Zbyt krotka krawedz przystankowa na zakrancowanie 2 linii. Bywa, ze zjezdzaja sie dwie 105, wowczas na 128 miejsca juz nie ma.ness pisze:pasowaloby go jak 105 dac na browarna
Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
Która linia trzyma rozkład w szczycie? 161?tomi pisze:może dlatego należałoby rozważyć wprowadzenie większej liczby linii co 12-15 min. niż 128, które z przyczyn obiektywnych nie trzyma rozkładu w szczycie (powrót do 512+157+186 byłby optymalny, ale wiem, że jest to już niemożliwe)
O tak. Buspas od Centralnego do Żelaznej naprawdę spełnia swoją rolę. Zawsze na trzecim kole. Zawsze burdel na kółkach.KwZ pisze:128 jednak ma bardzo dużą część trasy po buspasie
Kie? Na 128 trzeba się nieźle napocić, aby na Foksalu nie mieć +2, od święta +3. A z Foksalu do DH Smyk - kolejne dwie minuty.ness pisze:Wiekszosc opoznien 128 jest pewnie przez pierdzielnik na mariensztacie
O tym, że buspas w Al. Jerozolimskich jest taki sobie, to ja wiem. Ja raczej w sensie "na trasie 128 mniej korków nie będzie". Ani żadnej innej.Pawel_ pisze:O tak. Buspas od Centralnego do Żelaznej naprawdę spełnia swoją rolę. Zawsze na trzecim kole. Zawsze burdel na kółkach.KwZ pisze: 128 jednak ma bardzo dużą część trasy po buspasie
[ Dodano: |11 Gru 2011|, 2011 18:59 ]
Pawel_ pisze:Która linia trzyma rozkład w szczycie? 161?
W każdym razie nie ma co liczyć na linie w mieście. Wyjątek: 521tomi pisze:chyba tylko 206
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Śmiem stwierdzić, że i z 3-4 światłami może być problem Korki na Potrzebnej i Gniewkowskiej są naprawdę spore...sprokett pisze:Odkad zamknieta jest Dzwigowa przejazd przez Odolany zyskal na popularnosci. Bywa, ze 206 skrzyz Sympatyczna/Potrzebna przejezdza dopiero na 3-4 swiatlach - a zatem nie trzyma:)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jeśli ta skm-ka będzie jeździła równie niezawodnie, jak pociągi do Radomia, to wiele powodzenia tej koncepcji nie wróżę, przynajmniej w odniesieniu do pasażerów w zasięgu tramwaju...wojtor pisze:Południowy Rakowiec może wracać z Centrum SKM-ką na lotnisko.drja pisze:. No i wciąż pozostaje problem powrotów z centrum via ŻiW na płd. Rakowiec, tutaj 228 nic nie dało. No ale bez puszczenia autobusu na zachód Racławicką nic tu nie poprawi sytuacji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Znowu lokalna rzeczywistość? Może warto wydzielić wątek, wydaje mi się że jednak większy obszar Ochoty ma tramwaj, niż jest okolicą ZP Jasielska...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Południowy Rakowiec jest także w zasięgu tramwaju. Nawet jest taka stacja, PKP Rakowiec, z przesiadką na tramwaj. No ale ja się pewnie nie znam...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.