Trasa Toruńska/Armii Krajowej

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 24 kwie 2007, 13:34

Gazeta Wyborcza pisze:Łabiszyńską i Wysockiego
co?! ](*,)
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
Paweł_K
Taki ligowy Bełchatów
Posty: 5316
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
Kontakt:

Post autor: Paweł_K » 25 kwie 2007, 12:11

No jak to co ? Wiadukty nad Łabiszyńską i dwa środkowe nad Wysockiego, coś nie tak ?
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon

Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 27 cze 2007, 11:31

Otwarto dziś wiadukty TT w kierunku Centrum.Nadal otwarty jest stary wiadukt, którym można jechać zarówno prosto do Centrum, jak i na Modlińską.Nowy natomiast jest tylko do Centrum.Oznaczenia przed rozjazdem marne i kierowcy głupieją ](*,)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 28 cze 2007, 1:46

Obrazek
Trasa Toruńska czeka na rozbudowę
Krzysztof Śmietana2007-06-28, ostatnia aktualizacja 2007-06-27 23:05

Niewiele usprawnił ruch otwarty w środę prowizoryczny przejazd wzdłuż Trasy Toruńskiej. A w czwartek drogowcy zamierzają dyskutować o budowie docelowych wiaduktów z Bródna

Kierowcy po raz kolejny zaczęli korzystać z saperskiej konstrukcji wypożyczonej przez miasto od wojska. Ustawiono ją nad gęstwiną torów kolejowych na Żeraniu, żeby wspomogła rozsypujący się wiadukt w stronę centrum. Wcześniej była używana jako most Syreny (stał niemal w tym samym miejscu co Świętokrzyski) i podczas remontu wiaduktu w al. Krakowskiej.

Niestety, nowy przejazd na Żeraniu wcale nie rozładował korków. Wszystko przez to, że dwa pasy na końcu wiaduktu zwężają się do jednego.

Kierowcy zaś od dawna zastanawiają się, kiedy wreszcie pojadą Trasą Toruńską bez przeszkód. Trzeba tu odbudować dwie środkowe estakady między Modlińską na Żeraniu a ul. Wysockiego, zburzyć boczne i postawić nowe, wreszcie przerzucić wiadukty nad skrzyżowaniem trasy z ul. Łabiszyńską na Bródnie. Teraz sterczą tam tylko kikuty konstrukcji niedokończonych w latach 90. Zarząd Dróg Miejskich twierdzi, że nie będzie ich budował. Trasę ma przejąć Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, która ma ją dostosować do parametrów drogi ekspresowej między Powązkami a Markami.

Przedstawiciele GDDKiA dotychczas mówili, że nie zaczną przebudowy trasy i poszerzenia mostu Grota-Roweckiego, dopóki miasto nie zbuduje mostu Północnego. Teraz jednak mają nową koncepcję. - Niewykluczone, że wkrótce zajmiemy się rozbudową trasy w prawobrzeżnej Warszawie, a z poszerzeniem mostu Grota i odcinka na Żoliborzu poczekamy jeszcze kilka lat - powiedział "Gazecie" Wojciech Dąbrowski, szef mazowieckiego oddziału GDDKiA. Dzisiaj spotyka się w tej sprawie z wiceprezydentem Warszawy Jackiem Wojciechowiczem. W pierwszym etapie powstałyby m.in. wiadukty nad skrzyżowaniem z Łabiszyńską i środkowe estakady nad torami na Żeraniu. W kolejnym etapie od nowa trzeba będzie zbudować istniejące wiadukty boczne, które są w kiepskim stanie.

Niestety, inwestycja zacznie się najwcześniej za rok lub dwa. Drogowcy jeszcze nie mają całej dokumentacji. Na tzw. decyzję środowiskową trzeba było czekać wiele miesięcy, bo wybuchł spór z ekologami, którzy domagali się ścieżki rowerowej wzdłuż trasy, a także przykrycia arterii na Żoliborzu. Teraz potrzebna jest jeszcze decyzja lokalizacyjna. Przejazd Trasą Toruńską z Bródna w kierunku Żoliborza i Śródmieścia poprawi się więc najwcześniej w 2009 lub nawet w 2010 r.


Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8622
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 26 lip 2007, 0:35

:arrow: Od soboty zapowiada się na Trasie Toruńskiej ciekawa organizacja ruchu:
GW pisze:śmik, ostatnia aktualizacja 2007-07-25 21:52

(...) Z kolei od dziś od godz. 11 do jutra do 5 rano zamknięty będzie tymczasowy wiadukt na Trasie Toruńskiej zbudowany z elementów mostu Syreny. Zarząd Dróg Miejskich wprowadza tam nową organizację ruchu. Od soboty starym wiaduktem nad torami PKP będą mogli jeździć tylko ci, którzy wjeżdżają na Trasę Toruńską z ul. Marywilskiej lub Wysockiego. Do jazdy na wprost od strony Marek w kierunku mostu Grota ma służyć tylko tymczasowy wiadukt wojskowy.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 lip 2007, 10:01

Coś mi się wydaje, że będzie porządne zamieszanie, bo sporo kierowców będzie jeździło "na pamięć"...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8622
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 26 lip 2007, 10:16

Busmann pisze:Coś mi się wydaje, że będzie porządne zamieszanie, bo sporo kierowców będzie jeździło "na pamięć"...
:arrow: Jak będzie czytelne oznakowanie pionowe i poziome, a do tego jakieś barierki, to będą musieli sobie wprowadzić do pamięci nowe dane.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 sie 2007, 12:15

Obrazek
Warszawa
DROGI Sąd uznał zarzuty Zielonego Mazowsza

Ekolodzy zablokowali rozbudowę Trasy AK


Wojewódzki Sąd Administracyjny uchylił wczoraj decyzję Ministerstwa Środowiska zezwalającą na przebudowę Trasy Armii Krajowej.


