Strona 17 z 19

: 11 sie 2013, 15:54
autor: winnux8
1. Możliwie długie zastępstwo za 509 (wymiany w 509 na odcinku Waszyngtona - Żerań są wysokie - dotyczą większości pasażerów. Do dwóch przesiadek nie będzie zmuszonych wiele osób (tylko te jadące z odcinka Gocław - Waszyngtona na odcinek Żerań - Nowodwory).
Coś takiego odpada, ponieważ Żerań ma ograniczoną dostępność. A takie 509 zabierałoby pasażeró 516.
509 i 516 w takiej sytuacji nie miałoby racji bytu obok siebie. Co jednak z rondem Starzyńskiego, na którym przesiada się do tramwajów sporo pasażerów 509?

: 11 sie 2013, 16:17
autor: Wolfchen
Dantte pisze:jeśli do Daszyńskiego pojedzie 191
...które dojedzie tam puste, bo najdalej na Zawiszaku ludzie wysiądą.
Dantte pisze:zrobi się coś ze 105/109
No skracanie 109 do Daszyńskiego tylko tej linii zaszkodzi, bo dojazd z przesiadką do Centrum wyjdzie dłużej, niż obecnie bezpośrednio 109. Za krótki odcinek.

: 11 sie 2013, 18:11
autor: JacekM
Wolfchen pisze:...które dojedzie tam puste, bo najdalej na Zawiszaku ludzie wysiądą.
Masz jakąś szklaną kulę? :> Zwłaszcza, że ludzie bywają skłonni do nadkładania drogi, byle jechać M1 - czemu ma tak nie być z M2C?

: 11 sie 2013, 18:15
autor: Glonojad
Bo 10 dodatkowych minut stania w korku zarżnie wszelką atrakcyjność tego dojazdu?

[ Dodano: Nie 11 Sie, 2013 18:16 ]
MichalJ pisze:Ale ludzie jeżdżą wz docelowo do strefy dojścia, czy może jednak na przesiadkę?
Nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie, ale skąd pewność, że na W-Z udział przesiadkowiczów jest tak dużo większy, niż na Alejach?
Jerozolimskie - metro:
695 m (R. Daszyńskiego - pl. Zawiszy)
655 m (R. ONZ - R. niegierka)
640 m (Świętokrzyska - Patelnia)
615 m (Świętokrzyska - Palma)
750 m (Zajęcza - plateau Poniatowskiego)

W-Z - metro:
805 m (Kercelak - R.Daszyńskiego)
1035 m (ONZ - Femina)
1125 m (Solidarności - Świętokrzyska)
1560 m (Stare Miasto - Zajęcza)
Taak, M2 jest "dokładnie pośrodku"... tak jak 25 było "2x wolniejsze" od 517.
695:805 = 1:1,16
640:1035 = 1:1,62
615:1125 = 1:1,83
750:1560 = 1:2,08

: 11 sie 2013, 18:26
autor: JacekM
Mówiło się o buspasie, który w takim układzie nie byłby taki głupi.

: 11 sie 2013, 18:34
autor: Wolfchen
JacekM pisze:Masz jakąś szklaną kulę? :>
Niekoniecznie, bardziej głośno myślę ;)
JacekM pisze:Zwłaszcza, że ludzie bywają skłonni do nadkładania drogi, byle jechać M1 - czemu ma tak nie być z M2C?
Zależy, kto i gdzie chce tą 191 dojechać. Jesli chce się przesiadać na tramwaj, nie wsiądzie w M2.

Ponadto, czas dojazdu na Daszyniaka, dojścia do stacji metra i oczekiwanie na skład (częstotliwość planowana to 10 minut OIDP) nie bardzo kwalifikuje do korzystania z ogryzka nawet na dojazd do obiektów w strefie dojścia po lewej stronie Wisły... :-k

: 11 sie 2013, 18:36
autor: MichalJ
Nie wiem, jaki jest udział przesiadek. Wiem, że do M1 i do tramwajów w ciągach NS z Wileniaka jedzie się WZ, nie Zieleniecką. I że ten ruch w znacznej mierze przesiądzie się do M2 (chociaż wiele szybciej niż tramem nie będzie).

: 11 sie 2013, 20:47
autor: Glonojad
Dlatego poleci kilkadziesiąt kursów autobusów.

: 11 sie 2013, 20:47
autor: JacekM
Wolfchen pisze:częstotliwość planowana to 10 minut OIDP
Serio? #-o Może ktoś potwierdzić/zdementować?

: 18 sie 2013, 17:28
autor: Glonojad
Na "Autobusie Czerwonym" wiadomym pojawił się autorski pomysł na tramwaje po otwarciu M2c. Jest nienajlepszy i traktuję go raczej w charakterze ciekawostki i pogoni za konikami Redaktora (typu uruchamianie AWF chyba tylko po to, by "nie skasowali", słabe 17 na Tarchomin, 27 wydłużone na Metro Młociny ale z Cm. Wolskiego ORAZ z zawijasem przez R. Daszyńskiego, walka z tramwajami na Jagiellońskiej c.d., przywrócenie starego 26 choć wiadomo już dziś, że nie jest to potrzebne itd.) ale gwoli ścisłości informuję. Bez linkowania oraz - jako, że Agora - bez cytowania.

: 18 sie 2013, 18:08
autor: Georg
Czy mógłbyś uzasadnić, dlaczego, Twoim zdaniem, powrót 26 na Wiatrak jest "niepotrzebne"?

: 18 sie 2013, 18:10
autor: Os0
Dwa potoki scalone w jeden. Można to załatwić na przykład silną 3 + np. 6.

: 18 sie 2013, 18:23
autor: Autobus Czerwon
Pomysł z likwidacją 18 i puszczeniem 14 na Wyścigi kiedy będzie już kraniec na alei Wyzwolenia to zdecydowanie zły pomysł. Poza tym gdzie oni chcą zakrańcować cokolwiek tramwajowego przy Metrze Ratusz? (I nadal sobie nie wyobrażam sobie jak oni chcą ludzi z trójskładu 105na na 31 władować do prawie dwa razy mniejszego Jazza...

: 18 sie 2013, 18:34
autor: Georg
Os0 pisze:Dwa potoki scalone w jeden. Można to załatwić na przykład silną 3 + np. 6.
I pozostawisz 226? Czy z założenia wszyscy mają wysiąść przy Dw. Wileńskim i przesiąść się w metro?

: 18 sie 2013, 18:38
autor: Os0
226 zapełnia i opróżnia się przy skręcie w Jagiellońską. Jak ktoś chce jechać na trasę W-Z z Grochowa, to może się przesiąść na Wileńskim.