Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 08 gru 2009, 10:32

pg698 pisze: Ciekawe kto temu idiocie Galasowi dął ten tytuł i czy choć jedna jego decyzja była trafna a nie wymagała potem poprawek i ulepszeń.
Pan Nieomylny się odezwał =;
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

pg698
Posty: 31
Rejestracja: 15 paź 2009, 22:28

Post autor: pg698 » 08 gru 2009, 10:49

Nie jestem nieomylny, ale jak się komuś płaci grube pieniądze a on popełnia błąd za błędem to chyba coś jest nie tak.
Mama podać kilka przykładów z brzegu ?
Raz to pomyłka, dwa to wpadka, trzy to już niekompetencja.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7690
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 08 gru 2009, 10:52

pg698 pisze:Nie jestem nieomylny, ale jak się komuś płaci grube pieniądze a on popełnia błąd za błędem to chyba coś jest nie tak.
Mama podać kilka przykładów z brzegu ?
Raz to pomyłka, dwa to wpadka, trzy to już niekompetencja.
OK - a teraz coś merytorycznego w temacie poprosimy w miejsce wylewania swoich frustracji.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

pg698
Posty: 31
Rejestracja: 15 paź 2009, 22:28

Post autor: pg698 » 08 gru 2009, 11:00

Nie zrzucam tu swoich frustracji, facet jest od organizacji ruchu.
Czy ciężko jest mu w urzędniczej głowie połączyć kilka faktów:
koniec wakacji + bus pas na TŁ + remont francuskiej = wielki korek na Gocławiu.
Do tego nie trzeba być inżynierem, wystarczy myśleć.
Od czego on wogóle jest ?

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7690
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 08 gru 2009, 11:15

pg698 pisze:Nie zrzucam tu swoich frustracji, facet jest od organizacji ruchu.
Wyzywając od idiotów.
pg698 pisze:Czy ciężko jest mu w urzędniczej głowie połączyć kilka faktów:
koniec wakacji + bus pas na TŁ + remont francuskiej = wielki korek na Gocławiu.
Do tego nie trzeba być inżynierem, wystarczy myśleć.
Od czego on wogóle jest ?
To nie jest wątek ani o Miejskim Inżynierze Ruchu, ani o infrastrukturze Trasy Łazienkowskiej. Proponuję zakończyć off-topa.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

pg698
Posty: 31
Rejestracja: 15 paź 2009, 22:28

Post autor: pg698 » 08 gru 2009, 11:17

Ok zgadzam się,
jednak ciągle brak rozwiązania obecnej sytuacji

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 gru 2009, 15:11

ikarus pisze:Skoro wyjeżdzasz 7.30 -7.50 autobus 111 wedug rozkładu jedzie 10-13 minut do wiaduktu Saskiej z pętli Gocław, ja twierdze że 111 ok. 30 minut stoi w korku aby dojechać na wiadukt wychodzi że 111 do wiaduktu dojeżdza po 43 minutach max, póżniej chwila oddechu na Brazylijskiej i Zwyciezców a póżniej znów w korku porusza się od Stacji Krwiodawstwa do Waszyngtona mało realne wydaje mi się żeby bus przy muzeum narodowym miał tylko -20 zakładając że każdy bus stoi od Abrahama aż do Waszyngtona.
No cóż. Maksymalne opóźnienie na pętli na Esperancie dla 111, jakie zauważyłem to -24. Przy czym następny autobus był w stadzie czyli na -17. A jeżdżę średnio trzy-cztery razy w tygodniu od krańca do krańca.
Lipa pisze:Właśnie chodzo to, że na obwodnicy nie ma korków, w przeciwieństwie do Bora, która codziennie rano stoi już od Wodnika. 311 w porannym szczycie np. kurs o 8:04 jest przy Umińskiego często gęsto na +1
Fakt faktem 111 i 151 przyjeżdżają na Abrahama minimalnie szybciej niż 507. Ale 311 nie może być tutaj dobrym materiałem do porównań, bo nie musi się przepychać do skrętu w Bora.
Lipa pisze:Piszesz chyba o 411? On jedzie tak długo przez Bora, Egipską i Wał Miedzeszyński. Jak wreszcie się dotoczy ślimakiem na most to dalej jest już OK.
Duż zależy od kierowcy. Ostatnio jeden nadrobił dwie minuty z Afrykańskiej do Rozdroża ale jeżdżenie po wysepkach (prawdziwych a nie malowanych) przy Wersalskiej to nie jest coś, co należy propagować wśród kierowców.
pg698 pisze:jednak ciągle brak rozwiązania obecnej sytuacji
Bo takiego nie ma. Trzeba poczekać na koniec remontu Paryskiej i Francuskiej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 08 gru 2009, 16:01

