Strona 167 z 365

: 10 gru 2011, 23:53
autor: sprokett
ness pisze:pasowaloby go jak 105 dac na browarna
Zbyt krotka krawedz przystankowa na zakrancowanie 2 linii. Bywa, ze zjezdzaja sie dwie 105, wowczas na 128 miejsca juz nie ma.

: 11 gru 2011, 0:03
autor: KwZ
Pl. Zawiszy potrafi być nieprzyjemny. A jak jest źle, to ŻiW stoi po horyzont.

: 11 gru 2011, 18:33
autor: Pawel_
tomi pisze:może dlatego należałoby rozważyć wprowadzenie większej liczby linii co 12-15 min. niż 128, które z przyczyn obiektywnych nie trzyma rozkładu w szczycie (powrót do 512+157+186 byłby optymalny, ale wiem, że jest to już niemożliwe)
Która linia trzyma rozkład w szczycie? 161?
KwZ pisze:128 jednak ma bardzo dużą część trasy po buspasie
O tak. Buspas od Centralnego do Żelaznej naprawdę spełnia swoją rolę. Zawsze na trzecim kole. Zawsze burdel na kółkach.
ness pisze:Wiekszosc opoznien 128 jest pewnie przez pierdzielnik na mariensztacie
Kie? Na 128 trzeba się nieźle napocić, aby na Foksalu nie mieć +2, od święta +3. A z Foksalu do DH Smyk - kolejne dwie minuty. :)

: 11 gru 2011, 18:56
autor: tomi
Pawel_ pisze:Która linia trzyma rozkład w szczycie? 161?
chyba tylko 206 :)

: 11 gru 2011, 18:58
autor: KwZ
Pawel_ pisze:
KwZ pisze: 128 jednak ma bardzo dużą część trasy po buspasie
O tak. Buspas od Centralnego do Żelaznej naprawdę spełnia swoją rolę. Zawsze na trzecim kole. Zawsze burdel na kółkach.
O tym, że buspas w Al. Jerozolimskich jest taki sobie, to ja wiem. Ja raczej w sensie "na trasie 128 mniej korków nie będzie". Ani żadnej innej.

[ Dodano: |11 Gru 2011|, 2011 18:59 ]
Pawel_ pisze:Która linia trzyma rozkład w szczycie? 161?
tomi pisze:chyba tylko 206 :)
W każdym razie nie ma co liczyć na linie w mieście. Wyjątek: 521 :P

: 11 gru 2011, 19:18
autor: sprokett
Odkad zamknieta jest Dzwigowa przejazd przez Odolany zyskal na popularnosci. Bywa, ze 206 skrzyz Sympatyczna/Potrzebna przejezdza dopiero na 3-4 swiatlach - a zatem nie trzyma:)

: 11 gru 2011, 19:22
autor: KwZ
Sprokett, pobiłeś rekord. Nie jestem autorem ani słowa z powyższego cytatu.

: 11 gru 2011, 22:25
autor: Kleszczu
sprokett pisze:Odkad zamknieta jest Dzwigowa przejazd przez Odolany zyskal na popularnosci. Bywa, ze 206 skrzyz Sympatyczna/Potrzebna przejezdza dopiero na 3-4 swiatlach - a zatem nie trzyma:)
Śmiem stwierdzić, że i z 3-4 światłami może być problem ;) Korki na Potrzebnej i Gniewkowskiej są naprawdę spore...

: 12 gru 2011, 16:48
autor: wojtor
drja pisze:. No i wciąż pozostaje problem powrotów z centrum via ŻiW na płd. Rakowiec, tutaj 228 nic nie dało. No ale bez puszczenia autobusu na zachód Racławicką nic tu nie poprawi sytuacji.
Południowy Rakowiec może wracać z Centrum SKM-ką na lotnisko.

: 12 gru 2011, 17:13
autor: KwZ
Oraz KM, ale wątpię, żeby im się chciało dokładać niewygodną przesiadkę. Może w przyszłości, jak korki na ŻiW wzrosną.

: 12 gru 2011, 19:00
autor: Glonojad
wojtor pisze:
drja pisze:. No i wciąż pozostaje problem powrotów z centrum via ŻiW na płd. Rakowiec, tutaj 228 nic nie dało. No ale bez puszczenia autobusu na zachód Racławicką nic tu nie poprawi sytuacji.
Południowy Rakowiec może wracać z Centrum SKM-ką na lotnisko.
Jeśli ta skm-ka będzie jeździła równie niezawodnie, jak pociągi do Radomia, to wiele powodzenia tej koncepcji nie wróżę, przynajmniej w odniesieniu do pasażerów w zasięgu tramwaju...

: 12 gru 2011, 19:55
autor: KwZ
Ci to w ogóle są poza dyskusją; mowa była o ludziach z ZP Jasielska.

: 12 gru 2011, 19:58
autor: Glonojad
Znowu lokalna rzeczywistość? Może warto wydzielić wątek, wydaje mi się że jednak większy obszar Ochoty ma tramwaj, niż jest okolicą ZP Jasielska...

: 12 gru 2011, 20:01
autor: KwZ
Glonojadzie, ale teraz to ty się wciąłeś z ludźmi w zasięgu tramwaju.

: 12 gru 2011, 20:03
autor: Glonojad
Południowy Rakowiec jest także w zasięgu tramwaju. Nawet jest taka stacja, PKP Rakowiec, z przesiadką na tramwaj. No ale ja się pewnie nie znam...