Strona 17 z 61

: 23 mar 2012, 12:29
autor: bepe
Piottr pisze: :arrow: Gocław - Rakowiecka Kościół (żeby pozostawić obsługę Madalińskiego)
Kolejna linia na Rakowiecką-Sankturarium? Tam już nie ma miejsca.

Szczerze mówiąc, nie wiem, gdzie można by zakrańcować 117 - może na dw. Zachodnim by dało radę?
Bastian pisze: Co jest nie tak z 210? Poza szczytem 138 wystarczy.
Mówisz o tym 138 z Bokserskiej na Utratę, które jeżdzi ponoć o zupełnie dowolnych porach?

Skasowałbym 117 na odcinku mokotowskim, a za to podbił 210 do 15 min. przez cały dzień na rasie EP - Marszałkowska - Waryńskiego - Madalińskiego - Boboli - Wołoska - (Woronicza-Spartańska) / (- Woronicza - Puławska - Metro Wilanowska).

Domaniewska i Modzelewskiego mają 174, żabi skok do Wilanowskiej i autobus za autobusem na al. Lotników. Na Ursynowie 210 nie potrzebujemy, a na pewno nie takiego jak obecnie.

[ Dodano: |23 Mar 2012|, 2012 12:30 ]
Może by przenieść ostatnie posty do jakiegoś stosowniejszego tematu (Górny Mokotów, 210)?

: 23 mar 2012, 12:30
autor: TGM
Po co aż tak mocno skracać 117 na Południu jak jest tam megadługie 401? nie lepiej zrobić dwie linie: Ursus - Wilanów i Marysin - Okęcie?

: 23 mar 2012, 12:31
autor: Bastian
bepe pisze:Może by przenieść ostatnie posty do jakiegoś stosowniejszego tematu (Górny Mokotów, 210)?
Pójdą, pójdą.

: 23 mar 2012, 12:34
autor: pawcio
TGM pisze:Po co aż tak mocno skracać 117 na Południu jak jest tam megadługie 401? nie lepiej zrobić dwie linie: Ursus - Wilanów i Marysin - Okęcie?
Aż Wilanów i Okęcie? Brygadowo nie miałbyś żadnych szans. Stegny i Bokserska nie wytrzymują, a tu propozycja większego pokrycia na centralnym odcinku.

: 23 mar 2012, 12:42
autor: KwZ
Ja przy okazji ostatniego pomysłu ze 136 już coś takiego przedstawiałem: trasa 210 dzieli się na część na Wołoskiej i Madalińskiego, która ma potencjał nie na siekierę, ale przyzwoitość; oraz na Modzelewskiego-Ursynów, która jest socjalem już totalnym. Z drugiej strony 218 na Kazimierzowskiej zawsze będzie socjalem - kto może, dojdzie do Puławskiej czy metra; i pytanie moje: gdzie 218 zapełnienie ma największe? Na Konstruktorskiej? Stąd lansowałem pomysł z zamienianiem południowych końcówek 210 i 218.

: 23 mar 2012, 12:47
autor: drapka
bepe pisze:Na Ursynowie 210 nie potrzebujemy, a na pewno nie takiego jak obecnie.
Ktoś tam jednak w nim zawsze siedzi. Faktem jest jednak, że trudno sobie wyobrazić, żeby wysiedział aż do Marszałkowskiej czy dalej. Ja osobiście byłem np w stanie dojechać z Ursynowa do szpitala MSWiA takim 107 (oczywiście w porze niekorkowej), ale juz robienie tego za pomocą 210 nie przyszło mi do głowy. Gdzieś tam za dużo się porobiło tych zygzaków, trzeba to albo wyprostować, albo jako socjal skrócić najdalej do szpitala MSW.
Może skoro socjal to niech jeździ po trasie szpital-Spartańska-metro (pacjenci tej przychodni reumatologicznej się skarżyli na dwie przesiadki, tak by mieli jedną)-bazarek na Wałbrzyskiej-i dalej jak obecnie. A Madalińskiego to już zupełnie inna bajka

: 23 mar 2012, 12:48
autor: bepe
KwZ pisze: Modzelewskiego-Ursynów, która jest socjalem już totalnym.
Tylko po co? I gdzie dalej - na Modzelewskiego nie ma pętli. Poza tym linia zahaczająca południowy kraniec Mokotowa i północny Ursynowa, i nic więcej, nie ma sensu. Jeśli już, to przedłużyć jakoś 192, tylko też nie ma jak.

[ Dodano: |23 Mar 2012|, 2012 12:53 ]
drapka pisze:Faktem jest jednak, że trudno sobie wyobrazić, żeby wysiedział aż do Marszałkowskiej czy dalej.
Ja tym jeżdżę z okolic metra Politechnika na Ursynów dwa razy w tygodniu wieczorem (i, o dziwo, jak wsiadam, to zajęte są wszystkie albo prawie wszystkie miejsca siedzące w SU 10), natomiast oczywiście nie jeździłbym tym w dzień, chyba że miałbym półtorej godziny do zmarnowania. :D Natomiast ta linia nie jest mi w ogóle potrzebna - jeżdżę, bo mam taki kaprys.
drapka pisze:Ktoś tam jednak w nim zawsze siedzi.
Ale są to zupełnie przypadkowi pasażerowie - mogą jechać 136 albo 179/195.

