Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 26 cze 2007, 12:38

To Ja jeszcze proponuje w ramach polepszania dojazdu wywalić N61 ze Szmulek, i skierować ją prosto Radzymińską do Wileńskiego, z ewentualnymi podjazdami pod R13. Wszystkim to wyjdzie na zdrowie, a kierowcy przestaną narzekać.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 cze 2007, 12:39

Tyle, że na Szmulki i Ząbkowską też coś powinno zajeżdżać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 26 cze 2007, 12:39

pawcio pisze:Tyle, że na Szmulki i Ząbkowską też coś powinno zajeżdżać.
Tam jest N11, która się sama spokojnie wyrobi.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Szamot
Posty: 2315
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Szamot » 26 cze 2007, 12:44

Bastian pisze:
Szamot pisze:dla linii mającej sprawnie łączyć większe osiadla, bardziej wskazany jest objazd Targówka niż kluczenie przez Szmulki.
Sam jesteś Szmulek, Stalowa to nie żadne Szmulki!
Pośpiech. Wiem, że są po drugiej stronie torów

@ Pawcio: Tak: N02 + 1

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36673
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 cze 2007, 12:47

Predator pisze:
pawcio pisze:Tyle, że na Szmulki i Ząbkowską też coś powinno zajeżdżać.
Tam jest N11, która się sama spokojnie wyrobi.
A w imię czego obcinać dwukrotnie częstotliwość, skoro nie pozwoli to na obsłużenie nowych rejonów?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

lasuch
Posty: 31
Rejestracja: 22 cze 2006, 21:26
Lokalizacja: Warszawa Mokotów

Post autor: lasuch » 26 cze 2007, 16:56

Ja sie zastanawim czy można coś zrobić z N31 i 163. Rano pierwszy kurs 163 jest 2 minuty po N31. Szkoda paliwa bo nawet w godzinach szczytu nie ma tam zapotrzebowania na tak dużą częstotliwość.. Może wystarczyło by ten jeden kurs przenieść tak aby wydłużyć godziny szczytu w okolicach 9 rano (poprzez wydłużenie kursowania dodatku) :?: :-k Bo jest to pewnie łatwiejsze od kombinowania z nocnym.

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 26 cze 2007, 17:40

Szamot pisze:Największe regularne potoki w nocy generują pracownicy transportu.
Jakoś nie widziałem tych "potoków" w N01 i N02. Zapewne na innych liniach są... :-k

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 26 cze 2007, 22:42

levar pisze:
Szamot pisze:Największe regularne potoki w nocy generują pracownicy transportu.
Jakoś nie widziałem tych "potoków" w N01 i N02. Zapewne na innych liniach są... :-k
Na 605 swojego czasu pierwszymi i ostatnimi kursami jeździło pełno kierowców R11 i Mobilisu ale po krzywdzących ich zmianach tras przestali jeździć na wczesne wyjazdy i przestali późno zjeżdżać żeby nie korzystać z nocnych autobusów.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8471
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 26 cze 2007, 22:51

A ten znowu o 605.
I teraz kto obsługuje te wczesne wyjazdy i późne zjazdy? Ludzie z drugiego końca Warszawy? :|

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27441
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 cze 2007, 23:35

Szamot pisze:Komunikacja zarówno nocna jak i dzienna powinna być dostosowana do zapotrzebowania na nią.
Tak, aby generować największe przychody/najmniejsze straty. Jakie przychody generują pracownicy MZA?

(wiem, wiem, stara dyskusja).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 27 cze 2007, 0:12

levar pisze:
Szamot pisze:Największe regularne potoki w nocy generują pracownicy transportu.
Jakoś nie widziałem tych "potoków" w N01 i N02. Zapewne na innych liniach są... :-k
No to chyba w złych godzinach bywałeś w N02 pod zajezdnią Stalowa. Ja często wracając spod R13 na Targówek zawsze wracam z driverami. Dosyć często się zdarza, że są na pewnych odcinkach jedynymi pasażerami tej linii. Rano w kierunku R13 też jest dużo kierowców (w poprzedni piątek jechałem o 4:17 chyba to przy zajezdni wysiadło ze mną ponad 10 driverów). Resztę pasażerów stanowili nurkowie i rumuni...

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 27 cze 2007, 2:38

Fikander pisze:
Szamot pisze:Komunikacja zarówno nocna jak i dzienna powinna być dostosowana do zapotrzebowania na nią.
Tak, aby generować największe przychody/najmniejsze straty. Jakie przychody generują pracownicy MZA?
Komunikacja publiczna ma nieco inne zadania niż kierowanie się przychodami.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 27 cze 2007, 3:16

Proboszcz pisze:No to chyba w złych godzinach bywałeś w N02 pod zajezdnią Stalowa.
Może złą brygadę trafiłem.
dzidek pisze:po krzywdzących ich zmianach tras przestali jeździć na wczesne wyjazdy i przestali późno zjeżdżać żeby nie korzystać z nocnych autobusów.
Ale jednak ktoś te wczesne wyjazdy i zjazdy musi obsługiwać i obawiam się, że nie są to kosmici ;-)

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 27 cze 2007, 5:55

levar pisze:
dzidek pisze:po krzywdzących ich zmianach tras przestali jeździć na wczesne wyjazdy i przestali późno zjeżdżać żeby nie korzystać z nocnych autobusów.
Ale jednak ktoś te wczesne wyjazdy i zjazdy musi obsługiwać i obawiam się, że nie są to kosmici ;-)
Słuszna uwaga :D Robią to ludzie przyjeżdżający ekstrówką lub mieszkający w pobliżu zajezdni Kleszczowa.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27441
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 cze 2007, 10:04

MeWa pisze:
Fikander pisze: Tak, aby generować największe przychody/najmniejsze straty. Jakie przychody generują pracownicy MZA?
Komunikacja publiczna ma nieco inne zadania niż kierowanie się przychodami.
To niech wszyscy jeżdżą za darmo.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