Zmiany obsługowe - grudzień 2012

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 gru 2012, 20:59

Dlatego to Ostrobramska obsługuje 162. Luksus brygad, które nie muszą robić pełnych kółek jest bardzo sympatyczny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 01 gru 2012, 21:03

pawcio pisze:Dlatego to Ostrobramska obsługuje 162. Luksus brygad, które nie muszą robić pełnych kółek jest bardzo sympatyczny.
To może R7 i jej wozy 81xx dać na 162? Dojazdy na Witosa? Z Ostrobramskiej jest chyba ciut dalej.

Już kończę :zalamany:

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 gru 2012, 21:05

ARTUR P pisze:To może R7 i jej wozy 81xx dać na 162? Dojazdy na Witosa? Z Ostrobramskiej jest chyba ciut dalej.
A potem mają zjeżdżać z Dw. Wileńskiego czy na początek z Dw. Wileńskiego mają zaczynać? :bredzisz:

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 01 gru 2012, 21:19

ARTUR P pisze:
pawcio pisze:Dlatego to Ostrobramska obsługuje 162. Luksus brygad, które nie muszą robić pełnych kółek jest bardzo sympatyczny.
To może R7 i jej wozy 81xx dać na 162? Dojazdy na Witosa? Z Ostrobramskiej jest chyba ciut dalej.

Już kończę :zalamany:
Puste kilometry liczy się łącznie, wyjazd + zjazd. Dlatego Mobilis bawi się w brygady obsługiwane przez kierowców z dwóch zajezdni, bo ZTM w swym geniuszu wymyślił 523 zaczynające z Olszynki i kończące na Bemowie, a drugie na odwrót.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 gru 2012, 21:22

Szeregowy_Równoległy pisze:Puste kilometry liczy się łącznie, wyjazd + zjazd. Dlatego Mobilis bawi się w brygady obsługiwane przez kierowców z dwóch zajezdni, bo ZTM w swym geniuszu wymyślił 523 zaczynające z Olszynki i kończące na Bemowie, a drugie na odwrót.
Tak samo z 517.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 01 gru 2012, 21:26

517 już nie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 gru 2012, 21:27

517 jest obsługiwane przez wozy z róznych zajezdni (wyjazd z Ursusa, zjazd na Utratę, następnego dnia wyjazd z Utraty zjazd na Ursus), czy coś się zmieniło?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 01 gru 2012, 21:30

W listopadzie mieliśmy w DS 2/517, wyjazd/zjazd Niedźwiadek/Niedźwiadek, obsługa Ursus i 6/517, wyjazd/zjazd Targówek/Targówek, obsługa Utrata. Kierowcy z różnych zajezdni na jednej brygadzie zostali tylko na 1, 2, 3 i 6/523. 1: Ursus/Utrata, 2: Utrata/Ursus, 3: Ursus/Utrata, 6: Utrata/Ursus. I oczywiście tylko w DS, w DP zjawisko nie występuje.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 01 gru 2012, 21:57

Szeregowy_Równoległy pisze:ZTM w swym geniuszu wymyślił 523 zaczynające z Olszynki i kończące na Bemowie, a drugie na odwrót.
ZTM nie jest od dopasowywania się do przewoźników. Już i tak stanowczo za bardzo dopasowuje się do MZA. Jest brygada, trzeba ją obsłużyć. Skąd przewoźnik sobie dojedzie - nieważne. Przykład obsługiwania brygady kierowcami z dwóch zajezdni jest wzorowym rozwiązaniem pokazującym, że jednak da się coś ugrać nawet przy pozornie niekorzystnym rozkładzie.
noidea

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 01 gru 2012, 22:00

Oczywiście, że ZTM nie powinien brać pod uwagę tego, co przewoźnikowi pasuje, ale rozpoczęcia i zakończenie w dwóch końcach miasta to przesada. A to, jak ZTM idzie na rękę MZA, to inna historia. Zjazdy pod zakłady, nie wykazane w rozkładzie płatne wyjazdy o dzikich porach, z których żaden pasażer nie korzysta, ale są, bo MZA za darmo dojeżdżać nie mogą... Wyobraź sobie, że dwóch kierowców z MZA ma pojechać jedną brygadę. Po zmianie tylko jeden wyszedłby z wozu żywy, zakrwawiony, z okrzykiem "To była samoobrona!" :)
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 gru 2012, 22:04

Szeregowy_Równoległy pisze:A to, jak ZTM idzie na rękę MZA, to inna historia.
Przecież to i tak wszystko jedno miasto.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36666
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 01 gru 2012, 22:51

Szeregowy_Równoległy pisze:Oczywiście, że ZTM nie powinien brać pod uwagę tego, co przewoźnikowi pasuje, ale rozpoczęcia i zakończenie w dwóch końcach miasta to przesada.
No jaka przesada, skoro Mobilisowi rozwiązanie wyszło lepsze, niż w wielu przypadkach "normalnych" brygad MZA :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 01 gru 2012, 23:16

Bernard pisze:
Robert 514 pisze:w soboty też chyba jest M5 na 514
bo pomiędzy 9.46 a 10.16 melduje się coś o 10.01 w kierunku Woli G
Jest tylko 1,2,3,64
było tak do 30.11

a jest z M5 od 1.12 czyli od dziś

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 01 gru 2012, 23:17

Dla mnie to dziwne podejscie. Owszem ZTM nie powinien faworyzowac konkretnego przewoznika, nie ukladac prac brygad pod jednego przewoznika, ale systemowo powinno sie minimalizowac dojazdy/zjazdy (uwzgledniajac inne ograniczenie) bo oszczedzajac wszystkim przewoznikom puste kilometry w dluzszej perspektywie ZTM oszczedzi (czyli miasto czyli my) na stawkach za wzkm, tzn. moze sie przyczynic do spowolnienia wzrostu stawek.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 01 gru 2012, 23:39

geograf_OSU pisze:Owszem ZTM nie powinien faworyzowac konkretnego przewoznika, nie ukladac prac brygad pod jednego przewoznika, ale systemowo powinno sie minimalizowac dojazdy/zjazdy (uwzgledniajac inne ograniczenie) bo oszczedzajac wszystkim przewoznikom puste kilometry w dluzszej perspektywie ZTM oszczedzi (czyli miasto czyli my) na stawkach za wzkm, tzn. moze sie przyczynic do spowolnienia wzrostu stawek.
A jak ZTM na tym oszczędza? Bo te dojazdy/zjazdy płacone nie są. A ajenci i tak do nowego przetargu staną z niską ceną.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Zablokowany