i 122 będą dublami.
Dlatego vin nie szedł po kolei:
daty dostaw
18.05.2012 - 113/3228
23.05.2012 - 114/3229
29.05.2012 - 116/3231
30.05.2012 - 115/001/CLUJ/81
08.06.2012 - 117/002/CLUJ/82
13.06.2012 - 118/3233
18.06.2012 - 119/3230
20.06.2012 - 120/3232
25.06.2012 - 123/3238
26.06.2012 - 124/3239
16.07.2012 - 125/3234
23.07.2012 - 126/3235
27.07.2012 - 127/3236
13.08.2012 - 128/3237
.....
28.08.2012 - 121/003/CLUJ/83 wagon skończony na początku lipca
.....
30.09.2012 - 122/004/CLUJ/84 wagon skończony w połowie lipca
Pozdrawiam czyli de facto vin 115, 117, 121 i 122 będą dublami.