O nowym rozkładzie jazdy KM i SKM w 2011 r.

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 04 gru 2010, 12:05

Poranny takt z Radomia do Warszawy całkiem przyzwoity. Plus za przyśpieszony po 19 z Warszawy. Szkoda tylko pociągu do Warki po 22.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ted
Posty: 7
Rejestracja: 30 lis 2010, 22:34

Post autor: ted » 04 gru 2010, 12:49

rufio198 pisze:
ted pisze: Tak, bo najbardziej brakuje taboru w soboty i niedziele.
Poza tym przecież skład nie może tak stać 3 dni bez PK!
Jak poczytać wasze zarzuty, drodzy pracownicy KM, to ręce opadają.
A niech se stoi. Tylko po co ZM chrzani że ułożyło obiegi tak że tabor jest racjonalnie wykorzystywany??
No tłumacz takiemu, a on dalej swoje. W C jeździ ze 2 razy mniej pociągów niż w dzień powszedni. Połowa taboru stoi. Co za róźnica gdzie? O racjonalnym wykorzystaniu decydują obiegi w dzień roboczy w szczycie. Rozumiem, że powinien wracać w piątek wieczorem na pusto do Warszawy, a w niedzielę wieczorem wyjeżdżać również na pusto.
rufio198 pisze: Wiesz że chrzanisz i to bez sensu. W świetle awantur w Nasielsku, jak nie ma pociągu do Działdowa.
Jakich awantur? Ty sobie tam pojedź i zobacz ile tam jeździ osób - po kilkanaście w pociągu, z wyjątkim tego pierwszego rano, gdzie jest kilkadziesiąt. Już PLKa tam skutecznie zniechęciła ludzi do kolei swoją modernizacją. Martwisz się o przesiadkę 100, czy 200 osób, a masz gdzieś tysiące pasażerów, którzy wrócą na odcinek Nasielsk - Warszawa, jeśli pociągi zaczną tam jeździć normalnie.

podrozny113
Posty: 202
Rejestracja: 09 sty 2009, 15:06

Post autor: podrozny113 » 04 gru 2010, 12:50

Różnice w stosunku do rozkładu przygotowanego przez ZM jednak występują, czasem dość znaczne. Po ch KolMazy to ruszają? ZM jest za ten rozkład odpowiedzialne i w razie czego to oni dostają po dupie. A tak znowu będzie przepychanka w stylu "dobrze chcieliśmy ale beton popsuł" i odpowiedzialność się rozmyje, a winnych nie będzie.

ted
Posty: 7
Rejestracja: 30 lis 2010, 22:34

Post autor: ted » 04 gru 2010, 12:53

marcin89 pisze: I po co jeszcze robić pociąg który nie zatrzymuje się tylko na dwóch stacjach między Siedlcami a Wawą? Zarobi na tym 2, może 3 min a zamieszania może być sporo...
Jeśli wywalono 2 przystanki "od czapy" to myślę, że chodziło o wyżyłowanie czasu przejazdu. Pewnie musi zdążyć przed pospiesznym, bo inaczej w ogóle ten pociąg by się tam nie zmieścił. Lepiej mieć brak postoju na 2 najsłabszych przystankach niż brak pociągu i dotkliwą lukę.

mamadoo
Posty: 202
Rejestracja: 11 gru 2006, 13:10
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: mamadoo » 04 gru 2010, 13:05

Myślałem, że już będzie pięknie a tu 18-minutowa dziura między godziną 8:24 a 8:42 w połączeniach z Rembertowa do centrum. Ani Kolei Mazowieckich ani SKM. Kto wymyśla tak wytaktowany rozkład jazdy?

marekw
Posty: 16
Rejestracja: 03 gru 2010, 23:31

Post autor: marekw » 04 gru 2010, 13:05

A czemu nie ma tego pociągu??
- poc. Kasztanka Siedlce 8:22-Warszawa Zachodnia (przyspieszony), Mińsk Maz odj. 8:58 (pociąg był w wersji rozkładu jazdy z 26 XI),

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 04 gru 2010, 13:33

Jeśli poprzedzający Siedlce-Warszawa będzie dzięki temu miał 2 jednostki to dobrze. Jeśli będzie miał jedną to będzie żart.

[ Dodano: |4 Gru 2010|, 2010 13:45 ]
W projektach nie było chyba tylu pociągów pomijających przystanki Cisie, Dębe Wielkie i Wrzosów. To może i dobrze, ale... Czy 3 minuty zysku są warte komplikacjom w zakresie informowania pasażerów na podmiejskiej? Może lepiej od razu wprowadzić coś takiego, że jeśli ktoś się pomyli i pojedzie do Nowego Dębego lub Mińska, a nie ma takiego biletu, to nie płaci kary i jeszcze może wrócić na swój przystanek?
Widzę że chodzi tu o nieblokowanie Poloneza, Łukowianki i TLK Terespol przez te kilka minut. W sumie dobry pomysł. Tylko będzie to samo samo co z Bolimkiem...

