Strona 18 z 94

: 06 sty 2012, 17:52
autor: bartoni722
sprokett pisze:
KwZ pisze:ecież cały czas ci tłumaczymy, że nie z powodu CH Arkadii.
i do tej pory nie wytlumaczyliscie!!!!
po co 17stke planuje sie na Tarchomin? tylko konkrety proszę?
Żebyś szybko dojechał do pracy, nie spóźniał się i miał na McD dla swoich dzieci. :)

: 06 sty 2012, 17:53
autor: sprokett
fik pisze:Ale czas przejazdu 126 podałeś szczytowy
a to przepraszam - juz sie poprawiam 18:00 NDW - 18:49 CHT - zadowolony?

: 06 sty 2012, 17:58
autor: sprokett
bartoni722 pisze:Żebyś szybko dojechał do pracy
17stka mam gdzies szybko dojechac? :D :D :D
Obawiam sie, ze 510 bede szybciej:)

: 06 sty 2012, 17:58
autor: KwZ
sprokett pisze:i do tej pory nie wytlumaczyliscie!!!!
po co 17stke planuje sie na Tarchomin? tylko konkrety proszę?
KwZ pisze:Tramwaj, który ma dowozić do metra, a dalej tylko przy okazji. Na tym się zaoszczędzi w tym sensie, że wzkm 17 na Marymonckiej nie będą puste.
Dodam jeszcze, że oczywiście ma dowozić Marymoncką do M Marymont oraz miasta.

: 06 sty 2012, 17:59
autor: bartoni722
Nie. Żebyś szybko dojechał do metra, a do pracy metrem.

: 06 sty 2012, 17:59
autor: KwZ
sprokett pisze:17stka mam gdzies szybko dojechac? :D :D :D
Owszem, bo odpada 15 min na korki.

: 06 sty 2012, 18:01
autor: Os0
KwZ pisze:
sprokett pisze:17stka mam gdzies szybko dojechac? :D :D :D
Owszem, bo odpada 15 min na korki.
Oby sygnalizacje poprawili na Marymonckiej do tego 2013/2014 roku, wtedy będzie prawie raj :P

: 06 sty 2012, 18:02
autor: Szeregowy_Równoległy
sprokett pisze:
bartoni722 pisze:Żebyś szybko dojechał do pracy
17stka mam gdzies szybko dojechac? :D :D :D
Obawiam sie, ze 510 bede szybciej:)
Offtop: zdarza ci się zbiorkomem jakoś w miarę szybko dojechać do pracy? Bo relacja nie jest chyba najszczęśliwsza :)

: 06 sty 2012, 18:04
autor: KwZ
Os0 pisze:Oby sygnalizacje poprawili na Marymonckiej do tego 2013/2014 roku, wtedy będzie prawie raj :P
Nie jeżdżę tamtędy tramwajem, więc nie wiem, ale przecież jedyne skrzyżowanie tramów jest z Podleśną, więc tam powinien być szybki tramwaj i tak. Czy nie dlatego wybudowano go po zewnętrznej stronie Marymonckiej?

: 06 sty 2012, 18:04
autor: sprokett
bartoni722 pisze:Nie. Żebyś szybko dojechał do metra, a do pracy metrem.
bzdura! 11stka ma byc przedluzeniem metra!
Natomiast przedluzenie 17stki na Tarchomin planowano, gdyz widziano potrzebe bezposredniego skomunikowania tego ciagu z Tarchodworami - co obecnie jest sprzeczne z planami kasacji 510 z tego ciagu (caly czas o tym tutaj pisze i do niektorych nie dociera).

: 06 sty 2012, 18:06
autor: KwZ
sprokett pisze:11stka ma byc przedluzeniem metra!
Znaczy się 5?
sprokett pisze: bezposredniego skomunikowania tego ciagu z Tarchodworami
Masz na myśli JPII? Co ci po bezpośredniości, jak stoisz w korku?

: 06 sty 2012, 18:07
autor: fik
sprokett pisze: Natomiast przedluzenie 17stki na Tarchomin planowano, gdyz widziano potrzebe bezposredniego skomunikowania tego ciagu z Tarchodworami - co obecnie jest sprzeczne z planami kasacji 510 z tego ciagu (caly czas o tym tutaj pisze i do niektorych nie dociera).
Nie, to do ciebie nie dociera, że nie ma potrzeby bezpośredniej komunikacji tego ciągu z Tarchodworami. Nowe 17, tak jak obecne 17, będzie podstawową linią w relacji JP2-Tarcho, ale odpadnie przesiadka w autobus. 510 od bardzo dawna pełni absolutnie marginalną rolę i dlatego jej likwidacja jest bez znaczenia dla tego połączenia.

: 06 sty 2012, 18:08
autor: sprokett
Szeregowy_Równoległy pisze:Offtop: zdarza ci się zbiorkomem jakoś w miarę szybko dojechać do pracy? Bo relacja nie jest chyba najszczęśliwsza
Oczywiscie, ze nie, bo zmuszany jestem codziennie do 856 "atrakcyjnych i dogodnych" przesiadek (OT).

: 06 sty 2012, 18:08
autor: Aleksander2560
fik pisze:
sprokett pisze: Natomiast przedluzenie 17stki na Tarchomin planowano, gdyz widziano potrzebe bezposredniego skomunikowania tego ciagu z Tarchodworami - co obecnie jest sprzeczne z planami kasacji 510 z tego ciagu (caly czas o tym tutaj pisze i do niektorych nie dociera).
Nie, to do ciebie nie dociera, że nie ma potrzeby bezpośredniej komunikacji tego ciągu z Tarchodworami. Nowe 17, tak jak obecne 17, będzie podstawową linią w relacji JP2-Tarcho, ale odpadnie przesiadka w autobus. 510 od bardzo dawna pełni absolutnie marginalną rolę i dlatego jej likwidacja jest bez znaczenia dla tego połączenia.
Wszystko po to, by móc zasilić prywatny autobus panów z ZTMu, czyli "nowe" 508...

Nadal uważam, że większym skandalem jest cięcie trasy linii 503.

: 06 sty 2012, 18:11
autor: KwZ
Aleksander2560 pisze:prywatny autobus panów z ZTMu, czyli "nowe" 508...
:-s O co ci chodzi?