: 23 mar 2012, 12:59
autor: KwZ
bepe pisze:Tylko po co? I gdzie dalej - na Modzelewskiego nie ma pętli.
Po co? No jak to socjal, nie bardzo widać. A może rzeczywiście można w ogóle zrezygnować z Ursynowa. Za Modzelewskiego jest do wyboru Bokserska - tzn. istnieje, ale do wyboru nie jest - albo Wilanowska. Czyli wychodzi ...-Modzelewskiego - al. Lotników - Rolna - M Wilanowska (np.). Trasa zakręcona jak muszla ślimaka ;)
bepe pisze:Jeśli już, to przedłużyć jakoś 192, tylko też nie ma jak.
192 socjalem nie jest, lepiej odczepmy się od tej linii ;)

: 23 mar 2012, 13:24
autor: MichalJ
drapka pisze:
MichalJ pisze:Zrobić to raczej coś trzeba z 218, żeby na Kazimierzowskiej much nie woziło.
Tylko pytanie, czemu te muchy wozi. Czy puszczenie go do Centralnego przez Marszałkowską spowodowałoby wzrost frekwencji. Jesli nie - to cóż począć, może Kazimierzowska nie potrzebuje do szczęscia autobusu. Jeśli tak -to wtedy jest pole manewru do jakichś przetasowań z 210.
Spowodowałoby. Żadna wersja 165/148/118 nie jeździła w tym rejonie tak pusta, jak puste jest 218.

Pytanie, czy warta skórka wyprawki, tu żadna linia superfrekwencji mieć nie będzie...

: 23 mar 2012, 14:01
autor: alojzy
MichalJ pisze:
drapka pisze: Tylko pytanie, czemu te muchy wozi. Czy puszczenie go do Centralnego przez Marszałkowską spowodowałoby wzrost frekwencji. Jesli nie - to cóż począć, może Kazimierzowska nie potrzebuje do szczęscia autobusu. Jeśli tak -to wtedy jest pole manewru do jakichś przetasowań z 210.
Spowodowałoby. Żadna wersja 165/148/118 nie jeździła w tym rejonie tak pusta, jak puste jest 218.

Pytanie, czy warta skórka wyprawki, tu żadna linia superfrekwencji mieć nie będzie...
Kwestia odpowiedniej trasy, częstotliwości i taboru.
Moja propozycja: 219 Spartańska-Dw.Centralny 20/20/30 na Libera/Alpina i byłoby git,
zapenwiając przy tym bezpośredni dojazd z Centralnego i stacji metra do Instytutu Reumatologii, co było już przedmiotem interpelacji radnych.

: 23 mar 2012, 14:15
autor: MichalJ
A inne linie wtedy jak?

: 23 mar 2012, 14:22
autor: TGM
pawcio pisze:
TGM pisze:Po co aż tak mocno skracać 117 na Południu jak jest tam megadługie 401? nie lepiej zrobić dwie linie: Ursus - Wilanów i Marysin - Okęcie?
Aż Wilanów i Okęcie? Brygadowo nie miałbyś żadnych szans. Stegny i Bokserska nie wytrzymują, a tu propozycja większego pokrycia na centralnym odcinku.
Jak większe? Dokładnie takie samo jak teraz, od GM do Doliny Służewieckiej.

: 23 mar 2012, 14:23
autor: pawcio
Ale częstotliwości inne. Temat dzielenia 401 mamy tu już przecież przewałkowany fyfnaście razy.

: 23 mar 2012, 14:59
autor: alojzy
MichalJ pisze:A inne linie wtedy jak?
117 Gocław...Wołoska-Racławicka- po śladzie 141 na Okęcie
(przywrócenie połączenia północnego Mokotowa z Rakowcem i Okęciem, ersatz 182, 301 i 382)
141 Witolin...Odyńca-Wołoska-Cybernetyki-Postępu-Bokserska
(połączenie Służewca Biurowego i Galerii Mokotów z Dolnym Mokotowem, Czerniakowem i Grochowem, ersatz starej trasy 141, 182 i 382)
217 Branickiego...Al. Wilanowska- Dolina Służewiecka-po śladzie 317 na Okęcie (ew. w weekendy trasa skrócona na Bokserską, ersatz wycofanego 117)
(połączenie Miasteczka Wilanów z metrem, Galerią Mokotów i Służewcem Biurowym)
218 Dw. Południowy... Krasickiego-Malczewskiego-Puławska-Woronicza-Królikarnia
(skrócenie linii do najbardziej wykorzystywanego odcinka)
317 i 365 kasacja
Reasumując: więcej zróżnicowanych i potrzebnych połączeń, likwidowanie dubli i słabych frekwencyjnie odcinków linii

: 23 mar 2012, 16:07
autor: fik
drapka pisze:
Bastian pisze:Co jest nie tak z 210?
Hm... Jakby to powiedzieć... =P~
Ja bym się zapytał: "czy coś nie jest nie tak z 210?".