Tabor SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 13 kwie 2010, 13:08

wg tego co sprawdziłem w pt na podstawie info podanych tutaj są to odjazdy

z P: 08:25 11:21 14:21 17:21 20:24
z SM: 06:31 09:34 12:30 15:27 18:27 21:48

głowy za to uciąć sobie nie dam acz się w pt sprawdziło
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 13 kwie 2010, 13:29

mariow pisze:wg tego co sprawdziłem w pt na podstawie info podanych tutaj są to odjazdy

z P: 08:25 11:21 14:21 17:21 20:24
z SM: 06:31 09:34 12:30 15:27 18:27 21:48

głowy za to uciąć sobie nie dam acz się w pt sprawdziło
Wczoraj inaczej jeździła (16.10 z Pruszkowa).
Te obiegi w skm to jakieś ciężkie do skumania są ](*,)

aleksengland
Posty: 38
Rejestracja: 18 lis 2006, 16:05
Lokalizacja: England!

Post autor: aleksengland » 13 kwie 2010, 13:43

Dzisiaj pociag odjechal 11:34 z Sulejowka Milosnej, kierunek Pruszkow
I'm from England, excuse my poor Polish.

Neoś_998
Posty: 316
Rejestracja: 09 mar 2009, 15:13
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Neoś_998 » 13 kwie 2010, 14:48

Tak bo w piątek jeździła na innym a teraz będzie jeździć na innym czyli: z Pruszkowa 10.21 13.24 16.10 19.24(ale tego na 100% pewny nie jestem)

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 13 kwie 2010, 23:45

Napiszę swoje wrażenia z jazdy: bardzo miło zaskoczyło mnie urządzenie przestrzeni pasażerskiej, wyciszenie i stabilność pojazdu na odcinkach które odznaczają się bujaniem się pociągu.
Niestety jest jeden mankament - wysokość wyjścia PGS - jednak uważam, że błędem było nie wprowadzenie w SIWZ podłogi na wysokości 760 m PGS. Schodek jest jednak substandardem i powtórką z EN57, choć zakrywa on "szaprę" między peronem a pojazdem.

Nie zmienia to faktu, iż uważam, że w WWK winna obowiązywać wysokość 960 mm.

Ciekaw jestem opinii maszynistów nt. widoczności.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 14 kwie 2010, 7:27

Czy mi się wydaje czy 19WE ma sporą część na aparaturę (dużo przyciemnionych szyb na początku)? Podłoga jak w EN57, a schować się tego nie dało?

Ogólnie to zgadzam się, że podłoga powinna być na takiej wysokości jak w Śródmieściu, albo większości przystanków na linii. Ta w 19WE naprawdę niczemu nie służy.

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 14 kwie 2010, 10:30

Czy mi się wydaje czy 19WE ma sporą część na aparaturę (dużo przyciemnionych szyb na początku)? Podłoga jak w EN57, a schować się tego nie dało?

Ogólnie to zgadzam się, że podłoga powinna być na takiej wysokości jak w Śródmieściu, albo większości przystanków na linii. Ta w 19WE naprawdę niczemu nie służy.
Ja nie wiem czy nie są to wymogi bezpieczeństwa i to nie jest strefa zgniotu, tak jak służbówka w en57.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 14 kwie 2010, 15:01

Dziś miałem okazję się przekonać co to znaczy siedzieć bokiem do jazdy w 19WE. Przez większość drogi na moje kolana napierał tłum ludzi. Nie dość że nie można popatrzyć przez okno to nie możliwe jest także czytanie książki lub tym podobne czynności. Stopień wejściowy rozkłada się dość długo. Ludzi wciskają przycisk po kilka razy nie wiedząc co się dzieje. Tablice z trasą to chyba najgorsze z rozwiązań. Obraz często jest zniekształcony i niedopasowany do rozmiarów ekranu(widać tylko cześć trasy). Przydałaby się także informacja o możliwości zakupu biletu w biletomacie gdyż większość pasażerów nadal chodziło do kierownika

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 14 kwie 2010, 15:45

Premo pisze:Dziś miałem okazję się przekonać co to znaczy siedzieć bokiem do jazdy w 19WE. Przez większość drogi na moje kolana napierał tłum ludzi. Nie dość że nie można popatrzyć przez okno to nie możliwe jest także czytanie książki lub tym podobne czynności.
Również nie jestem zwolennikiem takich siedzeń, ale nie da się ukryć, że zwiększają pojemność pojazdu. Przy okazji zmniejszając oczywiście komfort podróży.
Premo pisze:Tablice z trasą to chyba najgorsze z rozwiązań. Obraz często jest zniekształcony i niedopasowany do rozmiarów ekranu(widać tylko cześć trasy).
Pierwszego dnia działały praktycznie bez zarzutu. Miejmy nadzieję, że to co widziałeś to tylko chwilowa awaria.
Premo pisze:Przydałaby się także informacja o możliwości zakupu biletu w biletomacie gdyż większość pasażerów nadal chodziło do kierownika
Zdecydowanie. A swoją drogą, strasznie mały wyświetlacz mają te automaty :/
noidea

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 14 kwie 2010, 17:08

Mam nadzieję że wygodna pasażerów będzie ważniejsza niż możliwość przewiezienia większej ilości sardynek i przy naprawie okresowej zamontują siedzenia we właściwy sposób

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 kwie 2010, 19:41

Premo pisze:Mam nadzieję że wygodna pasażerów będzie ważniejsza niż możliwość przewiezienia większej ilości sardynek
no pewnie - jak więcej osób zostanie na peronie (albo większy ścisk będzie w przejściach), to z pewnością będzie wygodnie :roll:
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 kwie 2010, 20:19

Premo wsiada na początku i siedzi, więc jego ten problem nie dotyczy... Ludzie muszą zostać na peronie, bo on chce widoczki pooglądać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Zari
Posty: 112
Rejestracja: 08 sie 2008, 15:45
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa

Post autor: Zari » 14 kwie 2010, 20:32

Przecież jest tam też kilka siedzeń klasycznie ustawionych więc można na siedząco podziwiać widoczki.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 14 kwie 2010, 20:44

Problem rozwiązałoby podłączenie drugiej jednostki

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7084
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 14 kwie 2010, 20:56

Wracając do dyskusji nt. sprzęgów Scharfenberga w 19WE. O-)

Rozmawiałem dziś z jednym z pracowników SKM na ten temat. Okazuje się, że 19WE ma sprzęg na takiej samej wysokości, jak 14WE, Flirt czy inne nowe "ezety" - jest to wysokość określona przez standardy unijne. Z rozmowy wynikło, że nie ma możliwości połączenia 14WE/19WE i tym podobnych z EN57 oraz innymi starszymi jednostkami. Nie wiem tylko jak jest z AKM i innymi modernizacjami - o to nie zapytałem =;
Plusem podobno jest to, że każdy pociąg SKM ma "na stanie" po jednej przejściówce ze sprzęgu Scharfenberga na klasyczny sprzęg śrubowy :shock: :grin:

ODPOWIEDZ