1000 pisze:Abacab pisze:Po dostarczeniu w 1979 roku 200 Ikarusów 280.11 i planowanym zakupem następnych już dla inych zajezdni oddelegowano wozy 2193-2200 do innych zajezdni w celu przetestowania ich przez kierowców na liniach danej zajezdni i tak
2193-2194 - Kleszczowa
2194-2196 - Ostrobramska
2197-2198 - Pożarowa
2199-2200 - Redutowa
A nie przypadkiem na Kleszczową trafiły wozy 2199-2200? W 1979 pojawiały się bowiem na 157 i 191 (no chyba że Redutowa obsługiwała te dwie linie?).
A propos, jak jest dalsza historia tych dwóch wozów? Interesuje mnie też historia 2070 (z pierwszej obsady) i 2387 ?
No i masz 1000-u absolutną rację - wozy 2199 i 2200 stacjonowały na Kleszczowej w dniach 20.08-18.10.1979 roku. A co do reszty Abacabie to ja mam takie zapiski, że 2193 i 2194 w dniach 20.08-19.10.1979 roku były na stanie Redutowej, 2195 i 2196 w dniach 20.08-18.10.1979 roku stacjonowały na Pożarowej, zaś zaś 2197 i 2198 w dniach 20.08-17.10.1979 roku były na Ostrobramskiej.
Co do twojego pytaniu 1000-u o losy wozów 2070, 2199, 2200 i 2387 to dokładne informacje są takie:
2070 - Wpis na stan 03.04.1979 roku , skreślenie ze stanu 22.04.1987 roku.
2199 - Wpis na stan 31.07.1979 roku , potem ww. epizod na Kleszczowej , Sprzedaż 27.01.1988 roku jako pogotowie autobusowe do PGK Stalowa Wola. Obecnie pogot ten jest odstawiony.
2200 - Wpis na stan 31.07.1979 roku, 06.04.1985 roku przeniesienie po NG na Chełmską i nadanie numeru 2985 , skreślenie ze stanu 19.12.1989 roku.
2387 - Wpis na stan 11.12.1981 roku, w 05.1986 roku przenumerowanie na 2358 , w 1987 roku autobus miał NG , skreślenie ze stanu w 08.1991 roku.
Jakbyś miał jeszcze jakieś pytania to pisz - mam info o wszystkich Ikarusach.