Strona 177 z 365

: 10 mar 2012, 11:50
autor: KwZ
reserved pisze:Na Sielcach jest jeszcze wisłostrada?
Może Czerniakowska już się nie nazywa Wisłostradą (ale czy na pewno?), ale funkcjonalnie przenosi ten sam ruch. Patrz, jeśli chcesz DK7 wysłać tak jak dziś S79 - DS - Wisłostrada, to Czerniakowska jest nieodzowna.
reserved pisze:Nie wiem o co mi chodzi bo nie znam konkretów planu.
Jak kobieta. To sobie obejrzyj, w końcu jesteś nim bardziej zainteresowany ode mnie.
reserved pisze:Znaczy jakby mi na Włodarzewskiej więcej autobusów dali to ja bym wcale nie narzekał. ;-)
Poniekąd piszę o Drawskiej...
reserved pisze: A ciekawy jestem czy ktoś z was widział jakieś plany ew. komunikacji miejskiej na tej trasie NS czy to będzie tylko ruch tranzytowy samochodowy?
KwZ pisze:Przy dzisiejszym poziomie planowania to co będzie za np. 6 lat to zupełne wróżenie z fusów. Ja bym się spodziewał, że zostanie bez komunikacji, tak jak S8.
Lecz przystanki są narysowane, np. na przedłużeniu Przy Parku.

[ Dodano: |10 Mar 2012|, 2012 11:59 ]
reserved pisze:Natomiast ja ostatnio podpisywałem kartkę protestacyjną pod wnioskiem o utworzenie bodajże z 7 nowych pubów w parku szczęśliwickim. To jest masakra, że z tego parku chcą zrobić drugi Powsin.
Pod wnioskiem o utworzenie czy w proteście przeciw utworzeniu?

: 10 mar 2012, 12:09
autor: reserved
KwZ pisze:Pod wnioskiem o utworzenie czy w proteście przeciw utworzeniu?
Znaczy w proteście przeciw utworzeniu.

[ Dodano: |10 Mar 2012|, 2012 12:18 ]
Lecz przystanki są narysowane, np. na przedłużeniu Przy Parku.
Mógłbyś podać link? Bo jest sporo tych różnych mapek a chciałbym zobaczyć tą na którą je widzisz.

: 10 mar 2012, 12:24
autor: KwZ
MeWa dziś w nocy pisze:Tu tekst i rysunki planu.

http://bip.warszawa.pl/Me...d_wylozenie.htm
reserved pisze:Natomiast ja ostatnio podpisywałem kartkę protestacyjną pod wnioskiem o utworzenie bodajże z 7 nowych pubów w parku szczęśliwickim. To jest masakra, że z tego parku chcą zrobić drugi Powsin.
7 to może za dużo, ale generalnie puby tam to czemu nie?

: 10 mar 2012, 12:26
autor: wojtor
KwZ pisze:Praktycznie nią będzie szedł ruch z DK7, zamiast Wisłostradą.
KwZ pisze:Natomiast to, o co teraz możesz walczyć i co miałoby duży sens, to aby najpierw wybudować odcinek S8-Al. Jerozolimskie, który by odciążył (permanentne) korki na RZS; a potem dopiero Jerozolimskie-Marynarska, który jest dublowany przez niedaleką Łopuszańską-Hynka, z nowym wspaniałym węzłem i wiaduktem nad Grójecką.

Inaczej RZS będzie niewydolne znacznie bardziej.
Jak tylko oddadzą S2 na odcinku Konotopa-Puławska (może już w tym roku) to DK7 będzie miała bezkolizyjny przebieg Al.Krakowska-Południowa Obwodnica Warszawy-Konotopa-wspólny przebieg z S8 do Wisłostrady (dopóki nie zbudują S7 Chomiczówka-Czosnów).

Tranzyt DK8 też pójdzie obwodnicą i RZS odetchnie obciążone tylko ruchem międzydzielnicowym.

: 10 mar 2012, 12:37
autor: KwZ
KwZ pisze:
reserved pisze:Ale były plany, żeby jak najbardziej zminimalizować utrudnienia związane z tą trasą. A tu czytam o kompletnych reorganizacjach...
Ale o co ci chodzi? O dźwiękochrony, podwójne szpalery drzew?
Prognoza oddziaływania na środowisko, s. 33-34 pisze:[grupa terenu] C.
Pas terenu na południe od ul. Włodarzewskiej. Do roku 1990 były to tereny rolne. W ciągu ostatnich 20 lat na całym terenie powstała zabudowa mieszkaniowa o zróżnicowanym charakterze.

