Prawko i lewko

Moderatorzy: Wiliam, Szeregowy_Równoległy

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 28 sty 2016, 22:45

Skręcam z Łazienkowskiej na wislostrade w lewo i mam przed soba przejscie dla pieszych i nad nim CZERWONE światło dla pojazdów .
O co chodzi ? Mam przed nim stanąć ?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 28 sty 2016, 22:55

Nie ma linii zatrzymania, więc nie, zresztą sam sygnalizator też jest kierunkowy (na wprost).
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 sty 2016, 18:21

Poc Vocem pisze:Nie ma linii zatrzymania,
a to akurat żaden argument..
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 29 sty 2016, 19:52

Dobra, to może inaczej, linia zatrzymania jest przed wylotem skrętu, co dodatkowo sugeruje, że tego skrętu nie dotyczy.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4775
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 29 sty 2016, 20:28

Ale faktem jest, że niespecjalnie szczęśliwie ustawiony sygnalizator.
Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 29 sty 2016, 20:33

Kiedyś było mnóstwo sygnalizatorów powtórzonych za skrzyżowaniem, ale prawie wszystkie pokasowano.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 sty 2016, 8:31

Dlatego, ze są niejednoznaczne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 lut 2016, 23:08

W Żwirki jak się skręca z Marynarskiej/Hynka to są takie wciąż przed przejściami - i kto tam umie jeździć...

Kiedyś jeszcze były przepisy, które to róznicowały, np. przy zjeździe z ronda.
ŁK

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 04 lut 2016, 10:41

Trudno skręcać zgodnie z wyświetlanym sygnałem skoro takowego dla tej relacji po prostu nie ma i trzeba to robić na świetle do jazdy na wprost.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 04 lut 2016, 10:44

Akurat przy zajezdni to nie powinno być problemu z wydelegowaniem pracownika z lizakiem do kierowania ruchem. W Nowowiejską się nielegalnie skręca codziennie i nikomu to nie przeszkadza. Niech tam dojdzie do wypadku, to nie życzę nikomu źle, ale podpisana pod tym osoba powinna pójść siedzieć.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 04 lut 2016, 11:20

A skąd w zajezdni weźmiesz człowieka z uprawnieniami do kierowania ruchem? Motorniczowie nie mają, zaplecze nie ma, dyspozytorzy też nie posiadają. No to kto miałby kierować? Co ma bliskość zajezdni do znalezienia człowieka któremu wolno cokolwiek na drodze z lizakiem robić?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4775
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 04 lut 2016, 12:09

Szeregowy_Równoległy pisze:A skąd w zajezdni weźmiesz człowieka z uprawnieniami do kierowania ruchem? Motorniczowie nie mają, zaplecze nie ma, dyspozytorzy też nie posiadają. No to kto miałby kierować? Co ma bliskość zajezdni do znalezienia człowieka któremu wolno cokolwiek na drodze z lizakiem robić?
Najciemniej pod latarnią.
Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 04 lut 2016, 13:37

TW nie mają ludzi z uprawnieniami do kierowania ruchem, czy oni pracują gdzieś poza zajezdniami, czy co?

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 04 lut 2016, 13:40

Mają, NR, który jest na Siedmiogrodzkiej.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 04 lut 2016, 14:14

Organizator też ma NR. Zakładam, że skoro pracownicy NR Organizatora jeżdżą autami z niebieskimi kogutami, to kierować ruchem też umieją. Problem z NR Organizatora jest taki, że NR Organizatora w sposób mistrzowski unika robienia czegokolwiek, co mogłoby być pożyteczne.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