Strona 16 z 70

: 02 wrz 2011, 20:46
autor: michał1984
Najciekawiej mają kierowcy linii 124,141,703,706 bo tam najczęsciej jeżdżą u15 lub neosie a takim wozem wjechać,wyjechać lub ominąć inny pojazd to sztuka ;-)

: 02 wrz 2011, 20:47
autor: Wolfchen
Wątpię.

:arrow: Co do projektowania i fachowców: na papierze wszystko pięknie wygląda, nawet można wyliczyć promienie skrętu. Ale to jest tylko teoria, która po przeniesieniu do praktyki skutkuje w najlepszym wypadku urwanym lusterkiem... 8-(

: 02 wrz 2011, 22:40
autor: Szeregowy_Równoległy
Jak tak sobie patrzę na tę FOTKĘ, to chyba rozumiem, czemu podczas pomiarów nikt nie dostrzegł, że dwa SU15 mogą mieć problem z omijaniem się. Równie dobrze można było pojechać Fabią i Matizem, też by penisa te pomiary dały, a przynajmniej koszty mniejsze.

: 02 wrz 2011, 22:43
autor: JacekM
No tak, ale zdjęcie przedstawia ztm-owski pomiar odległości, a nie tego czy każdy autobus się zmieści. Co nie zmienia faktu, że to kolejna infrastrukturalna porażka po super wygodnych węzłach przesiadkowych...

: 05 wrz 2011, 14:12
autor: Domino2001
ZTM napisał:
124, 154, 177, 317
Zmiany przystankowe na pętli P+R AL. KRAKOWSKA

od 03.09.2011 (sobota)

Zmianie ulega rozmieszczenie przystanków na pętli P+R AL. KRAKOWSKA.

Dla niżej wymienionych linii obowiązują następujące przystanki krańcowe:

* 124: przystanek 12 (zamiast przystanku 11)
* 154: przystanek 10 (zamiast przystanku 09)
* 177: przystanek 11 (zamiast przystanku 12)
* 317: przystanek 09 (zamiast przystanku 10)

: 14 lis 2011, 15:26
autor: michał1984
Pytanko na Marysinie to tylko bedą nawierzchnie wymieniać bo chyba no zmiane kształtu lub powiększenie jej nie ma miejsca :-k pytam bo dawno mnie tam nie było ;-)

: 24 lis 2011, 22:10
autor: sajbeer
Dzisiaj około 13.00 widziałem komisje na pętli Bokserska.

: 10 gru 2011, 17:49
autor: ness
na ssc toczy sie ciekawa dyskusja o dwc, udzial bierze tam m.in. przesluga i co strone wyplywaja ciekawe rzeczy

na przyklad :
Jacek Prześluga pisze: Irytuje mnie ulokowana przy DC zajezdnia autobusowa, kompletnie poza jakością obu obiektów. Żeby przy okazji podtrzymać wątek finansowania dworca - miasto nie płaci PKP za użytkowanie tego gruntu... Taką umowę kiedyś zawarto, dzisiaj nikt nie ma odwagi, by ją wzruszyć, ja już tyle dostałem po łapach, że wolę z takim wnioskiem nie wyskakiwać. Znów jednak przepadają nam przychody, które można by przeznaczyć na utrzymanie DC. Gdyby miasto było zainteresowane wsparciem swojej wizytówki, płacąc czynsz za powierzchnię eksploatowane przez autobusy, mogłoby dopomóc Centralnemu... Ale to takie fanaberyjne moje myślenie, zbyt odważne, żeby je traktować serio. Stolica ma swoje kłopoty. A jej urzędnicy, jak ostatnio, wypowiadają się krytycznie o reklamie, zarzucając nam... chęć zysku... Ech, gdybym ja mógł na dworcach myśleć w kategoriach zysk, dochód do opodatkowania...
Jakis ZTMowski insider moze potwierdzic/zaprzeczyc? :>
Jaki jest status tej petli, na jakich zasadach ztm z niej korzysta? etc.
To chyba nic poufnego

PS: tak wiem ze zajezdnia ale nie podniecajcie sie przez nastepne 10 stron tym.

: 10 gru 2011, 19:46
autor: Os0
Te informacje niepoufne są czasem najbardziej strzeżone :P

: 10 gru 2011, 20:07
autor: KwZ
Może czekają na ustawę o warstwowej własności gruntów?

: 10 gru 2011, 20:47
autor: ness
Ale kto czeka i z czym?
ZTM z platnoscia? #-o

Zreszta co ma tutaj warstwowa wlasnoc gruntow skoro petla jest najwyrazniej tylko dzierzawiona i to na jakis niedlugi okres (a nie dzierzawe wieczysta)?
W obecnym stanie prawnym na tego typu dzialkach mozna podpisywac umowy dzierzawy na 20 lat czy nawet dluzej. W taki sposob powstal budynek dawnej IKEI nad wykopem srednicowym przy Zelaznej.
Warstwowa wlasnosc gruntow jest potrzebna zeby podpisywac umowy dzierzawy na dluzszy okres (pod budowe nieruchomosci) te 50 czy 99 lat albo centralnie przeniesc wlasnosc danej warstwy na kogos innego co dzis nie jest mozliwe.

: 10 gru 2011, 20:57
autor: KwZ
ness pisze:Ale kto czeka i z czym?
ZTM z platnoscia? #-o
Miałem na myśli raczej miasto czekające na wywłaszczenie. Ale jeśli faktycznie PKP-któreś-tam miało mieć wpływy z tytułu takiej umowy, to im się to należy i tyle.

: 10 gru 2011, 22:09
autor: ness
A na jakiej niby podstawie miasto moze to wywlaszczyc?
Specustawa petlowa? :>

Chyba ze PKP S.A. ma jakies dlugi wobec miasta, to wtedy moznaby to jakos przejac w rozliczeniu ale to nie byloby zadne wywlaszczenie.

: 10 gru 2011, 22:41
autor: chester
Prześluga jojczy wszem i wobec, że chciałby za oddychanie na dworcach zdzierać i jakoś nikt nie kwapi się do płacenia. Proponuję wywalić autobusy, podobnie zrobić z taksówkami, najlepiej drutem kolczastym się ogrodzić i czekać na pasażerów...

: 12 gru 2011, 16:24
autor: JotPeCet
ness pisze:
Jacek Prześluga pisze: Irytuje mnie ulokowana przy DC zajezdnia autobusowa, kompletnie poza jakością obu obiektów.
Ta... Zajezdnia sąsiaduje z dworcem towarowym. :D
Tyle że nad jakością przy projektowaniu czuwało PKP.
Szkoda że JP nie wspomina kto wg umowy zajmuje się sprzątaniem, utrzymaniem pętli wraz z wymianą szyb, żarówek, odtykaniem kratek ściekowych (bo niedałosię pętli w całości zadaszyć - to akurat jest złą domeną prawie wszystkich krańców).