Plan generalnie adaptuje obecne zainwestowanie z możliwością kontynuacji zabudowy mieszkaniowej na wolnych terenach. W części południowej planuje się realizację Trasy N-S. Zgodnie z ustaleniami planu trasa będzie prowadzona w wykopie i wyposażona w ekrany pionowe wzdłuż jezdni oraz poziome – nadwieszone, pozwalające na półtunelowe przykrycie trasy w celu skutecznego ograniczenia rozprzestrzeniania się hałasu na sąsiednie tereny.
Bogato...

[ Dodano: |10 Mar 2012|, 2012 12:40 ]
wojtor pisze:Jak tylko oddadzą S2 na odcinku Konotopa-Puławska (może już w tym roku) to DK7 będzie miała bezkolizyjny przebieg Al.Krakowska-Południowa Obwodnica Warszawy-Konotopa-wspólny przebieg z S8 do Wisłostrady (dopóki nie zbudują S7 Chomiczówka-Czosnów).

Tranzyt DK8 też pójdzie obwodnicą i RZS odetchnie obciążone tylko ruchem międzydzielnicowym.
Taki będzie przebieg oficjalny, a zobaczymy, jak się ludzie do tego stosować będą. A po wybudowaniu S7 Grójec-Piaseczno też będą nadkładać drogi przez Konotopę? Może tiry, ale osobówki wątpię.

: 10 mar 2012, 13:09
autor: reserved
KwZ pisze:7 to może za dużo, ale generalnie puby tam to czemu nie?
Już są. Wystarczy. Park Szczęsliwicki od dawien dawna jest oazą spokoju, do którego można przyjść i odpocząć np. nad jeziorkiem. Wzrost pubów i innych form rozrywki wg mnie i nie tylko zwiększy ilość pijanej młodzieży i imprez które zakłócałyby ten spokój.

: 10 mar 2012, 13:12
autor: MichalJ
Po to się buduje obwodnice, żeby tranzyt nimi jechał. Budowanie przez władze miasta autostrady na wprost przez środek byłoby decyzją samobójczą - drogi krajowe zawsze będą miały przebieg przez Konotopę, a miasto tranzytu w środku nie potrzebuje. A jazda drogą typu Trasa Ł nie będzie szybsza.
Węzeł Lotnisko-Węzeł S8/S7 przy Powązkach - przez Konotopę 21 km, 120 km/h = 10.5 minuty.
Ta sama droga przez mityczne NS: 14 km, 80 km/h, 10.5 minuty.

Zresztą - o czym my mówimy, trasa ma iść tędy: http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=16 ... &mbody=N-S
Świeżuteńkie osiedle jeszcze bliżej niż na Włodarzewskiej. To co, w tunelu? Bez skrzyżowania z Górczewską? Wolne żarty.

Wykonalny z tego jest odcinek Marynarska - Żwirki, tylko kompletnie nie wiem, po co.

: 10 mar 2012, 13:27
autor: wojtor
KwZ pisze:
wojtor pisze:Jak tylko oddadzą S2 na odcinku Konotopa-Puławska (może już w tym roku) to DK7 będzie miała bezkolizyjny przebieg Al.Krakowska-Południowa Obwodnica Warszawy-Konotopa-wspólny przebieg z S8 do Wisłostrady (dopóki nie zbudują S7 Chomiczówka-Czosnów).

Tranzyt DK8 też pójdzie obwodnicą i RZS odetchnie obciążone tylko ruchem międzydzielnicowym.
Taki będzie przebieg oficjalny, a zobaczymy, jak się ludzie do tego stosować będą. A po wybudowaniu S7 Grójec-Piaseczno też będą nadkładać drogi przez Konotopę? Może tiry, ale osobówki wątpię.
Bogaci turyści masochiści pewnie władują się w Wisłostradę aby co 200m zatrzymywać się na światłach i poruszać się w tempie luz jedynka dwójka hamulec luz.... Pozostali powinni pojechać przez Konotopę.

Swoją drogą po wybudowaniu 3 kolejnych połączeń międzydzielnicowych na zachodzie Warszawy: S2/S8; Gierdziejowskiego; Nowolazurowa budowanie tuż obok kolejnego - Trasy NS - będzie bezsensowne. Bardziej międzydzielnicowych połączeń potrzebuje Warszawa prawobrzeżna w kierunku NS czy Wilanów z Wawrem i Ursynowem.