[ Dodano: |4 Gru 2010|, 2010 13:59 ]
@ Rembertów rano
Jest 7:16 z Rembertowa i ma uzasadnienie długą przerwą.
Ale w nowym rozkładzie o 7:19 zatrzyma się pociąg osobowy Mińsk-Zachodnia-GK. Więc nie wiadomo czy będzie potrzebna w ogóle jakaś wtyczka.
Poza tym uważam że Rembertów (i Gołąbki/Niedźwiadek/Włochy) to interes ZTM-SKM, a nie KM.

PePe
Posty: 271
Rejestracja: 24 gru 2008, 13:38
Lokalizacja: Rembertów

Post autor: PePe » 04 gru 2010, 14:08

zofey pisze:interes ZTM-SKM, a nie KM.
SKM podstawia skład o 7:06 więc też wspomaga Rembertów dojeżdżający na 7:30-8:00 do pracy
a czy jest on w nowym rozkładzie to nie wiem
zofey pisze:Jest 7:16 z Rembertowa
?? a w jakiej relacji??

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 04 gru 2010, 14:15

ted pisze:
rufio198 pisze:

o teraz, kiedy połowa taboru w ogóle stoi żeby go odmrozić jest to istotne.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 04 gru 2010, 14:23

Jest 7:16 z Rembertowa


?? a w jakiej relacji??
Chodzi o to że teraz jest 7:16 z Rembertowa, a będzie 7:19 w Rembertowie tylko że z Mińska. Ktoś tu wcześniej pisał że będzie tego 7:16 brakowało, ale trochę bez sensu byłoby puszczanie tego przed mińskim - teraz przed nim i po nim nic nie ma, dlatego jeździ.

ps. A o 7:15 będzie SKM z Sulejówka. Więc ta konkretna pora, tego co jeszcze jest z Rembertowa, będzie mocno obsadzona. Jeśli oba przyjadą planowo to do któregoś na pewno się wszyscy zmieszczą.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 04 gru 2010, 16:44

Co to za jaja na KM8 z nocnym pociągiem do Radomia? Odjazd ze Wschodniej 23:24, z Centralnej 0:40?! 8-(
noidea

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27447
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 gru 2010, 17:07

mamadoo pisze:Myślałem, że już będzie pięknie a tu 18-minutowa dziura między godziną 8:24 a 8:42 w połączeniach z Rembertowa do centrum. Ani Kolei Mazowieckich ani SKM. Kto wymyśla tak wytaktowany rozkład jazdy?
Jest 8:36 z Tłuszcza.

[ Dodano: |4 Gru 2010|, 2010 17:09 ]
Adam G. pisze:Odjazd ze Wschodniej 23:24, z Centralnej 0:40?! 8-(
Pewnie błąd, DB twierdzi, że z WW 0:30. Acz ten pociąg to w ogóle są jaja.. :/
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 04 gru 2010, 17:13

Spokojna głowa, zetną go dosyć szybko... ;)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 04 gru 2010, 17:15

fik pisze:Pewnie błąd, DB twierdzi, że z WW 0:30. Acz ten pociąg to w ogóle są jaja.. :/
Dziwi mnie też nocne S9 czy pociąg do Wołomina przy braku jakiegokolwiek nocnego połączenia np. do Grodziska Mazowieckiego... To w związku z jakimiś remontami, czy ktoś uznał, że nocny pociąg się tam nie przyda? :>
noidea

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 04 gru 2010, 17:56

ted pisze:
No tłumacz takiemu, a on dalej swoje. W C jeździ ze 2 razy mniej pociągów niż w dzień powszedni. Połowa taboru stoi. Co za róźnica gdzie? .
Pokaż mi ten tabor stojący w weekendy? Po za tym jeżeli jednostka pojedzie w piątek wieczorem to ma w najlepszym wypadku PK ważne do rana do poniedziałku więc i tak musi zjechać na szopę. Czyli trzeba robić PK dla ezeta tylko po to aby pojechał sobie na weekend postać na stacji zwrotnej czyli zrobi jakiś wyczesany przebieg między przeglądami rzędu 200 km. Po za tym:

a) zamarznąć
b) moją ją wymalować
c) trzba płacić osiowe za postój w torach postojowych PLK
d) można jej potem nie uruchomić (kwestie techniczne których nie będe rozwijał)

Jest różnica?
Także tłumaczyć to widać trzeba ale Tobie kolego ted.

ODPOWIEDZ