Pętle autobusowe i tramwajowe

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 gru 2011, 17:46

Ten facet jest coraz bardziej groteskowy... informacją pasażerską by się zajął.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 gru 2011, 21:57

Czy jesteś pewien tego, co napisałeś? Bo ja mam wrażenie, że chcesz i to już do reszty popsuć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 16 lut 2012, 16:44

Nie da rady zrobić na Esperanto 111 na początku a 107 z tyłu? Ponieważ łatwiej jest ominąć SU10 - SU18 niż SU18 - SU10 ?

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 16 lut 2012, 16:50

Nie tak dawno temu miała miejsce taka "rewolucja" i delikatnie mówiąc nie była za bardzo trafna...
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 16 lut 2012, 16:53

mobil one pisze:Nie tak dawno temu miała miejsce taka "rewolucja" i delikatnie mówiąc nie była za bardzo trafna...
Odkąd pamiętam, to na początku takie ustawienie było, i nie było z wyjazdem żadnego problemu. To ktoś uczony z ZTM-u musiał oczywiście to zepsuć. I teraz lusterka lecą jak psy za suką na wiosnę.

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 16 lut 2012, 16:57

Słowo klucz : częstotliwość linii 107 i linii 111. Porównaj je sobie, z łaski swoje.Przyjazdy i odjazdy obu tych linii. Potem możesz sobie ewentualnie dywagować nt. lusterek...
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 lut 2012, 17:51

Chyba latwiej jest wyciagnąć SU15 zza SU10 niż SU15 wpasować do krawężnika przed SU10.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 17 lut 2012, 7:33

pawcio pisze:Chyba latwiej jest wyciagnąć SU15 zza SU10 niż SU15 wpasować do krawężnika przed SU10.
Łatwiej SU15 wyminąć SU10? jak nie masz gdzie wyciągnąć przodu bo jest ogrodzenie?

[ Dodano: |17 Lut 2012|, 2012 07:34 ]
pawcio pisze:Chyba latwiej jest wyciagnąć SU15 zza SU10 niż SU15 wpasować do krawężnika przed SU10.
Łatwiej SU15 wyminąć SU10? jak nie masz gdzie wyciągnąć przodu bo jest ogrodzenie? A poza tym jak są z tym takie trudności to nie można dać zakazu taborowego? żeby tylko U18 jeździły?

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 17 lut 2012, 10:23

SG pisze:A poza tym jak są z tym takie trudności to nie można dać zakazu taborowego? żeby tylko U18 jeździły?
Powiedzmy bezpośrednio: zakaz ,,kleszczenia". :-D

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 lut 2012, 18:27

SG pisze:A poza tym jak są z tym takie trudności to nie można dać zakazu taborowego? żeby tylko U18 jeździły?
Niech MZA występuje z takim wnioskiem, to się może ZTM przychyli. Historia zna takie przypadki. Samo z siebie ZTM tego nie zrobi, bo na 111 potokowo zasadniczo potrzeby na zakaz sztywniaków nie ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 17 lut 2012, 19:11

A to MZA nie może samo sobie nałożyć takiego "zakazu"?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 lut 2012, 19:13

Może.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 17 lut 2012, 19:15

To po co miałoby występować z wnioskiem do ZTM?

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 lut 2012, 12:07

Wczoraj, po 28 latach przerwy, pojechałem liniowo na Górę Maryśki. W 1984 roku Mickiewicza kończyła się na Potockiej, za Potocką były krzaczory i pętla na łące- pełen klimat. Znałem ją dobrze- ponad rok śmigałem potrójniakiem 36 złożonym z parówek. A dziś- pętla otoczona nową zabudową, tylko klimat gdzieś znikł.
miłośnik 13N

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 20 lut 2012, 12:10

Mogłeś jeszcze wyskoczyć do zieleniaka, który stał tuż koło pętli w krzaczorach przy Potockiej na małe co nieco :smile: Jak dla mnie, mimo zmian, ta pętla wciśnięta w zabudowę jakiś swój klimat jednak zachowała.

ODPOWIEDZ