O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 01 wrz 2009, 23:08

I to dosłownie
Trzymaj się, Stary! Dużo zdrówka!
Ja to bym widział Słonecznego we Władysławowie. :-"

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 wrz 2009, 23:15

Byleby go zaczęli sprzątać i serwisować, to i do Helu niech jedzie. Chociaż może lepiej nie...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Adamq
Posty: 151
Rejestracja: 08 sie 2008, 19:11

Post autor: Adamq » 01 wrz 2009, 23:31

kamil pisze:Adamq ,można prosić zdjęcie całej jednostki ??
Załączniki
babcia EN57-0038 DSCF2017.jpg
"Babcia" na szlaku.... pędzi do Ostrołeki

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 01 wrz 2009, 23:33

@Glon: Dopóki nie skończą modernizacji dziewiątki to są wg mnie pobożne życzenia przy rozkładzie jak w tym roku. Niestety. Dobrze, że i tak nie pojechal ze Skarżyska jak mialo być na początku ;)
@Jarek: Dzięki. Natomiast jazda do Władysławowa to przeciążona jednotorówka, manewry i trakcja spalinowa zakładając zestawienie z wagonów. Do zrobienia, pytanie tylko kiedy i jakim kosztem.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 02 wrz 2009, 16:54

bohun pisze:@Jarek: Dzięki. Natomiast jazda do Władysławowa to przeciążona jednotorówka, manewry i trakcja spalinowa zakładając zestawienie z wagonów. Do zrobienia, pytanie tylko kiedy i jakim kosztem.
Wraz z odpowiednim lokiem, a nie manerwówką :) Wszak klima ot tak nie ruszy, a wiadomo jak jest latem. A kolejny wynajem prawidłowej lokomotywy tani by nie był. Teraz wykorzystano umowę z Cargo...
Z tym Skarżyskiem ,to głupie by nie było, tylko trzeba by jeszcze z jeden wagon przynajmniej, czyli mało gdzie by się zmieścił :)

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 02 wrz 2009, 18:34

Adamq pisze:"Babcia" na szlaku.... pędzi do Ostrołeki"
Ja to mam ostatnio farta do tej jednostki. Odwiedziłem Tłuszcz, była tam 0038. Dzień później jechałem do Wyszkowa..... oczywiście 0038 (poc. 70325), :dance: za kilka dni byłem w Wieliszewie i co przyjechało na 6627 z W-wy Woli? Oczywiście 0038 :grin:
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

kamil
Posty: 75
Rejestracja: 23 sty 2009, 20:39

Post autor: kamil » 02 wrz 2009, 20:12

Wyświetlacz mały diodowy zmienili na duży...

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 02 wrz 2009, 22:17

przewoz pisze:Z tym Skarżyskiem ,to głupie by nie było, tylko trzeba by jeszcze z jeden wagon przynajmniej, czyli mało gdzie by się zmieścił :)
Niecałe 210 metrów. Nie mieści się tylko na Toruńskiej i NDM. Nie wiem jak w Szydłowcu. Oczywiście zakładając przyspieszony charakter na całej trasie.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 02 wrz 2009, 22:39

bohun pisze:
przewoz pisze:Z tym Skarżyskiem ,to głupie by nie było, tylko trzeba by jeszcze z jeden wagon przynajmniej, czyli mało gdzie by się zmieścił :)
Niecałe 210 metrów. Nie mieści się tylko na Toruńskiej i NDM. Nie wiem jak w Szydłowcu. Oczywiście zakładając przyspieszony charakter na całej trasie.
Jeśli 210m z lokiem to mógł by troszkę się "wysunąć" z peronów ;)

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 02 wrz 2009, 22:46

marcin89 pisze:Jeśli 210m z lokiem to mógł by troszkę się "wysunąć" z peronów ;)
Zależy jak jest ustawiony wskaźnik W4 (czoła pociągu). Jeśli jest na krańcu peronu to formalnie nie może się wysunąć.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 03 wrz 2009, 15:59

jeżeli zwrotnic nie ma zaraz za peronem to wyjeżdżanie lokomotywą na wysokość schodów uznałbym wręcz za grzeczność ze strony mechanika.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 05 wrz 2009, 13:01

bohun pisze:marcin89 napisał/a:
Jeśli 210m z lokiem to mógł by troszkę się "wysunąć" z peronów


Zależy jak jest ustawiony wskaźnik W4 (czoła pociągu). Jeśli jest na krańcu peronu to formalnie nie może się wysunąć.
Jechałem słonecznym 7-wagonowym i ten ostatni wagon to praktycznie na każdym przystanku już wystawał za peron. Czasem ostatnie drzwi już były poza peronem (nie zapamiętam które przystanki). dłuższy wystawał by całym wagonem po prostu.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 05 wrz 2009, 14:26

200 - 16 = 184
184 / 7 = 26,28

27,27 = driving coach
26,8 = normalny

Czyli w sumie ma prawo :o

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 05 wrz 2009, 16:01

przewoz pisze: Jechałem słonecznym 7-wagonowym i ten ostatni wagon to praktycznie na każdym przystanku już wystawał za peron. Czasem ostatnie drzwi już były poza peronem (nie zapamiętam które przystanki). dłuższy wystawał by całym wagonem po prostu.
A to proste dlaczego. Perony mają 200 metrów ot. np. w Pomiechówku. Czyli mieszczą się tam max. trzy EZT po 65 m i skład 8 wagonów po 25 m. Bombki mają 27 i 28 m (sterowniczy). Wskaźniki W4 są ustawione na początku peronu. I nazbiera się po 3x2 m + 4x2=14 m. Czyli wiadomo czemu ostatnie drzwi wystają na peronach 200 m.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 05 wrz 2009, 18:32

^^ no i plus lokomotywa... wszak to właśnie czoło pociągu i w zasadzie jak się je zatrzyma przed W4, to cały skład powinien siedzieć w peronie. Dłuższy słoneczny był by problemem lekkim.

ODPOWIEDZ