Szef mazowieckiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wojciech Dąbrowski o wyroku dowiedział się od "Rz". - Nigdy nie zrealizujemy tej inwestycji... - załamał ręce. - W poniedziałek miałem składać wniosek o decyzję lokalizacyjną niezbędną do pozwolenia na budowę i rozpoczęcia prac w przyszłym roku. Teraz to już niemożliwe.

Decyzja sądu oznacza, że najprawdopodobniej nie uda się już do Euro 2012, tak jak planował Dąbrowski, przebudować odcinka trasy od ul. Powązkowskiej do ul. Piłsudskiego w Markach. Plany GDDKiA zakładały poszerzenie trasy będącej częścią drogi krajowej nr 8, m.in. opasy przeznaczone tylko dla ruchu tranzytowego. Teraz tiry, jadąc z Janek przez Marki, rozjeżdżają stolicę i powodują gigantyczne korki. Przebudowa Trasy AK jest także niezbędna do połączenia jej z węzłem autostradowym w Konotopie (do tego brakuje jeszcze bemowskiego odcinka drogi).

Zielone Mazowsze, którego zarzuty uznał sąd, miało szereg uwag: wydając decyzję, minister środowiska nie uwzględnił przepustowości dróg dojazdowych oraz zlekceważył symulacje hałasu, które wykazywały, że w kilku miejscach przekroczone będą normy.

-Będziemy się domagać ukrycia trasy w tunelu z ekranów na wysokości osiedli Ruda i Potok oraz w kilku miejscach na Bródnie. Muszą też wreszcie zostać wykonane analizy ruchu na drogach dojazdowych. Inaczej nadal będziemy protestować - zapowiada Wojciech Szymalski z Zielonego Mazowsza.

Ekolodzy i drogowcy doszli za to do porozumienia w trzeciej ze spornych spraw. Ścieżka rowerowa wzdłuż trasy powstanie. Teraz ustalany jest jej przebieg.

masz, emk
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 03 sie 2007, 16:31

Właśnie tak zostaną "zbudowane" drogi potrzebne na Euro... Ręce opadają ;(
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 03 sie 2007, 17:35

R-11 Kleszczowa pisze:Właśnie tak zostaną "zbudowane" drogi potrzebne na Euro... Ręce opadają ;(
No właśnie, którego roku :> ? Ja już w Euro 2012 u nas nie wierzę. A tak z czystej ciekawości: Jak idzie Ukraincom?

ratraciak
Posty: 528
Rejestracja: 15 gru 2006, 17:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: ratraciak » 03 sie 2007, 19:01

Taki jest właśnie nasz kraj. Każdy może zaprotestować przeciwko czemu chce. Miała być nowelizacja prawa przetargowego, a jest g***o na patyku.

Awatar użytkownika
malyniak
Posty: 157
Rejestracja: 24 sie 2006, 19:02
Lokalizacja: Warszawa/Puławy

Post autor: malyniak » 03 sie 2007, 21:03

Za ten wyrok należy winić przede wszystkim urzędników Ministerstwa Środowiska. Gdyby nie ich rażące zaniedbania, ci "ekolodzy" mogliby sobie pisać na Berdyczów.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 03 sie 2007, 21:38

ratraciak pisze:Taki jest właśnie nasz kraj. Każdy może zaprotestować przeciwko czemu chce.
Tak. Nasz kraj jest jak każdy inny demokratyczny kraj gdzie każdy może zaprotestować przeciwko czemu chce.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 03 sie 2007, 21:56

Brak obwodnicy Warszawy i przetaczający się przez miasto tranzyt towarowy wołają o pomstę do nieba. Ale jak czytam, że
Plany GDDKiA zakładały poszerzenie trasy będącej częścią drogi krajowej nr 8, m.in. opasy przeznaczone tylko dla ruchu tranzytowego
, podczas gdy nie można się doprosić bus-pasów w mieście, to ręce mi opadają :/ Coraz więcej jest problemów z budowaniem nowych tras i obwodnic, które w zasadzie budowane są niestety głównie z myślą o transporcie towarowym, a w tym kraju nikomu do durnego łba nadal przyjść nie chce, że może wcale niekoniecznie trzeba setki milionów euro wydawać na robienie dobrze tirom #-o

ratraciak
Posty: 528
Rejestracja: 15 gru 2006, 17:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: ratraciak » 04 sie 2007, 7:48

R-11 Kleszczowa pisze:
ratraciak pisze:Taki jest właśnie nasz kraj. Każdy może zaprotestować przeciwko czemu chce.
Tak. Nasz kraj jest jak każdy inny demokratyczny kraj gdzie każdy może zaprotestować przeciwko czemu chce.
Ale, np. we Francji czy Holandii nikt takich numerów nie robi, gdy już się ma zacząć budowa to się zaczyna, a ekolodzy nie przerywają jej w ostatniej chwili.

ODPOWIEDZ