Warszawskie dworce i przystanki kolejowe
Moderator: JacekM
I wtedy na przystanku Stalowa żadnych pociągów nie będzie, więc problem przesiadki z metra sam się rozwiąże.fik pisze: a) wszystkie pociągi z Legionowa powinny jechać na Gdański
b) wszystkie pociągi z Chopina powinny jechać na Śródmieście.
Tylko wtedy oferta będzie przejrzysta i prosta w interpretacji, ale to jest jednoznaczne z tym, że żaden pociąg z Legionowa nie będzie pociągiem na Chopina.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na przystanku Stalowa wtedy będą pociągi z Rembertowa do Ożarowa przecież, zgodnie z planamiMichalJ pisze:I wtedy na przystanku Stalowa żadnych pociągów nie będzie, więc problem przesiadki z metra sam się rozwiąże.fik pisze: a) wszystkie pociągi z Legionowa powinny jechać na Gdański
b) wszystkie pociągi z Chopina powinny jechać na Śródmieście.
Tylko wtedy oferta będzie przejrzysta i prosta w interpretacji, ale to jest jednoznaczne z tym, że żaden pociąg z Legionowa nie będzie pociągiem na Chopina.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Niewątpliwie Piaseczno-Gdańska-Modlin i Okęcie-Śródmieście wiele problemów by rozwiązało, tylko by wymagało częstotliwości 15 (albo nawet 10) każdej z tych linii i nie zostawiłoby slotu na pospieszne do Radomia (a może nie trzeba?)...Emyl pisze:Acz teoretycznie mogą być jednoperonowe przesiadki, jeśliby połączyć R8 i R9.
A z Pragi (Południe zwłaszcza) do Legionowa to czym?
A w zasadzie to czemu? Nie mogą wszystkie pociągi jechać na Centralny lub Śródmieście? S3 może jechać do Piaseczna, a na lotnisko co 15 min naprzemiennie S2 i KML.Emyl pisze:Also, rozbijasz potok na dwie stacje w Śródmieściu.
Nie będę się upierał co do konieczności puszczania KM na lotnisko. To była tylko moja prywatna opinia, że te pociągi prezentują się o wiele lepiej na linii wożącej turystów z lotniska i trochę szkoda mi zabierać tych pociągów stamtąd.
Edit:
O, dalej nie ma łączenia postów?
Edit:
O, dalej nie ma łączenia postów?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Raz jeszcze: ze Śródmieścia nie można pojechać do Legionowa. Dlatego obecnie S3 i RL zapychają przepustowość linii dalekobieżnej, co w żadnym stopniu nie jest dobre ani dla kolei regionalnej i aglomeracyjnej, ani dla dalekobieżnej.reserved pisze:A w zasadzie to czemu? Nie mogą wszystkie pociągi jechać na Centralny lub Śródmieście? S3 może jechać do Piaseczna, a na lotnisko co 15 min naprzemiennie S2 i KML.Emyl pisze:Also, rozbijasz potok na dwie stacje w Śródmieściu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Taka teza jest odrobinę za mocna.fik pisze: Raz jeszcze: ze Śródmieścia nie można pojechać do Legionowa.
Technicznie się nie da? O to nawet nie wiedziałem. I tego problemu w żaden sposób nie da się rozwiązać? Bo inaczej to kicha...
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W przypadku, gdy rozmawiamy o kursowaniu liniowym - nie jest ani trochę. Nikt tak pociągu nie wytrasuje, chyba że w środku nocy.MichalJ pisze:Taka teza jest odrobinę za mocna.fik pisze: Raz jeszcze: ze Śródmieścia nie można pojechać do Legionowa.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Kwestię lotniska można rozwiązać poprzez wycofanie KML, a skierowanie S3 co pół godziny z lotniska do Otwocka. W zamian S1 do Legionowa. I wtedy problem Centralnego dalej pozostanie, ale przynajmniej kwestia lotniska zostanie rozwiązana.
Technicznie się da, było kiedyś S3C i S3S.reserved pisze:Technicznie się nie da? O to nawet nie wiedziałem. I tego problemu w żaden sposób nie da się rozwiązać? Bo inaczej to kicha...
A jaki tu problem?fik pisze:I nadal nie rozwiązuje dzielenia podaży z Legionowa na dwa dworce.