: 09 mar 2012, 19:46
Myślę, że ludzie mieszkający przy Drawskiej autobusów by nie chcieli.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
W tytule.KwZ pisze:Pół?MeWa pisze:Szkoda komentować w ogóle takie wypocinydobrze, ze dodała, że jest półamatorem
Gdzie to pisze?
Drawską i jej przedłużeniem do Włodarzewskiej (to naprawdę dziwne, ale kiedyś dało się Drawską przejechać "na wylot", a potem, jak zaczęły się budować osiedla, ta możliwość zniknęła).KwZ pisze:A dojazd do niej przez Drawską, Śmigłowca czy Włodarzewską?MeWa pisze:Co do planu - faktycznie zakłada likwidację pętli Szczęśliwice. Nowa miałaby powstać przy Włodarzewskiej w rejonie Zadumanej.
Niepotrzebne jak niepotrzebne. Przy Włodarzewskiej też mieszkają pasażerowie.KwZ pisze:Poza tym to byłyby dodatkowe, niepotrzebne kilometry.
Tak, pasażerowie 208. Ale puszczanie tam wszystkiego ze Szczęśliwic to dla mnie nadmiar.MeWa pisze:Niepotrzebne jak niepotrzebne. Przy Włodarzewskiej też mieszkają pasażerowie.
Pomijając to, że 208 jest jednokierunkowe, nie narzeka na brak pasażerów (a raczej problem jest w drugą stronę) i pętla znalazłaby się nieopodal biurowców i stacji kolejowych, to tak, masz racjęKwZ pisze:Tak, pasażerowie 208. Ale puszczanie tam wszystkiego ze Szczęśliwic to dla mnie nadmiar.MeWa pisze:Niepotrzebne jak niepotrzebne. Przy Włodarzewskiej też mieszkają pasażerowie.
No, plan akurat zakłada "wydzielone miejsce parkingowe" między dwiema uliczkami osiedlowymi na odcinku Dickensa między Szczęśliwicką a UrbanistówGlonojad pisze:Na Dickensa nie ma żadnych parkingów! Pan Projektant Planu był i widział - tam jest tylko i wyłacznie Park! Więc cóż by miał zastąpić nowy garaż?
To?! Serio??Glonojad pisze:Na Dickensa nie ma żadnych parkingów! Pan Projektant Planu był i widział - tam jest tylko i wyłacznie Park! Więc cóż by miał zastąpić nowy garaż?
Jak najbardziej.KwZ pisze:To?! Serio??Glonojad pisze:Na Dickensa nie ma żadnych parkingów! Pan Projektant Planu był i widział - tam jest tylko i wyłacznie Park! Więc cóż by miał zastąpić nowy garaż?
Tu tekst i rysunki planu.Fik pisze:Nie wiem, skąd ta informacja o likwidacji pętli autobusowej - w wersji planu, którą ja widziałem (ze strony IOiW, a jakże) pozostaje ona na obecnym miejscu, z warunkowym dopuszczeniem pętli tramwajowej tamże.
Jak to nie ma? A "1 KA" pod "B1" pomiędzy Zadumaną, Trasą N-S, Al. Jerozolimskimi i Włodarzewską? Przy czym zgodnie z tekstem, może to być pętla tramwajowaKwZ pisze:Poza tym żadna inna działka nie ma wpisane KA.
Co tu dziwnego, skoro pętla jest docelowo przeznaczona do likwidacji?KwZ pisze:Działka E1.1 ma wpisane KA/MW/U, czyli komunikacja autobusowa (teren pętli)/mieszkaniówka wielorodzinna/usługi. Natomiast dziwi minimalna wysokość zabudowy (3 kond.) i brak wyrysowanego wjazdu na nią. Jest także nieco przycięta od zachodu w porównaniu do dotychczasowej pętli - jakby miała zostać, ale zmniejszona pod projektowany szpaler drzew
Czyli wolna droga dla miasta do sprzedania terenu pętliWarunki zabudowy i zagospodarowania terenu oraz zasady ochrony i kształtowania ładu przestrzennego: Ustala się likwidację lub przeniesienie w inne miejsce istniejącej pętli autobusowej.
Warunki tymczasowego zagospodarowania: Dopuszcza się zachowanie, remont lub przebudowę istniejącej pętli autobusowej do czasu jej likwidacji lub przeniesienia w inne miejsce.
Szczerze nie wiedziałem, że na Szczęśliwickiej planowany jest jakikolwiek tramwaj: ... - Szczęśliwicka - Dickensa - Drawska - Trasa N-S. Skąd ta linia miałaby prowadzić?Ustala się zasady obsługi terenu objętego planem przez komunikację tramwajową:
1) ustala się zachowanie, przebudowę, modernizację istniejącej linii tramwajowej w ulicy Grójeckiej;
2) rozwiązania techniczne torowiska tramwajowego powinny zapewniać ograniczenie uciążliwości związanej z hałasem i drganiami, tak aby uciążliwość ta nie wykraczała poza linie rozgraniczające ul. Grójeckiej;
3) dopuszcza się zachowanie dotychczasowej lokalizacji przystanków tramwajowych lub wyznaczenie nowych lokalizacji przystanków tramwajowych, np. w miejscach wskazanych na rysunku planu;
4) w związku z projektowaną realizacją linii tramwajowej w ul. Szczęśliwickiej dopuszcza się realizację linii tramwajowej stanowiącej jej przedłużenie, w szczególności na terenie ulic: Drawskiej 1KDL, 2KDL, 1KD-PM oraz na terenach położonych w liniach rozgraniczających Trasy N-S 2KDGP; rozwiązania techniczne torowiska tramwajowego powinny zapewniać ograniczenie uciążliwości związanej z hałasem i drganiami, tak aby uciążliwość ta nie wykraczała poza linie rozgraniczające
ulic i placów;
5) dopuszcza się realizację pętli tramwajowej lub przystanku końcowego na terenie oznaczonym na rysunku planu symbolem 1KA w rejonie węzła Al. Jerozolimskich z Trasą N-S lub na terenie położonym w liniach rozgraniczających Trasy N-S; przy czym obiekty i urządzenia tramwajowe nie mogą kolidować z ruchem kołowym.