20 objaśnień do Km2
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
to prawie połowa pociągów w jedną stronę. No jest co czytać.
A przecież mamy proste oznaczenia A, B, C, D, E. Do tego dołożyć 5-6, albo daty wakacji, a nie każdy pociag inne oznaczenie
![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
Najlepszy jest pociąg: 9888/88130/9884. Jeden pociąg, różne terminy kursowania. No ale 3 razy przez to występuje w tabelkach. Paranoja.
marcin89 pisze:I po co jeszcze robić pociąg który nie zatrzymuje się tylko na dwóch stacjach między Siedlcami a Wawą? Zarobi na tym 2, może 3 min a zamieszania może być sporo...
To, co zarobi straci na wschodnim. Ma 3 minuty postoju. Brawo trasowanie by PLK!!
na Siedleckiej w weekendy pociąg co godzina, nawet w szczycie. Mało co jest w E. Tak być nie może i pewnie to się zmieni. Sobota to jednak dzień pracujący, często szkolny, dzień zakupowy..
Z Mińska do Warszawy pociąg 9812 powinien być codziennie. Ruch jest czasem za mały na same siedleckie pociągi. Mało tego. Między 12.34 a 14.34 ani jeden pociąg nie jedzie w C z Mińska na razie. To samo między 20.34 a 22.31! Nie dość, że ostatni o godzinę za wcześnie, to jeszcze z takimi jajami po drodze!
Cała nadzieja w tym, że pociągi 841 (C) i 809 (6) nie mają domknięcia o tej samej logice z Mińska, czyli jest szansa że w (6) i (C) jakieś pociągi z MMz przybędą (zmieni się oznaczenie któryś dwóch przedpołudniowych). Albo przynajmniej jeden z nich, bo jakiś tam z Mińska rano jedzie w E, to może się domknie jakoś.
Obieg Kasztanka - Vistula. No na co komu o 12 przyspieszony w D z Siedlec? Potrzebny jest przede wszystkim w C wieczorem. Czyli najlepiej zrobić pociąg jeżdżacy w B i to w obiegu w jakim był planowany - z Radomia (na 15.50-16 w Siedlcach) i wtedy wyjazd na powrót po 17 z Siedlec, albo jeszcze później. To, co jest w tabelkach to IMHO jakaś śmieszna pomyłka.
Od 20 minut patrzę na Km2 i to nie wszystko... po weekendzie chyba sporządzę listę życzeń i wypaczeń i wyląduje ona w KM.