Glonojad pisze:Bez linkowania oraz - jako, że Agora - bez cytowania.
Ale że Autobus Czerwony to Agora?
Os0 pisze:226 zapełnia i opróżnia się przy skręcie w Jagiellońską. Jak ktoś chce jechać na trasę W-Z z Grochowa, to może się przesiąść na Wileńskim.
To udowadnia najwyżej, że 26 jest
niekonieczne. Natomiast nadal może stanowić optymalne rozwiązanie problemu tramów na WZ - i jako takie być
potrzebne.
Georg pisze:To po co uruchomiono 226 do MRA, a nie do pl. Hallera? Przecież jest przesiadka w tramwaj i to chyba najdogodniejsza z możliwych?
Żeby zaoszczędzić na tworzeniu, a potem korzystaniu z pętli. Zresztą gołym okiem widać, że to 226 oferuje znacznie mniejszą podaż niż 26.
MichalJ pisze:Jeszcze raz - czy ktoś robił badania, czy pasażerowie na mostach jadą na lewy brzeg docelowo, czy na przesiadkę?
Obawiam się, że tego nie wie nawet ZTM.
Jedna linia na FSO, zamiast trzech poprzednio, to jednak dla mnie dosyć totalny pomysł. Szczerze mówiąc, w ogóle nie podoba mi się pomysł powrotu 21. Taka linia będzie z konieczności słaba, dublować 509 (ale, skręcając w Kijowską, dość nieudolnie). Zresztą skutków tych ruchów na Marszałkowskiej jest więcej: 3 linie na Szmulkach (21, 7 i 28), i, co nie podoba mi się najbardziej, zdjęcie jednej linii z Marszałkowskiej. Bo jeśli dobrze liczę, 18 tam nic nie zastąpi (zostaną 35, 15 oraz 4).
Z tym 28 można by trochę poprawić, gdyby miało pojechać na Wiatrak zamiast zlikwidowanej 6 (a silna 17 na Młociny/Tarchomin).
Glonojad pisze:Ponieważ Wiatrak i tak wysiada przy Wileńskim i jest mu dokładnie wszystko jedno, jakim numerem pojedzie.
Tak, ale mi chodzi po głowie rozwiązanie pokroju 3, 26 na Targowej (+28 na Wschodni). I tyle - 6 jw.
Można na ten problem popatrzyć od strony WZ. Ile tramwajów ma na niej zostać? 20 (FSO albo, u Osy, na Czynszową), 23 (Bródno), 26? Jeśli tak, to dokąd 26? Skręt w prawo jest dla mnie naturalny.
Nadmieniam, że razem z tym powinno się pomyśleć o autobusach na WZ. 190, a 160 też? W końcu głupio zostawiać (silną!) linię autobusową łączącą Wileniaka z Rondem ONZ, choć wydaje się to wcale optymalne...
Tylko nie jestem pewien, czy dyskusja to w tym wątku.
A rozważania powinno się zacząć od tego, czy ma zostać skręt na Bankowym