: 10 mar 2012, 13:36
autor: KwZ
Praga N-Praga S to się zgadzam (Trasa Tysiąclecia, Wiatrak-Żaba, Strażacka). Natomiast czy Nowolazurowa powstanie wcześniej, niż NS? Myślę, że NS prowadząca od Piaseczna do Marek to jednak większa - i potrzebniejsza - trasa niż Janki - Jelonki, skoro DK7 ma i tak być przez Konotopę.
MichalJ pisze:Budowanie przez władze miasta autostrady na wprost przez środek
byłoby decyzją samobójczą -
To mamy jeszcze S8 na potwierdzenie tezy.

: 10 mar 2012, 13:42
autor: dzidek
reserved pisze:Ta trasa N-S to potrzebna tu jest jak rybie ręcznik...
Akurat bardzo duża część mieszkańców dzielnicy Ochota czeka na N-S jak na zbawienie. Te sznury aut jadące z Służewca i reszty Mokotowa przez Racławicką , Korotyńskiego czy też Banacha na Ochotę i dalej w stronę Woli czy Włoch skutecznie korkujące Rakowiec, jak pojadą przez N-S znacznie odciążą ulice. Tylko istotne by powstał też węzeł zjazdowy z planowanej trasy w al. Krakowską i Grójecką.

: 10 mar 2012, 13:43
autor: MeWa
KwZ pisze:
MeWa pisze:Jak to nie ma? A "1 KA" pod "B1" pomiędzy Zadumaną, Trasą N-S, Al. Jerozolimskimi i Włodarzewską?
Nie ma tego w spisie 8-(
W spisie masz tylko główne rzeczy, zresztą nowa pętla jest opisana w tekście.
reserved pisze:Środek miasta niezawadzający nikomu, a tu jednak pod samymi oknami...
No tak nie zawadza, że Warszawa tyłem przez nią do rzeki stoi.
KwZ pisze:Przy dzisiejszym poziomie planowania to co będzie za np. 6 lat to zupełne wróżenie z fusów. Ja bym się spodziewał, że zostanie bez komunikacji, tak jak S8.
W planie Trasa N-S jest z obsługą autobusową (część przystanków jednokierunkowych jednak). Co z tego wyjdzie - czas pokaże.
reserved pisze:Nie wiem o co mi chodzi bo nie znam konkretów planu. Natomiast wielokrotnie było podkreślane, że właśnie...chyba właśnie te dźwiękochrony miały powstać, żeby uchronić osiedla przy Włodarzewskiej od hałasu.
Przecież ekrany teraz to obowiązek przy mniejszej nawet drodze :bredzisz: a w tym miejscu jest dyskusja o tym, żeby wykop trasy był przykryty - mieszkańcy chcą na powierzchni utworzyć miejsca parkingowe ;)
dzidek pisze:Tylko istotne by powstał też węzeł zjazdowy z planowanej trasy w al. Krakowską i Grójecką.
Pytanie, gdzie go zmieścisz?

: 10 mar 2012, 13:46
autor: KwZ
MichalJ pisze:Węzeł Lotnisko-Węzeł S8/S7 przy Powązkach - przez Konotopę 21 km, 120 km/h = 10.5 minuty. Ta sama droga przez mityczne NS: 14 km, 80 km/h, 10.5 minuty.
Ludzie pewnie będą pędzić więcej na NS. Wiesz, nie tyle postuluję ruch przez NS, ile obawiam się, że tędy będzie faktycznie szedł, dla oszczędzenia tych 2 min (ślimaki) i 7 km. Tak, jak dziś ludzie jeżdżą przez RZS, zamiast Dolinką Służewiecką.

: 10 mar 2012, 13:53
autor: MichalJ
I dlatego nie należy im tej trasy oferować.

: 10 mar 2012, 13:56
autor: dzidek
MeWa pisze:
dzidek pisze:Tylko istotne by powstał też węzeł zjazdowy z planowanej trasy w al. Krakowską i Grójecką.
Pytanie, gdzie go zmieścisz?
Jeśli dobrze pamiętam plany to myślano by zjazdy były przez działki do Racławickiej (okolice Sierpińskiego) ale nie wiem co z tego zostało.

: 10 mar 2012, 14:02
autor: reserved
MeWa pisze:No tak nie zawadza, że Warszawa tyłem przez nią do rzeki stoi.
Zwłaszcza przy CNK.
MeWa pisze:Pytanie, gdzie go zmieścisz?
E no, jeśli ja już muszę mieć tą trasę obok siebie to ja też bym chciał z niej skorzystać. :P