pawcio pisze:Bo takiego nie ma. Trzeba poczekać na koniec remontu Paryskiej i Francuskiej.
Idąc w zaparte i twierdząc, że "białe jest czarne" to rzeczywiście możemy pisać aż do zakończenia tego remontu. Po raz n-ty powtórzę, że rozwiązanie jest i wcale Gocław nie musi stać w korku na Bora, Egipskiej, Saskiej i Al. Waszyngtona. Tym bardziej, że dysponuje linią omijającą przystanki w zakorkowanym obszarze: E-5 Jugosławiańską-Meissnera-Abrahama-Fieldorfa-Ostrobramską-Al. USA-Mostem Łazienkowskim-Wisłostradą do Al. Jerozolimskich. Problem leży w tym, iż ZTM nie chce tego rozwiązania widzieć i na siłę przekonuje pasażerów, że nic nie da się zrobić. A jeżeli to E-5 tak bardzo kole w oczy to jest jeszcze opcja podkręcenia 311 do 15' w porannym szczycie.

ArturZaremba
Posty: 10
Rejestracja: 16 paź 2008, 14:53

Post autor: ArturZaremba » 08 gru 2009, 16:31

pawcio pisze:No cóż. Maksymalne opóźnienie na pętli na Esperancie dla 111, jakie zauważyłem to -24.
Jeśli później w trasie nadrabia opóźnienie to takie kwiatki wychodzą.

pawcio pisze:Fakt faktem 111 i 151 przyjeżdżają na Abrahama minimalnie szybciej niż 507. Ale 311 nie może być tutaj dobrym materiałem do porównań, bo nie musi się przepychać do skrętu w Bora.
311 jest dobrym porównaniem bo gdyby E5 jeździło po trasie 311 (na od. gocławskim) to również nie musiało by się do Bora przepychać.


Dziś jednak ku zdziwieniu moim 117 o 7.35 trasę Pętla - Saska się pokonało w 25 minut. Zobaczymy co będzie jutro ,bo jak mówiłem są nieraz dobre dni co się jedzie 25 minut jak dziś ,a są takie że się rezygnuje z dalszej jazdy już na Abrahama. Bo zanim się doczłapie autobus do Abrahama to mija już spokojnie z 20 minut.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 gru 2009, 19:42

ArturZaremba pisze:Jeśli później w trasie nadrabia opóźnienie to takie kwiatki wychodzą.
Nie nadrabia. Co ma przy Narodowym, to dowozi na Esperanto.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

2119
Posty: 1
Rejestracja: 09 gru 2009, 13:33
Lokalizacja: GOCŁAW

Post autor: 2119 » 09 gru 2009, 13:43

Witam serdecznie! Od dłuższego czasu czytam dyskusję o korkach na wyjeździe z Gocławia. Popieram pomysł przerzucenia E5 na Ostrobramską, Stanów Zjednoczonych, Most Łazienkowski i Wisłostradę. Oczywiście przerzucenie E5 powinno odbyć się równocześnie z wydłużeniem buspasa na Ostrobramską.
Wczoraj po 16:30 jechałem E5 z Centrum na Gocław, przyjechał tuż za 507 a jednak ludzi jechało nim więcej. Widać jednoznacznie czym Gocław chce jeździć. Jednak rano korki są niemożliwe i trzeba ten dojazd poprawić. Dlaczego Gocław nie może korzystać z dobrodziejstw buspasa jeżeli znajduje się tak blisko niego?
Przystanek: Umińskiego

