Objazdy i inne okresowe zmiany tras - 2012

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 21 kwie 2012, 15:17

Ale nakładanie świeżutkiej warstwy asfaltu, z którego jeszcze para bucha, w samo południe, gdzie korek na Żwirki i Wigury :arrow: Pl. Zawiszy zaczyna się od Banacha, jest bezcenne. Pan od "kierowania ruchem" wyganiał osobówki, ale SU12, a potem SU18, po świeżutkiej warstwie, puścili. Tylko inżynier, czy kto tam dowodził tą operacją, był niezadowolony i poganiał autobusy. :keke:

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 21 kwie 2012, 15:18

A tramwaje jeżdżą normalnie po tym remontowanym pasie? (pytanie dotyczy oczywiście remontu nawierzchni trambuspasa)

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 kwie 2012, 17:15

bepe pisze:A tramwaje jeżdżą normalnie po tym remontowanym pasie? (pytanie dotyczy oczywiście remontu nawierzchni trambuspasa)
Tramwaje jeżdżą normalnie, zresztą ja nie widziałem żadnego pracownika, który by wymieniał nawierzchnię na TTA. 8-(

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 21 kwie 2012, 19:57

ashir pisze:
bepe pisze:A tramwaje jeżdżą normalnie po tym remontowanym pasie? (pytanie dotyczy oczywiście remontu nawierzchni trambuspasa)
Tramwaje jeżdżą normalnie, zresztą ja nie widziałem żadnego pracownika, który by wymieniał nawierzchnię na TTA. 8-(
Bardziej chodzi o założenia - skoro jest wymieniana nawierzchnia na wspólnym pasie, to jak w ogóle mogą jeździć tramwaje?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 21 kwie 2012, 20:00

Właśnie to mnie bardzo ciekawi. Jakieś małe walczyki, co to pod tramwajem się zmieszczą tam będą pracować? I robotnicy z lego?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 kwie 2012, 20:05

Jak czytałem rano komunikat to też mi się wydawało nielogiczne, ale kto wie co ZTM wymyślił...

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8455
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 21 kwie 2012, 20:19

ashir pisze:Jak czytałem rano komunikat to też mi się wydawało nielogiczne, ale kto wie co ZTM wymyślił...
ZTM jest wykonawcą remontu, czy TW?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 kwie 2012, 21:20

MeWa pisze:
ashir pisze:Tramwaje jeżdżą normalnie, zresztą ja nie widziałem żadnego pracownika, który by wymieniał nawierzchnię na TTA. 8-(
Bardziej chodzi o założenia - skoro jest wymieniana nawierzchnia na wspólnym pasie, to jak w ogóle mogą jeździć tramwaje?
Nawierzchnia drogowa to zabudowa torowiska. Jej wymiana nie oznacza wymiany szyn - dlaczego zatem miałyby tam tramwaje NIE jeździć?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 21 kwie 2012, 23:09

Glonojad pisze:
MeWa pisze:Bardziej chodzi o założenia - skoro jest wymieniana nawierzchnia na wspólnym pasie, to jak w ogóle mogą jeździć tramwaje?
Nawierzchnia drogowa to zabudowa torowiska. Jej wymiana nie oznacza wymiany szyn - dlaczego zatem miałyby tam tramwaje NIE jeździć?
I wymiana nawierzchni drogowej na wspólnym pasie TTA nie powoduje komplikacji dla tramwajów? Prace rozpoczynają się i kończą każdorazowo przed przejazdem tramwaju? Co kilka minut zwijane są maszyny?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 kwie 2012, 7:34

MeWa pisze:I wymiana nawierzchni drogowej na wspólnym pasie TTA nie powoduje komplikacji dla tramwajów? Prace rozpoczynają się i kończą każdorazowo przed przejazdem tramwaju? Co kilka minut zwijane są maszyny?
A nie wpadłeś na pomysł, że może prace są prowadzone nocami, na dzień przerywane (z czego wynika nieprzejezdność dla autobusów)? :-k
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Walas
Posty: 17108
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 22 kwie 2012, 9:06

To co się wczoraj działo na takich liniach jak 182 i 523 to przechodzi ludzkie pojęcie. 182 jeździło w kolejności brygad: 1,2,6,7,8,5,3,4 kierowcy powytracali po kółku-dwóch. A na 523 opóźnienia sięgały -90min(5 brygada), a kolejność była: 6,1,5,2,3,4. I były takie przypadki, że brygada 5 była na :mewa: Politechnika->Radiowa a brygada 2 w kier. Olszynki dopiero jechała. Takich postojów jak 10-12min. nie powinno na tej linii być, bo jeździ się całe 10h w kółku i nic się ne nadrabia.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 kwie 2012, 9:22

Oj, wczoraj to śmiesznie było. 108 jechało sobie z Bartyckiej w Czerniakowską trójskładem brygad 4+3+5 zderzak w zderzak. Trudno układać rozkład pod manifestacje... Ale jakieś sterowanie tym bałaganem to by się przydało.

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 22 kwie 2012, 9:24

Ale widok podjeżdżających o 22:36 2 brygad na 523 pod rząd na OS.WOLSKA 05->RADIOWA-WAT - bezcenny. =P~

[ Dodano: |22 Kwi 2012|, 2012 09:27 ]
Jeśli chodzi o trasę Łazienkowską (frezowanki), to byłbym za ułożeniem specjalnego rozkładu dla 523, i rozrzedzonego 182 do 20 minut (brygady ze 182 poszłyby na 523 a obie linie jeździłyby w koordynacji co 10 minut). To byłoby dla pasażerów bardziej korzystne niż czekanie nie wiadomo ile na ten duet a potem 3 wozy pod rząd. Tylko pytanie:komu chciałoby się układać specjalny rozkład na 2 dni?

Walas
Posty: 17108
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 22 kwie 2012, 9:49

Georg pisze:Ale widok podjeżdżających o 22:36 2 brygad na 523 pod rząd na OS.WOLSKA 05->RADIOWA-WAT - bezcenny. =P~
To były brygady 2+3, które już od ok. 2 godzin jeździły razem :D

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 22 kwie 2012, 12:41

Walas pisze:
Georg pisze:Ale widok podjeżdżających o 22:36 2 brygad na 523 pod rząd na OS.WOLSKA 05->RADIOWA-WAT - bezcenny. =P~
To były brygady 2+3, które już od ok. 2 godzin jeździły razem :D
Rzeczywiście bardzo śmieszne. Tak jak to, że żaden z kierowców nie mógł powiadomić CR, że trzeba zrobić skrót.

[ Dodano: Nie 22 Kwi, 2012 ]
Walas pisze:To co się wczoraj działo na takich liniach jak 182 i 523 to przechodzi ludzkie pojęcie. 182 jeździło w kolejności brygad: 1,2,6,7,8,5,3,4 kierowcy powytracali po kółku-dwóch. A na 523 opóźnienia sięgały -90min(5 brygada), a kolejność była: 6,1,5,2,3,4. I były takie przypadki, że brygada 5 była na :mewa: Politechnika->Radiowa a brygada 2 w kier. Olszynki dopiero jechała. Takich postojów jak 10-12min. nie powinno na tej linii być, bo jeździ się całe 10h w kółku i nic się ne nadrabia.
Tak, po dwóch kółków powytracali. Skoro było 615234, to znaczy, że 5 się gdzieś zagubiła, inne jeździły po kolei.
ŁK

Zablokowany