: 10 gru 2011, 23:53
Zbyt krotka krawedz przystankowa na zakrancowanie 2 linii. Bywa, ze zjezdzaja sie dwie 105, wowczas na 128 miejsca juz nie ma.ness pisze:pasowaloby go jak 105 dac na browarna
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Zbyt krotka krawedz przystankowa na zakrancowanie 2 linii. Bywa, ze zjezdzaja sie dwie 105, wowczas na 128 miejsca juz nie ma.ness pisze:pasowaloby go jak 105 dac na browarna
Która linia trzyma rozkład w szczycie? 161?tomi pisze:może dlatego należałoby rozważyć wprowadzenie większej liczby linii co 12-15 min. niż 128, które z przyczyn obiektywnych nie trzyma rozkładu w szczycie (powrót do 512+157+186 byłby optymalny, ale wiem, że jest to już niemożliwe)
O tak. Buspas od Centralnego do Żelaznej naprawdę spełnia swoją rolę. Zawsze na trzecim kole. Zawsze burdel na kółkach.KwZ pisze:128 jednak ma bardzo dużą część trasy po buspasie
Kie? Na 128 trzeba się nieźle napocić, aby na Foksalu nie mieć +2, od święta +3. A z Foksalu do DH Smyk - kolejne dwie minuty.ness pisze:Wiekszosc opoznien 128 jest pewnie przez pierdzielnik na mariensztacie
chyba tylko 206Pawel_ pisze:Która linia trzyma rozkład w szczycie? 161?
O tym, że buspas w Al. Jerozolimskich jest taki sobie, to ja wiem. Ja raczej w sensie "na trasie 128 mniej korków nie będzie". Ani żadnej innej.Pawel_ pisze:O tak. Buspas od Centralnego do Żelaznej naprawdę spełnia swoją rolę. Zawsze na trzecim kole. Zawsze burdel na kółkach.KwZ pisze: 128 jednak ma bardzo dużą część trasy po buspasie
Pawel_ pisze:Która linia trzyma rozkład w szczycie? 161?
W każdym razie nie ma co liczyć na linie w mieście. Wyjątek: 521tomi pisze:chyba tylko 206
Śmiem stwierdzić, że i z 3-4 światłami może być problemsprokett pisze:Odkad zamknieta jest Dzwigowa przejazd przez Odolany zyskal na popularnosci. Bywa, ze 206 skrzyz Sympatyczna/Potrzebna przejezdza dopiero na 3-4 swiatlach - a zatem nie trzyma:)
Południowy Rakowiec może wracać z Centrum SKM-ką na lotnisko.drja pisze:. No i wciąż pozostaje problem powrotów z centrum via ŻiW na płd. Rakowiec, tutaj 228 nic nie dało. No ale bez puszczenia autobusu na zachód Racławicką nic tu nie poprawi sytuacji.
Jeśli ta skm-ka będzie jeździła równie niezawodnie, jak pociągi do Radomia, to wiele powodzenia tej koncepcji nie wróżę, przynajmniej w odniesieniu do pasażerów w zasięgu tramwaju...wojtor pisze:Południowy Rakowiec może wracać z Centrum SKM-ką na lotnisko.drja pisze:. No i wciąż pozostaje problem powrotów z centrum via ŻiW na płd. Rakowiec, tutaj 228 nic nie dało. No ale bez puszczenia autobusu na zachód Racławicką nic tu nie poprawi sytuacji.