rufio198 pisze:
Przecież widziałem wywiad z p. Biegą na TVN W-wa i mówił ze KM-y teraz marnotrawią tabor ( taki sens był wypowiedzi). ZM opracowało podobno rewelacyjne obiegi - max pół godz. na stacji zwrotnej.
A tu taki kwiatek. Jak mi przykro
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Dokładnie w piątek kończy bieg na stacji X i napisane jest w obiegu "postój do poniedziałku"
Tak, bo najbardziej brakuje taboru w soboty i niedziele.
Poza tym przecież skład nie może tak stać 3 dni bez PK!
Jak poczytać wasze zarzuty, drodzy pracownicy KM, to ręce opadają.
[ Dodano: |3 Gru 2010|, 2010 15:11 ]
rufio198 pisze:Właśnie czytam telegram zamknięciowy na KM9 obowiązujący od 12.12.2010r - i jestem w poważnym szoku.
Wiedziałem że Zielone Mazowsze schrzaniło rozkład jak się patrzy - ale takich kwiatków nie spodziewałem się. 90% pociągów KM kursujących na tej linii to relacje Warszawa - Nasielsk i Nasielsk - Mława/Działdowo. Nie można było zrobić od razu z W-wy do Mławy/Działdowa? Najlepiej ganiać ludzi z pociągu do pociągu bo tak ubzdurało sobie ZM
Co za kretyn bez pojęcia takie idiotyzmy wymyśla? Jest ich więcej w ZM?
A nie zauważyłeś, że na tej linii szaleje modernizacja?
Daj ty ludziom z Nowego Dworu czy Legionowa normalnie dojechać do pracy, a nie czekać godzinę na pociag, bo go zatrzymali na jednotorze w Gąsocinie, bo czekają na spóźnioną TLKę. Ci ludzie już swoje przecierpieli przez 3 lata modernizacji.
Za Nasielskiem i tak nikt nie jeździ, niech przynajmniej do Nasielska będzie wreszcie normalność, skoro linia zrobiona.
[ Dodano: |3 Gru 2010|, 2010 15:18 ]
8917 pisze: Ale KM-y do Łukowa jeżdzą już teraz - w większości na odcinku Łuków-Siedlce, a połączeń bezpośrednich brakuje. Co stoi na przeszkodzie, aby zamiast połączeń Łuków-Siedlce i Siedlce-Warszawa (wszystko jest obsługiwane przez KM), powstały połączenia bezpośrednie?
Jest w tym racja, ale nie bierzesz pod uwagę jednego czynnika: różnicy napełnienia na odcniku początkowym i końcowym. Powiem w ten sposób: chcesz, żeby przez połączenie relacji KM jeżdziły między Łukowem a Siedlcami na 2 ezt (teraz wszystkie Siedlce - Łuków są na 1 ezt), czy żeby między Siedlcami i Warszawą jeździły na 1 ezt?
W pierwszym przypadku jest to zwiększenie kosztów dla przewoźnika (a więc wcale nie wychodzi na to samo) i większe zapotrzebowanie na tabor. W drugim przypadku pogorszenie oferty dla pasażerów z odcinka Siedlce - Warszawa (absolutnie nie do zaakceptowania, przynajmniej w szczycie).