Komunikacja w Rembertowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4778
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 07 kwie 2017, 20:59

Kwestia częstotliwości, ale autobus z Zielonej tylko do Rembertowa był przerabiany i jakoś szlochów za nim nie słyszałem.
Obrazek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 kwie 2017, 21:06

Gdyby natężenie szlochów było miarodajnym czynnikiem oceny jakości połączenia, to 521 jeździłoby nie co 30 minut, tylko co 30 sekund.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 kwie 2017, 21:24

fik pisze:No przecież 183 bez zmian.
Czyli Marysin bez dojazdu do Wiatracznej?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 kwie 2017, 21:28

pawcio pisze:
fik pisze:No przecież 183 bez zmian.
Czyli Marysin bez dojazdu do Wiatracznej?
Coś za coś :>
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4778
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 07 kwie 2017, 22:05

fik pisze:Gdyby natężenie szlochów było miarodajnym czynnikiem oceny jakości połączenia, to 521 jeździłoby nie co 30 minut, tylko co 30 sekund.
To że w ogóle jeździ wynika ze szlochów.
Nie mówię nie twojemu pomysłowi, tylko obawiam się, że coś tu z tego było i chyba nie zagrało, skoro tak łatwo to poleciało.
Obrazek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 kwie 2017, 22:56

No to jest dość luźny pomysł, niepozbawiony z pewnością wad, więc rzucam go pod konstruktywną krytykę. Wiadomo, że wraz z komasacją musi upaść bezpośredniość - ja nie czuję się na silach oceniać, co tutaj jest bardziej znaczące. Na pewno pawciowy argument z odcięciem Marysina od Wiatraka jest znaczący.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 kwie 2017, 23:03

Moim zdaniem jest dyskwalifikujący. O ile kasacja 514 to kwestia polityki i jaj decydenta to bez Wiatraka nie da się niczego ugrać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 kwie 2017, 23:07

Ale dyskwalifikujący w sensie "niemożliwy do wprowadzenia, bo za duże protesty, ale sensowny", czy "nie mający sensu, bo to obiektywnie zbyt ważne połączenie"?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 kwie 2017, 6:49

Drugie. Pierwsze to właśnie kwestia 514.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 kwie 2017, 19:49

Może i.

Tak czy siak, nie ulega dla mnie wątpliwości, że ciągiem Marsa - Komandosów - Grzybowa powinna jeździć tylko jedna linia "do miasta" i nie może być to linia do ścisłego centrum, i to założenie natychmiast eliminuje 514.

Mam do mojego układu jeszcze szalony załącznik w postaci puszczenia 188 od Wiatraka na Marysin i zrobienia z 202 porządnej linii z uchem przez Wiatraka-Podskarbińską, ale obawiam się, że co bardziej wrażliwe serduszka mogłyby tego nie wytrzymać - zwłaszcza, że wikłanie 188 w dodatkowe unikalne relacje miast wygaszania tegoż raczej nie jest przyszłościowe.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 kwie 2017, 20:33

To może nie jest jakieś strasznie głupie tylko nie wiem co ile chciałbyś puścić wówczas 523 i ile brygad by to kosztowało.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 kwie 2017, 20:43

Co tyle samo, 188+523 obecnie to jest dramatyczny overkill dla osiedla Młodych (18 kursów/h szczytu!), a w relacji dowiatrakowej 202 powinno zapewnić substytucję przynajmniej 1:1 w liczbie kursów. Z Wiatraka na TŁ podaż bz.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 kwie 2017, 21:03

Nigdy nie miałem okazji tego sprawdzić Ale jakoś nie mieści mi się w głowie że przepełnienie 188+523 powodują Wiatraczna i Os. Majdańska szczególnie że na Szaserów stanowią jedyną rozsądną bezpośrednia opcję do Śródmieścia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27438
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 kwie 2017, 21:33

Możesz próbować mnie przekonywać, że na wschód od skrzyżowania Dwernickiego/Szaserów/Wiatraczna popyt na przejazdy do centrum jest dziesięciokrotnie wyższy niż na zachód, pomimo podobnej charakterystyki zabudowy i gorszych połączeń alternatywnych (bo chociażby bloki wzdłuż Wspólnej Drogi mają dostęp do 9+24, podczas gdy na zachód od Wiatraka zostaje smętne 22; o braku dostępu do SKM nawet nie wspomnę), ale z góry uprzedzam, że to nie wyjdzie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4778
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 08 kwie 2017, 21:45

Ja jestem w stanie zaryzykować twierdzenie, że większość popytu z zachodniej strony Wiatracznej mieści się w dojściu do Dwernickiego i Wiatraka i dopycha 188 i 523 jeszcze przed wjazdem na TŁ.
Nie mniej propozycja zrobienia sensownej siekierki z 202 (może kosztem 123 i 173?) zawsze znajdzie moje poparcie.
Obrazek

ODPOWIEDZ