![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:keke:](./images/smilies/keke.gif)
Moderator: Wiliam
Bardziej chodzi o założenia - skoro jest wymieniana nawierzchnia na wspólnym pasie, to jak w ogóle mogą jeździć tramwaje?ashir pisze:Tramwaje jeżdżą normalnie, zresztą ja nie widziałem żadnego pracownika, który by wymieniał nawierzchnię na TTA.bepe pisze:A tramwaje jeżdżą normalnie po tym remontowanym pasie? (pytanie dotyczy oczywiście remontu nawierzchni trambuspasa)
Nawierzchnia drogowa to zabudowa torowiska. Jej wymiana nie oznacza wymiany szyn - dlaczego zatem miałyby tam tramwaje NIE jeździć?MeWa pisze:Bardziej chodzi o założenia - skoro jest wymieniana nawierzchnia na wspólnym pasie, to jak w ogóle mogą jeździć tramwaje?ashir pisze:Tramwaje jeżdżą normalnie, zresztą ja nie widziałem żadnego pracownika, który by wymieniał nawierzchnię na TTA.
I wymiana nawierzchni drogowej na wspólnym pasie TTA nie powoduje komplikacji dla tramwajów? Prace rozpoczynają się i kończą każdorazowo przed przejazdem tramwaju? Co kilka minut zwijane są maszyny?Glonojad pisze:Nawierzchnia drogowa to zabudowa torowiska. Jej wymiana nie oznacza wymiany szyn - dlaczego zatem miałyby tam tramwaje NIE jeździć?MeWa pisze:Bardziej chodzi o założenia - skoro jest wymieniana nawierzchnia na wspólnym pasie, to jak w ogóle mogą jeździć tramwaje?
A nie wpadłeś na pomysł, że może prace są prowadzone nocami, na dzień przerywane (z czego wynika nieprzejezdność dla autobusów)?MeWa pisze:I wymiana nawierzchni drogowej na wspólnym pasie TTA nie powoduje komplikacji dla tramwajów? Prace rozpoczynają się i kończą każdorazowo przed przejazdem tramwaju? Co kilka minut zwijane są maszyny?
Rzeczywiście bardzo śmieszne. Tak jak to, że żaden z kierowców nie mógł powiadomić CR, że trzeba zrobić skrót.Walas pisze:To były brygady 2+3, które już od ok. 2 godzin jeździły razemGeorg pisze:Ale widok podjeżdżających o 22:36 2 brygad na 523 pod rząd na OS.WOLSKA 05->RADIOWA-WAT - bezcenny.![]()
Tak, po dwóch kółków powytracali. Skoro było 615234, to znaczy, że 5 się gdzieś zagubiła, inne jeździły po kolei.Walas pisze:To co się wczoraj działo na takich liniach jak 182 i 523 to przechodzi ludzkie pojęcie. 182 jeździło w kolejności brygad: 1,2,6,7,8,5,3,4 kierowcy powytracali po kółku-dwóch. A na 523 opóźnienia sięgały -90min(5 brygada), a kolejność była: 6,1,5,2,3,4. I były takie przypadki, że brygada 5 była naPolitechnika->Radiowa a brygada 2 w kier. Olszynki dopiero jechała. Takich postojów jak 10-12min. nie powinno na tej linii być, bo jeździ się całe 10h w kółku i nic się ne nadrabia.