Strona 17 z 27

: 04 sie 2007, 10:32
autor: Glonojad
Dennis pisze:Brak obwodnicy Warszawy i przetaczający się przez miasto tranzyt towarowy
Spałeś na wykładach? Jaki znowu tranzyt towarowy? Chciałeś chyba napisać "docelowy ruch towarowy"...

: 04 sie 2007, 10:41
autor: Dennis
Wiem co chciałem napisać. A wiedzę na ten temat staram się czerpać z życia, nie wykładów ;)

: 04 sie 2007, 10:43
autor: Bastian
Ja też nie widzę w Warszawie tego mega-tranzytu tirowego...

: 04 sie 2007, 10:46
autor: Dennis
A czy czasem TIR, który jedzie z magazynów na Utracie do Łodzi albo też z Ursusa do Białegostoku nie jest czasem dla Warszawy tranzytem?

: 04 sie 2007, 10:58
autor: Glonojad
Nie jest. To jest jeden organizm miejski, gdyby nie było Warszawy, to by nie było magazynów na Utracie.

[ Dodano: 2007-08-04, 10:59 ]
Dennis pisze: A wiedzę na ten temat staram się czerpać z życia, nie wykładów ;)
To jest z pewnością krok w przód - po co komu wykłady, wystarczy życie :p. A potem się nie dziw, że każdy kierowca uważa, że sam by lepiej zaprojektował daną drogę - w końcu ma wiedzę z życia :p

: 04 sie 2007, 11:29
autor: Kleszczu
ratraciak pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: Tak. Nasz kraj jest jak każdy inny demokratyczny kraj gdzie każdy może zaprotestować przeciwko czemu chce.
Ale, np. we Francji czy Holandii nikt takich numerów nie robi, gdy już się ma zacząć budowa to się zaczyna, a ekolodzy nie przerywają jej w ostatniej chwili.
Primo do budowy to jeszcze daleko. A secundo - z własnego podwórka, a konkretniej ostatniego urlopu. Nawet nie wyobrażasz sobie ile miejsca poświęcają media i jak zapalnym punktem są protesty mieszkańców wsi w Piemoncie przeciwko budowie linii szybkiej kolei z Lyonu do Turynu. Nawet na górze wymalowali wielki napis (coś na wzór tego z Hollywood) w ramach akcji protestacyjnej :roll:

: 04 sie 2007, 14:12
autor: ratraciak
R-11 Kleszczowa pisze:
ratraciak pisze: Ale, np. we Francji czy Holandii nikt takich numerów nie robi, gdy już się ma zacząć budowa to się zaczyna, a ekolodzy nie przerywają jej w ostatniej chwili.
Primo do budowy to jeszcze daleko. A secundo - z własnego podwórka, a konkretniej ostatniego urlopu. Nawet nie wyobrażasz sobie ile miejsca poświęcają media i jak zapalnym punktem są protesty mieszkańców wsi w Piemoncie przeciwko budowie linii szybkiej kolei z Lyonu do Turynu. Nawet na górze wymalowali wielki napis (coś na wzór tego z Hollywood) w ramach akcji protestacyjnej :roll:
Wow. Nie wiedziałem o tym :D Myślałem, że tylko w Polsce mamy taki pierdzielnik.

: 04 sie 2007, 20:37
autor: Dennis
inż. Glonojad pisze:Nie jest. To jest jeden organizm miejski, gdyby nie było Warszawy, to by nie było magazynów na Utracie.
Nie widzę żadnego powodu bicia piany na temat miejsca predestynacji TIRów. Sam fakt, że one rozjeżdżają warszawskie ulice jest zatrważający, bez względu na to, dokąd i skąd one jadą.
inż. Glonojad pisze:To jest z pewnością krok w przód - po co komu wykłady, wystarczy życie . A potem się nie dziw, że każdy kierowca uważa, że sam by lepiej zaprojektował daną drogę - w końcu ma wiedzę z życia
Po co w takim razie GPR, skoro Glonojad i tak wszystko wie z wykładów sprzed 10 lat ;)

: 04 sie 2007, 21:23
autor: Tm
Dennis pisze:Nie widzę żadnego powodu bicia piany na temat miejsca predestynacji TIRów. Sam fakt, że one rozjeżdżają warszawskie ulice jest zatrważający, bez względu na to, dokąd i skąd one jadą.
a do noszenia towarów zatrudnimy Szerpów? :>

: 04 sie 2007, 23:24
autor: Glonojad
Dennis pisze:Po co w takim razie GPR, skoro Glonojad i tak wszystko wie z wykładów sprzed 10 lat ;)
Mam świeższe dane od Ciebie :p, zresztą struktura rodzajowa i kierunki nie zmieniają się przecież z roku na rok!

: 06 sie 2007, 14:54
autor: Dennis
Tm pisze:a do noszenia towarów zatrudnimy Szerpów?
I takie demagogiczne bzdury wygaduje student kierunku, jak zrozumiałem, ekologicznego :?: :shock:

: 06 sie 2007, 15:28
autor: Bastian
Akurat to pytanie z demagogią nie ma nic wspólnego. Co więcej - też jestem ciekaw twojej nań odpowiedzi :P

: 06 sie 2007, 15:52
autor: Tm
Dennis pisze:I takie demagogiczne bzdury wygaduje student kierunku, jak zrozumiałem, ekologicznego :?:
z tego samego powodu dla jakiego należy promować autobusy, a nie osobówki, lepszy jest jeden TIR niż parę furgonetek(oczywiście chodzi mi o odpowiednie warunki, a nie ładowanie się w osiedlowe uliczki)

: 06 sie 2007, 16:48
autor: Dennis
A od busów jeszcze lepsze i bardziej pożądane w mieście są pojazdy szynowe? Cieplej? ;)

: 06 sie 2007, 16:50
autor: Bastian
Równie zimno. Jak chcesz zaopatrzyć Galerię Centrum? Platformą tramwajową?