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 09 gru 2009, 20:08

Z tematu o Ursusie:
pawcio pisze:
fik pisze:Bo z Gocławia do centrum nie jedzie się przez Szembeka.
Przez korki na Saskiej zaczyna się jeździć. Ale na powrocie to już czyste szaleństwo. Tak jak by Targówek dowozić do Żerania do 156.
Dokładnie: rano tak się jeździ ale po południu już w żadnym wypadku! Wychodzi na to, że E-5 powinno mieć inną trasę rano, a obecną po południu. A do tego rano kursować tylko do Centrum, z powrotami na Gocław jako PT. Po południu PT pewnie nic by nie zmieniły zatem kursy mogłyby nadal odbywać się w obydwu kierunkach. Chyba, żeby nie wprowadzać zamieszania można byłoby pościągać tabliczki z przystanków w kierunku Centrum i wprowadzić linię jednokierunkową: rano jadącą tylko do Centrum przez Fieldorfa, Ostrobramską i Wisłostradę a po południu tylko na Gocław - przez Saską.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 09 gru 2009, 20:21

A teraz realnie spójrzmy na ewentualną zmianę (ta niby zmiana to faktycznie całkiem nowa linia).
Po pierwsze takie coś nie przejdzie bo byłyby zbyt wielkie protesty ludzi którym zabranoby E-5 a jak wiadomo jest moratorium na niepotrzebne zmiany.
Po drugie korzyśc z puszczenia przez Ostrobramską byłaby znikoma bo jak już wspominałem korek (dla autobusów) konczy się dopiero na TŁ wcześniej na Ostrobramskiej tez busiki ladnie stoja i ludzie rano na piechote zasuwają.
Oczywiście mozna wylac kolejny kubeł farby i zablokować Ostrobramską ale miejmy nadzieję (z punktu widzenia Gocławia) ze do tego nigdy nie dojdzie bo czym większe zakorkowanie Ostrej tym większe zakorkowanie Bora i Saskiej, są to naczynia połączone.

mw158979
Posty: 358
Rejestracja: 08 gru 2008, 3:01

Post autor: mw158979 » 09 gru 2009, 20:57

Rosa pisze:Ostrobramskiej tez busiki ladnie stoja i ludzie rano na piechote zasuwają.
Oczywiście mozna wylac kolejny kubeł farby i zablokować Ostrobramską ale
Zablokowana jest teraz, po namalowaniu zrobi sie przejezdna.

Natezenie ruchu wynosi niecale 30 pojazdow na minute i jest wystarczajace, zeby sie zmiescilo na 1 pasie ruchu (co zrozumieli juz chyba wszyscy poza Majusim)

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 09 gru 2009, 22:20

Rosa pisze:Po pierwsze takie coś nie przejdzie bo byłyby zbyt wielkie protesty ludzi którym zabranoby E-5 a jak wiadomo jest moratorium na niepotrzebne zmiany.
Rano E-5 mogłaby stracić tylko AFRYKAŃSKA, która o tej porze dnia i tak już przestała z tej linii korzystać :arrow: większość chodzi na piechotę do kładki. Po południu AFRYKAŃSKA miałaby E-5 nadal. Przeciwpotoki w tej relacji są na tyle niewielkie, że spokojnie obsłużyłyby je 507 + czarnuchy.

[ Dodano: |9 Gru 2009|, 2009 22:31 ]
Rosa pisze:Oczywiście mozna wylac kolejny kubeł farby i zablokować Ostrobramską ale miejmy nadzieję (z punktu widzenia Gocławia) ze do tego nigdy nie dojdzie bo czym większe zakorkowanie Ostrej tym większe zakorkowanie Bora i Saskiej, są to naczynia połączone.
Jakby tak się wreszcie stało to cały Gocław zacząłby wreszcie jeździć buspasem na Ostrobramskiej i korek na Bora interesowałby tylko tych, którzy korzystają z samochodu. Ale oni zawsze mają jeszcze Siekierkowski.

ODPOWIEDZ