: 10 mar 2012, 14:07
Z Grójecką mogłoby być przez zupgradeowaną Racławicką (rysunek na Siskomie). Ale o ŻiW (ani Woronicza) nie piszą, to może nie będzie ![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Czyli zostanie w obecnym miejscu na wieki wiekówMeWa pisze: Co tu dziwnego, skoro pętla jest docelowo przeznaczona do likwidacji?
CNK dochodzi do Wisły tylko dlatego, że Wisłostrada została olbrzymim kosztem (i z dużymi problemami politycznymi) schowana w tunelu.reserved pisze:Zwłaszcza przy CNK.MeWa pisze: No tak nie zawadza, że Warszawa tyłem przez nią do rzeki stoi.
O RZS to nie mam się co martwić: z NS nie będzie zjazdu w ani na płn. Jerozolimskie. Tym bardziej jeśli budować NS, to nad torami najpierw.Natomiast to, o co teraz możesz walczyć i co miałoby duży sens, to aby najpierw wybudować odcinek S8-Al. Jerozolimskie, który by odciążył (permanentne) korki na RZS; a potem dopiero Jerozolimskie-Marynarska, który jest dublowany przez niedaleką Łopuszańską-Hynka, z nowym wspaniałym węzłem i wiaduktem nad Grójecką.
Inaczej RZS będzie niewydolne znacznie bardziej.
Jeżeli faktycznie plan dopuszcza nawet przebudowę pętli, to nie stanowi dla niej zagrożenia. No chyba, że właściciel sam z niej zrezygnuje...fik pisze:Czyli zostanie w obecnym miejscu na wieki wiekówMeWa pisze: Co tu dziwnego, skoro pętla jest docelowo przeznaczona do likwidacji?![]()
Tyle lat była ulicznadzidek pisze:Czyli zgadza się, że pętla na Szczęśliwicach na długo nie zostanie w obecnym miejscu. Ciekawe czy rzeczywiście zostałaby przeniesiona w rejon Włodarzewskiej i Zadumanej czy też nie. Nawet przystanki autobusowe zostały oznaczone na Drawskiej. Pętla przy Zachodnim się kurczy, przy CH Reduta i Blue City więcej linii nie wejdzie więc gdzieś powinni przenieść te ze Szczęśliwic (co prawda o wycofaniu 184 czy 521 od dawna się mówi ale takie 157, 128 czy 186 powinny mieć pętlę w okolicy). Chyba, że liczą na wydłużenie czegoś z obecnej BC/CHR do Krańcowej wtedy miejsce pod sklepami na inne linie się znajdzie.
...albo się zmieni.MichalJ pisze:. No chyba, że właściciel sam z niej zrezygnuje...
A powinien S8/S2 i dopiero S7. S79 to jakaś piramidalna bzdura na północ od POW - w tym korytarzu może biec sobie ulica miejska dwujezdniowa, 2x2 z ewentualną rezerwą na tramwaj (choć ten jest potrzebny w korytarzu 189 a drugi - w ciągu Prymasa - Banacha - Rakowiecka), broń Boże nie podpięta do węzła Marynarska lecz - do Woronicza.KwZ pisze:Praktycznie nią będzie szedł ruch z DK7, zamiast Wisłostradą.
Chyba że takdzidek pisze:Jeśli dobrze pamiętam plany to myślano by zjazdy były przez działki do Racławickiej (okolice Sierpińskiego) ale nie wiem co z tego zostało.MeWa pisze:Pytanie, gdzie go zmieścisz?
No właśnie - a z jakiegoś powodu właściciel uznał, że w planie pętla nie będzie pętlą na wieki...MichalJ pisze:Jeżeli faktycznie plan dopuszcza nawet przebudowę pętli, to nie stanowi dla niej zagrożenia. No chyba, że właściciel sam z niej zrezygnuje...fik pisze: Czyli zostanie w obecnym miejscu na wieki wieków![]()