Strona 17 z 27

: 08 sty 2012, 0:30
autor: BJ
Z tego, co się orientuję, to do Łomży nadal są czynne tory towarowe.
To dość duże miasto, PKSy jeżdżą zapełnione.
Czemu nic tam nie dojeżdża pociągowego? Frekwencję by miało na bank, zwłaszcza w kier. Warszawy.

: 08 sty 2012, 0:40
autor: KwZ
O jakich torach towarowych mówisz? Openstreetmap i RailMap milczą na ten temat. Ten drugi wspomina tylko o jakiejś kolejce do Palmir rozebranej w okolicach II WŚ, to chyba nie to :> ?

: 08 sty 2012, 0:45
autor: BJ
Tu wszystko wskazuje na to, że ruch towarowy tam jest.
Chyba, że coś już jest nieaktualne.

: 08 sty 2012, 0:48
autor: KwZ
Ta czerwona kreska to linia do huty, która rzeczywiście w odległych planach ma być przygotowywana do ruchu pasażerskiego, ale do Łomianek ona nie dochodzi. Przełącz sobie podkład na zdjęcia satelitarne.

: 08 sty 2012, 0:52
autor: BJ
Oj to zanim oni tam przywrócą kilka kilometrów, to pewnie gdzie indziej zdążą zlikwidować ruch pasażerski w dużo większej skali...

A z innej beczki: jest gdzieś dostępna jakakolwiek rozpiska, rozkład pociągów towarowych? Albo chociaż ich ilość, czas przejazdu etc.?

: 08 sty 2012, 0:56
autor: KwZ
Możesz się grzebać na Kwr. Uwaga! To gorsze od cegły!

[ Dodano: |8 Sty 2012|, 2012 00:58 ]
Co do linii do huty, to chyba przesadziłem, że będą tam jakieś pociągi pasażerskie.

: 08 sty 2012, 1:03
autor: BJ
Chodziło mi przede wszystkim o towarowy do EC Siekierki :)

: 08 sty 2012, 1:04
autor: KwZ
Coś mi się zdaje, że Kwr nie wykazuje wszystkich pociągów towarowych :-k

: 08 sty 2012, 1:50
autor: chester
To lista tras katalogowych, a nie rozkład jazdy poc. towarowych.
W dodatku z RJ 2008-9. Obecnie katalogi są razem z zamówieniami IRJ w SKRJ. Bez podwójnie autoryzowanego dostępu nie zobaczysz.

PS. Do Łomży chyba jeszcze dojeżdżają zdawcze towarowe, ale to ruch w kompletnym zaniku. Stacja jest nieciekawie położona, bo jako "kieszeń" ze Śniadowa od Linii Ostrołęka - Łapy. Gdyby chcieć z Warszawy dojechać, to trzeba by via Wyszków, Ostrołękę i Śniadowo. Nieco za dużo kombinowania, biorąc pod uwagę stan tamtejszej infrastruktury.

W tej okolicy, w lecie odżyje na całości ruch na linii Ostrołęka - Małkinia, gdy wezmą się za roboty na 29 i cały węgiel do Ostrołęki na jakieś dwa miesiące pojedzie przez Ostrów Mazowiecką. Najpierw jednak, w pierwszej połowie lata, ta linia zostanie wyremontowana.

: 08 sty 2012, 1:55
autor: Bastian
BJ pisze:Z tego, co się orientuję, to do Łomży nadal są czynne tory towarowe.
Albo Łomża = Łomianki, albo gadacie, jak dziad z obrazem :>

: 08 sty 2012, 2:31
autor: BJ
Chyba się nie rozumiemy.
Na mapie widzę tory do Łomży, teoretycznie używane przez pociągi towarowe.
I dziwuję się, czemu żaden pasażerski tam nie zajeżdża, bo popyt by był moim zdaniem.
Czy ja czegoś nie rozumiem oczywistego? :>

: 08 sty 2012, 9:07
autor: KwZ
Ja nie widziałem Łomży, tylko Łomianki #-o

: 08 sty 2012, 11:44
autor: Bastian
BJ pisze:Czy ja czegoś nie rozumiem oczywistego? :>
I nie zastanowiło cię, że KwZ odpowiada ci o kolejce do Palmir i o bocznicy do huty? :P :D

: 08 sty 2012, 12:13
autor: przewoz
Najpierw było pytanie...
A jest obecnie jakas linia modlin-plock?
odpowiedź:
BJ pisze:Z tego, co się orientuję, to do Łomży nadal są czynne tory towarowe.
[tak, jakby tory do Łomży miały cokolwiek wspólnego z Płockiem ;) ]
a potem:
KwZ pisze:O jakich torach towarowych mówisz? Openstreetmap i RailMap milczą na ten temat. Ten drugi wspomina tylko o jakiejś kolejce do Palmir rozebranej w okolicach II WŚ, to chyba nie to ?
To już zgłupiałem :] Palmiry, Łomża i Płock. Zupełnie bez sensu rozmowa koledzy...
chester pisze:PS. Do Łomży chyba jeszcze dojeżdżają zdawcze towarowe
Nawet nie wiem, czy jeszcze w ogóle dojeżdżają. Może jakiś wungiel czasem targają. Wokół brak jakiś większych zakładów, które mogłyby cokolwiek wozić koleją...
2 lata temu do Łomży z Białegostoku pojechał pociąg specjalny WOŚP...
Prędkość od Śniadowa do Łomży to 20km/h.
Poza tym linia do Łomży to taka odnoga. Zarówno do Ostrołęki i dalej do Warszawy, jak i do Łap i potem do Białegostoku koleją jest dalej niż po drogach.
Nawet, jakby linia 49 Śniadowo - Łomża, jak i 36 Ostrołęka - Łapy (od której 49 odchodzi) miałyby prędkość 90-100km/h (36 ma 80km/h do Łap i 30 do Ostrołęki ze Śniadowa), to i tak kolej nie byłaby konkurencyjna. Ewentualne dalekobieżne pociągi mogłyby się przyjąć, ale też raczej z trudem.

: 08 sty 2012, 12:16
autor: chester
Dojeżdżają, bo niedawno miałem zapytanie klienta i na te okoliczność kolega sprawdzał w IZ.