Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Vlady
Posty: 125
Rejestracja: 17 gru 2017, 22:56

Post autor: Vlady » 16 kwie 2018, 9:26

Zacznijmy od tego, że Nowokabacka jest chwilowo zamknięta. 8-) tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,za ... owem,25763

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 16 kwie 2018, 20:08

Co nie zmienia postaci rzeczy. Ze po otwarciu główne połączenie powinno być z Metrem Kabaty... Aż niewiarygodne że tak nie będzie.

Awatar użytkownika
Vlady
Posty: 125
Rejestracja: 17 gru 2017, 22:56

Post autor: Vlady » 16 kwie 2018, 20:12

Jakby nie patrzyć ztm podał do wiadomości tylko siatkę połączeń całoroczną, a nie sezonową (ta co roku praktycznie różnie wygląda i po otwarciu relaksowej i (ponownym) nowokabackiej pewnie też to się zmieni).

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 04 cze 2018, 8:41

No i w weekend się okazało, że te przystanki na Nałęczowskiej, to pod objazd Powsińskiej były robione a nie pod żadną stałą linię...
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5307
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 06 cze 2018, 19:33

Nie ma odważnych żeby zabrać ZP Goraszewska ze 108. I dobrze.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 cze 2018, 19:37

Piottr pisze:
04 cze 2018, 8:41
No i w weekend się okazało, że te przystanki na Nałęczowskiej, to pod objazd Powsińskiej były robione a nie pod żadną stałą linię...
A to wypłytowanie w połowie Nałęczowskiej? Tam nie było przystanku.

Mariusz98
Posty: 136
Rejestracja: 05 lis 2017, 20:18

Post autor: Mariusz98 » 11 cze 2018, 22:11

Jakby tak niektóre kursy 189 wydłużyć do Wilanowa. Sporo osób z okolic Wiertniczej skorzystało by na tym. Mieli by dojazd bezpośredni do Metra, mordoru ale i do ciągu Marynarska, Łopuszańska, a nawet na Jelonki i Bemowo. To są takie moje przemyślenia. Wiem, że 189 i tak jeździ opóźnione, ale warto było by się nad tym zastanowić. W zamian można by skrócić część kursów 180, co też jeździ nierówno, a minutowo przejazd wynosi jeszcze dłużej.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 11 cze 2018, 22:13

Z Wilanowa do "mordoru" jest 317. :P

Mariusz98
Posty: 136
Rejestracja: 05 lis 2017, 20:18

Post autor: Mariusz98 » 11 cze 2018, 22:17

To wiem, ale osoby z Wiertniczej na południe od Sadyby go nie mają. Mi tu bardziej chodziło o dalszy ciąg. Raptem dwie, trzy brygady można by dodać i już. A na skróceniu w niektórych kursach 180 coś by się zyskało, wyszło by na równo

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5307
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 11 cze 2018, 22:52

Przecież na Wiertniczą ma dodatkowo trafić część kursów 131 i jakoś trafić nie mogą. A rozbijanie 180 to absurd bo częstotliwość żałosna wychodzi. Co do 189 to pewnie sporo osób by widziało pół do Wilanowa, pół do Os. Bernardyńska. Ale na to też nikt nie pójdzie.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 cze 2018, 23:18

Zaraz by były wrzaski o 289 i za chwile by się okazało, że są dwa dziady zamiast jednej względnie sensownej linii.

Łukasz
Posty: 10696
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 cze 2018, 7:45

Tego typu nieregularne linie raczej powinno się skracać, a nie wydłużać. Tyle że w przypadku 189 spowodowałoby to zniszczenie jej obwodowego charakteru.

Jeśli rzeczywiście potrzebny jest dojazd na Mordor z Wiertniczej, to może do Sadyby należałoby wydłużyć 317.
ŁK

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 12 cze 2018, 8:51

Wydłużenie 317 do Sadyby to zdecydowanie lepszy pomysł niż dotykanie 180 i grzebanie przy 189.
Ja to bym się nawet zastanowił, żeby te 317 to dać jeszcze dalej, do Gołkowskiej jak kiedyś 164 jechało.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2355
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 12 cze 2018, 8:59

Ja to sobie myślę, że bardziej przydałby się dojazd do Mordoru z MW aniżeli do Sadyby. Sadyba może się przesiąść na Wałbrzyskiej. Albo na Lotników. W ostateczności na Dolinie Służewieckiej.
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 12 cze 2018, 9:53

Jak wysłałoby się kolejną linię na Wiertniczą to mogłoby się skończyć osłabieniem 180. Wydaje się, że powinna wystarczyć przesiadka z niego na 317 lub 189 - w zależności od regularności/miejsca docelowego/korków itp.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